Денис засмучується, коли корпоратив розцінюють лише як можливість вжити алкоголь. Адже він вважає, що це відмінний інструмент для формування корпоративної культури, цінностей та вирощування лідерів всередині компанії. Детальніше про це він пише у своїй книзі.

Мета

Ви повинні чітко вирішити перед початком підготовки заходу, якої мети хочете досягти.

Якщо ми розуміємо, що і навіщо робимо самі як лідери компанії, а наші співробітники поділяють нашу думку і теж усвідомлюють, до чого веде кожна їхня дія, то всі ми об’єднані однією великою метою і можемо діяти правильно.

Ідея

Якщо вам нема на що нанизувати ваші активності, конкурси, шоу-програму, то в підсумку ви отримаєте напівсирий захід.

Мета ідеї — зробити так, щоб корпоратив не пройшов безслідно і щоб похмілля не було єдиним нагадуванням про нього. Щоб ваш захід був цільним, щоб кожна подія в ньому випливала з попередньої та була логічною, щоб він запам’ятався і щоб після нього у людей була гордість за свій колектив, відчуття єднання з командою і впевненість, що вони роблять щось цінне в правильній компанії.

Стратегія

Для нас на першому місці повинні бути люди і те, наскільки після цього їм стало краще в цій компанії.

Потрібно пам’ятати всю картину, пам’ятати про завдання, які вам потрібно вирішити, і лише шукати інструменти для їхньої реалізації.

Створюємо історію і традиції

Кожному хочеться залишити слід в історії та бути частиною чогось визначного. Тому дуже важливо, щоб у вашій компанії були історія і традиції, які б надихали, викликали захоплення і гордість.

Страх втратити цю унікальність, яку вони більше ніде не знайдуть, прив’язують їх до компанії ще більше. Потрібно щось, що буде тільки ваше, і покаже, що ваша компанія — це сім’я.

Залучення в підготовку

Зрозумійте, успіх заходу полягає в тому, наскільки кожна людина буде його вважати своїм.

Залучайте співробітників до написання сценарію. Збирайте ініціативні групи, ставте на голосування тематику свята, збирайте ідеї. Але до всього, звичайно, потрібно підходити з холодною головою і не випускати кермо влади зі своїх рук.

Ті люди, які допомогли вам у якійсь мірі в організації корпоративу, проголосували за обрану в результаті тематику, вже налаштовані позитивно, і для них ефект, який справить захід, буде посилений тільки тому, що вони його асоціюють з собою.

Підготовка співробітниками виступів і номерів

Ніякі шоу не матимуть такого успіху, як номери ваших колег.

Під час підготовки виявляються нові лідери, що поведуть команду за собою, здатні завести і надихнути оточуючих своєю харизмою і внутрішньою енергетикою. Ті, кого раніше мало хто помічав, під час підготовки розкриваються по-новому.

Структура і хід заходу

Від настрою гостей на початку вечора буде залежати, наскільки вільно і комфортно вони себе почуватимуться далі, чи будуть вони довіряти ведучому і вільно чи мимоволі брати участь у реалізації його сценарію.

Гості повинні ще і задуматися над чимось, чогось навчитися, стати трішки кращими за цей день, можливо, відчути ностальгію і гордість за компанію. Все це легше зробити в заключній частині заходу. Коли люди максимально розігріті, коли ми збили з них лушпиння скептицизму, а їхні серця відкриті.

Як оцінити внесок корпоративу

Якщо корпоративний захід не обговорюють тиждень — він провалився. Якщо крім п’яної витівки начальника складу і смішного танцю головбуха згадати нічого — він провалився.


Читайте також