- 54949
Чортова дюжина: 13 запитань, які не можна ставити керівникові
Команда відділу маркетингу Work.ua дібрала для вас 13 запитань, поставивши які своєму керівнику, ви ризикуєте назавжди зіпсувати професійну репутацію.

1. А скільки ви заробляєте? / Скільки коштує ця річ?
Фінансовий стан начальника — точно не те, що варто обговорювати. І віч-на-віч, і тим паче за спиною.
2. А дасте у борг? / Ти мені друг чи поросячий хвостик?
Не забувайте, що з начальником у вас насамперед професійні стосунки. Про послуги «по дружбі» краще не питати, фінансові — й поготів. Бо так іноді псуються стосунки навіть між найближчими родичами.
3. Підвищите? Чи мені звільнитися?
Запитання на межі шантажу навряд чи допоможуть вам отримати підвищення. Краще запитайте, які у вас є кар’єрні перспективи та що треба зробити, щоб претендувати на підвищення.
4. Не соромно за поведінку на корпоративі?
Якщо начальник не порушував закон і не ображав інших, то його поведінка — це його особиста справа, як і кожної людини. Ви не можете осуджувати керівника або колег, як і вони не можуть шеймити вас.
5. Чого злитеся? З дружиною/чоловіком посварилися?
Особисте має залишатись особистим. Не переходьте цю межу.
6. А ви в курсі, з ким зустрічається Степан?
Це також про особисте життя, а ще про плітки. Пліткарів ніхто не любить. Тож не треба.
7. Ходімо на побачення?
Звичайно, кохання може заскочити вас зненацька де завгодно, навіть на роботі. Але якщо предмет вашої симпатії — колега і тим паче бос, двічі подумайте про наслідки, перш ніж ставити такі запитання.
8. За кого ви голосували на виборах?
Політика, релігія та вже згадане приватне життя — не теми для розмови на роботі, якщо не стосуються самої роботи.
9. Зізнавайтеся: як відірвали таку ласу посаду?
Питати таке хоч у начальника, хоч не у начальника — дати зрозуміти людині, що ви сумніваєтеся, чи заслуговує вона на посаду. Вам би було приємно?
10. Скоро вже на пенсію?
Навіть якщо ви чекаєте не дочекаєтеся, «коли вже та стара шкапа забереться на заслужений відпочинок», не варто акцентувати на цьому увагу.
11. А знаєте, як вас за спиною називають?
Певно, якось не дуже приємно, якщо за спиною. Подібні запитання можуть ставити співробітники, що планують бути Табакі при Шерханові. Ви хіба такий?
12. А можна я заберу ці цукерки/комп/туалетний папір собі?
Навіть якщо дуже хочеться, краще зачекайте, доки вам запропонують.
13. Чому завжди я? / Чому завжди він/вона?
Приклади запитань від завжди незадоволеного співробітника, якому здається, що за парканом трава набагато зеленіша. Якщо думки про таке замучили вас настільки, що ви почали питати у керівництва, чому вам завжди дістаються тільки найгірші завдання, а колеги отримують найцікавіші проєкти, найновішу техніку й найбільші столи, це може вилізти вам боком. Бо завжди незадоволений співробітник не найкраще впливає на атмосферу в колективі.
Може, краще проаналізувати, чому ви завжди впевнені, що отримуєте найгірше, або й справді отримуєте найгірше? Якщо важко це зробити самотужки, не бійтеся звернутися до фахівця.
56 коментарів
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
"Вы не можете осудить менеджера или коллег, как они не могут поколебать вас"
"Аналогичные вопросы могут задать сотрудники, планяные быть Табаки в Шерхане"
" О чем ты будешь жадным?" ... и тд
Если вы хотите прочитать статью на русском, пожалуйста, переключите язык в шапке сайта или перейдите по ссылке:
https://www.work.ua/ru/articles/work-in-team/2669/
задавайте, что хотите )
Выше изложенные "реплики" не имеют ни какого значения в адрес "аля" руководящих должностей.
Причина проста : правило набора контингента лиц на работу ничем не отличается от "совдеповских". Увы.
У многих родственников либо афишируемых ими "специалистов" нет абсолютно никакого опыта "деятельности" и тем более знаний / познаний в определенной сфере деятельности. Также увы.
Длительное время (от 2 до 5 месяцев приходится уделять личное время для "перепрофилирования / предоставления необходимых знаний"), поскольку большинство молодых (90%) приходят туда где больше платят (не по своей специальности). Более чем значимое увы. В данном случае статистика.
Власне бачення та відгук на питання :
1. жоден з моїх колег (так само я) по роботі не залишають не вирішених завдань.
2. керівництво відчуває наші емоції, та знає / відчуває, як їх (інколи) "іменують" і за що. Докладає багато "зусиль" щоб цього запобігти.
Це дійсність.
3. розуміють що може бути втрачено майже все (особливо зараз).
Пунктів продовження багато, але значення має один.
У нас не вистачає часу на спілкування кожного дня.
Так ми спілкуємось з керівництвом. І все все складається та вирішується в нашу (колектива) користь та компанії.
Прохання до усіх :
Шановні втримайтесь, будь ласка, від особистих емоцій щодо своїх роботодавців (та іншого з цим пов'язаного).
У Вас все складеться. Можливо з часом.
С пунктом 11; так же можно, НО! - если вы поддерживаете мнение коллектива и за коллектив, сказав что люди думают о руководителе с согласием мнения коллектива, утвердив этим - что я особенно так же считаю! - главное что бы до руководителя дошло что он работает с людьми на производстве, а не с заключенными концлагеря.
А что является обогащением собственного материального положения мошенническим путем на трудовых ресурсах, т.е. кидаловом на з.п. и текучкой кадровых специалистов???
- Закрыл.
- На ключ?
- Да на ключ.
- На 2 оборота?
- Да на 2.
- Так парни Сереге больше не наливать - мы же в палатке!
А дальше вы красиво вписываете экстрим туризм, скрытая реклама. Добавляете удобство палаток. Все прочитали, улыбнулись, устроили дискуссию воспоминаний своих походов. Вытерли слезки и купили ваши туры.
Що значить не можна задавати керівнику. А колезі такі тупі питання норм?
Взагалі нормальному керівнику таких питань не ставитимуть. Чому? З поваги. А якщо її нема, то може бути що завгодно.