Оператор call-центра

Оператор call-центра — це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення телефоном.

607
вакансій
23 000
середня зарплата

Що робить оператор call-центра

Викликати таксі, записатися на прийом до лікаря, замовити їжу додому, отримати консультацію із використання банківської карти — із цими та багатьма іншими питаннями ми звертаємося в call-центр. Оператор з’ясовує завдання клієнта і або вирішує його самостійно, або переводить дзвінок на компетентного в даній ситуації співробітника.

Посадові обов’язки операторів call-центрів частково залежать від сфери діяльності організації, але є і загальні функції:

  • прийом вхідних дзвінків;
  • надання інформації за продуктами та послугами компанії;
  • документальне оформлення заявок і замовлень;
  • обробка запитів клієнтів із сайту;
  • підготовка звітів про виконану роботу.

Оператори колл-центрів можуть здійснювати і вихідні дзвінки, щоб залучати потенційних клієнтів, інформувати клієнтів про нові послуги або акції, проводити анкетування або опитування.

Скільки отримує оператор call-центра

Рівень оплати праці операторів колл-центру безпосередньо залежить від рівня компанії, а також від конкретних посадових обов’язків, досвіду роботи за фахом і професійних навичок.

23 000 грн

на травень 2025

*за даними 2 270 вакансій

Розподіл зарплат

14 000 грн
46 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Оператор call-центра» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні оператору call-центру

  • Грамотна мова та дикція.
  • Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
  • Терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.
  • Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.

Наскільки затребувані оператори call-центру

На сьогоднішній день фахівці телефонних служб затребувані в найрізноманітніших компаніях. Такі співробітники потрібні в довідкових службах і пунктах технічної підтримки, консалтингових, соціологічних та торгових організаціях. Фахівці телефонних служб працюють на підприємства, що забезпечують мобільний зв’язок, TV, інтернет. Аналітики стверджують, що професія оператора контакт-центру буде затребувана завжди, адже будь-які технології та автовідповідачі не зможуть замінити живого людського спілкування.

607
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Оператор call-центра» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на оператора call-центра

Найчастіше call-центри самостійно навчають своїх співробітників відповідно до специфіки діяльності.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Друкар

Друкар

Друкар — фахівець, завдяки роботі якого ви можете почитати паперову книгу або журнал, роздати всім бажаючим свої візитки, купувати товари в гарній упаковці та багато іншого.

Хореограф

Хореограф

Хореограф — це людина, яка займається вивченням і викладанням танцювального мистецтва, а також постановкою танцювальних творів.