Оператор call-центру

Оператор call-центру — це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, розв'язати проблему або зробити замовлення телефоном.

676
вакансій
25 000
середня зарплата

Що робить оператор call-центру

Записатися на прийом до лікаря, замовити таксі, замовити їжу додому, отримати консультацію із використання банківської карти — із цими та багатьма іншими запитаннями ми звертаємося в call-центр. Оператор з’ясовує завдання клієнта та або вирішує його самостійно, або переводить дзвінок на компетентного в даній ситуації співробітника.

Посадові обов’язки операторів call-центрів частково залежать від сфери діяльності організації, але є і загальні функції:

  • прийом вхідних дзвінків;
  • надання інформації за продуктами та послугами компанії;
  • документальне оформлення заявок і замовлень;
  • обробка запитів клієнтів із сайту;
  • підготовка звітів про виконану роботу.

Оператори колл-центрів можуть здійснювати й вихідні дзвінки, щоб залучати потенційних клієнтів, інформувати клієнтів про нові послуги або акції, проводити анкетування або опитування.

Скільки заробляє оператор call-центру

Рівень оплати праці операторів колл-центру безпосередньо залежить від рівня компанії, а також від конкретних посадових обов’язків, досвіду роботи за фахом і професійних навичок.

25 000 грн

на вересень 2025

*за даними 2 430 вакансій

Розподіл зарплат

15 000 грн
63 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Оператор call-центра» по Україні

В середньому «Оператор call-центра» в Україні заробляє 25000 грн. Це на 25% більше, якщо порівнювати з вереснем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 2430 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Оператор call-центра» і за схожими запитами-синонімами «Call center operator», «Оператор кол-центру», «Call-centre operator» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні оператору call-центру

Тверді

  • володіння CRM-системами та програмами для обробки дзвінків;
  • швидкий набір тексту та грамотна мова;
  • знання продукту чи послуги компанії;
  • уміння працювати зі скриптами та стандартами обслуговування;
  • базові знання технік продажів і переконання.

Мʼякі

  • комунікабельність і доброзичливість;
  • активне слухання та емпатія;
  • стресостійкість і витримка у складних розмовах;
  • терпіння й увага до деталей;
  • орієнтація на результат і швидке реагування.

Переваги та недоліки в роботі оператора call-центру

    • Ідеальна робота для студентів, адже стати оператором колл-центру можна без досвіду і освіти, усьому навчать безпосередньо на місці.
    • Можливо вибрати для себе будь-який зручний графік: це може бути і п’ятиденка, і робота на півставки, і робота тільки у вихідні.
    • Кар’єрне зростання, адже співробітники контакт-центру мають перевагу перед зовнішніми кандидатами не тільки завдяки універсальним навичкам комунікації, а й базі знань. Із фахівців центру підтримки клієнтів виростають маркетологи, аналітики, категорійні менеджери і логісти.
    • Після роботи в колл-центрі ніяка інша буде не страшна.
    • Досить серйозний стрес, швидше за все, постійний. Тут дуже важливо вміння абстрагуватися від відмов або навіть образ.
    • Постійне повторення одних і тих же фраз може здатися досить рутинним.
    • Робота в колл-центрі, як і більшість офісних посад, є «сидячою», що може позначитися на стані здоров’я.

Наскільки затребувані оператори call-центру

На сьогоднішній день фахівці телефонних служб затребувані в найрізноманітніших компаніях. Такі співробітники потрібні в довідкових службах і пунктах технічної підтримки, консалтингових, соціологічних та торгових організаціях. Фахівці телефонних служб працюють на підприємства, що забезпечують мобільний зв’язок, TV, інтернет. Аналітики стверджують, що професія оператора контакт-центру буде затребувана завжди, адже будь-які технології та автовідповідачі не зможуть замінити живого людського спілкування.

676
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Оператор call-центра» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на оператора call-центру

Найчастіше call-центри самостійно навчають своїх співробітників відповідно до специфіки діяльності.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Пакувальник

Пакувальник

Пакувальник — той, хто комплектує, фасує та спаковує різні предмети та товари.

Землевпорядник

Землевпорядник

Землевпорядник — це спеціаліст, який організовує ефективне використання земель.