Таргетолог

Таргетолог — це фахівець із налаштування реклами в соціальних мережах, передусім у Facebook та Instagram.

970
вакансій
28 000
середня зарплата

Що робить таргетолог

Головне завдання таргетолога — залучити потенційних клієнтів у соцмережах через рекламні оголошення, спираючись на цілі бізнесу, портрет клієнта й бюджет.

У повсякденній діяльності таргетолог:

  • Збирає і аналізує інформацію про цільову аудиторію клієнта.
  • Створює стратегію рекламної кампанії: визначає цілі, канали, бюджет.
  • Налаштовує рекламні кабінети.
  • Самостійно або з допомогою підрядників створює рекламні креативи — відео, зображення, тексти.
  • Запускає та перезапускає рекламні кампанії: вибирає аудиторії, креативи, плейсменти, цілі тощо.
  • Відстежує показники та оптимізує кампанії.
  • Аналізує результати та готує звіти.

Ці дії спрямовані на те, щоб цільова аудиторія зацікавилася рекламованим товаром чи послугою та виконала цільову дію. Наприклад, підписалася на сторінку чи купила товар.

Скільки заробляє таргетолог

Дохід таргетолога залежить від формату роботи: на фрилансі, у рекламній агенції чи інхаус (в штаті компанії). Як правило найвищий дохід мають фахівці, що працюють на фрилансі одночасно з декількома клієнтами.

28 000 грн

на серпень 2025

*за даними 1 907 вакансій

Розподіл зарплат

17 000 грн
45 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Таргетолог» по Україні

В середньому «Таргетолог» в Україні заробляє 28000 грн. Це на 24% більше, якщо порівнювати з серпнем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 1907 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Таргетолог» і за схожими запитами-синонімами «SMM-менеджер», «SMM manager», «Менеджер з соцмереж» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні таргетологу

Тверді

  • Налаштування, аналіз та оптимізація рекламних кампаній у Meta Ads Manager, TikTok Ads тощо.
  • Формування технічних завдань підрядникам: копірайтерам, дизайнерам.
  • Розуміння базових метрик (CPM, CPC, CPA, ROAS тощо).
  • Робота з Meta Pixel, подіями, аналітикою.
  • Уміння аналізувати ринок, конкурентів, клієнтів.
  • Базове розуміння маркетингу.
  • Грамотна усна та письмова мова.

Мʼякі

  • Аналітичне мислення і уміння працювати із цифрами.
  • Креативність.
  • Відповідальність, вміння дотримуватися дедлайнів.
  • Комунікабельність — необхідна для спілкування з клієнтами.
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності.
  • Стресостійкість.
  • Уважність.

Переваги та недоліки в роботі таргетолога

    • Можливість працювати віддалено й виконувати роботу з будь-якого міста чи країни.
    • Гідна винагорода, яка швидко зростає з набуттям досвіду.
    • Затребуваність професії.
    • Доступ до закулісся роботи великого бізнесу.
    • Можливість масштабуватися — працювати з більшими бюджетами, запускати власне агентство.
    • Поєднання креативу та аналітики в одній професії.
    • Спілкування з клієнтом може бути непростим, адже бізнес схильний перекладати на таргетолога відповідальність за продажі.
    • Правила налаштування реклами та алгоритми часто змінюються, тому потрібно постійно інвестувати в навчання.
    • Висока конкуренція серед новачків без досвіду.
    • Інколи доводиться працювати в позаробочий час, якщо, наприклад, Meta заблокувала акаунт клієнта чи списала забагато коштів.

Наскільки затребувані таргетологи

Навички таргетолога затребувані на ринку праці, адже соціальні мережі — важливий інструмент для розвитку бізнесу.

970
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Таргетолог» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на таргетолога

Заклади вищої освіти не навчають налаштуванню таргетованої реклами. Тож цю професію опановують на курсах, тренінгах, вебінарах.

Проте формальна освіта за спеціальністю D5 (075) «Маркетинг» забезпечить більше можливостей для розвитку карʼєри.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Помічник керівника

Помічник керівника

Помічник керівника — це людина, яка допомагає начальнику у всіх справах. Без нього керівник не згадає навіть дорогу до свого кабінету, тому помічник або асистент стає, по факту, другою за важливістю людиною в компанії.

Маркетинговий стратег

Маркетинговий стратег

Маркетинговий стратег — це людина, яка шукає відповіді на бізнес-завдання чи проблеми. До нього приходять і запитують: «Про що це буде?»