Резюме від 26 березня 2024

Олександр

Керівник ресторану, підрозділу ресторанного господарства

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор групи ресторанів

з 08.2004 по 03.2022 (17 років 7 місяців)
"Кумпель-груп", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

2019 по 2022р. працював за кордоном. З 2008 по 2019р.Ресторан «Дарвін», ресторан-пивоварня «Кумпель», ресторація «Кумпель», ресторанний комплекс «Голодний Микола», заготівельна кухня полуфабрикатів. Входять до складу групи ресторанів «Кумпель-груп» м.Львів
01.07.2004…01.03.2019р. ( 15 років )
ТзОВ «Перша літера», СУПП ТзОВ «Кастелярі», ТзОВ «Кумпель-2»
•Відкриття ресторанів з «Нуля»
•Участь у розробці концепції, організаційний контроль на етапі будівництва та тендерний підбір обладнання, підготовка до відкриття ресторану.
•Побудова бізнес -процесів роботи ресторанів (кухня, бар, складський облік, бухгалтерія, служба сервісу) з метою раціонального використання всіх ресурсів на підвищення фінансових показників та рентабельності.
•Розробка, впровадження та контроль операційних показників з метою підвищення продуктивності праці та оптимізації затрат.
•Аналіз ефективності роботи персоналу ресторана.
•Розробка та впровадження нової системи оплати праці для працівників ресторанів .
•Прийняття кадрових рішень про прийом чи звільнення керівників та лінійного персоналу ресторанів
•Розрахунок преміальних показників для системи мотивації.
•Бюджетування доходів та операційних витрат мережі ресторанів.
•Контроль дотримання бюджетних показників та операційний вплив на досягнення фінансових показників діяльності
•Планування внутрішніх аудиторських перевірок на локаціях, аналіз їх результатів, контроль за виправленням виявлених недоліків чи порушень
•Розробка та впровадження системи оцінки рівня сервісу ресторанів з клієнтської сторони
•Формування завдань адміністративному персоналу та контроль їх виконання.
•Участь у розробці спеціалізованих програм навчання адмінскладу та лінійного персоналу ресторанів.
•Контроль нововведень.
•Участь у розробці маркетингових активностей та визначення їх ефективності
•Контроль за дотриманням існуючих міжнародних стандартів ISO. ( Організація контролю дотримання існуючих міжнародних стандартів ISO та українського законодавства в області стандартів якості та безпеці харчових продуктів, включаючи стандарти якості та безпеці по системі НАССР )

Знання і навички

Уважність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: