• Файл

Ірина

Керівник відділу продажу

Розглядає посади:
Керівник відділу продажу, Керівник контакт-центру, Керівник кол-центру, Адміністратор
Вік:
36 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ірина Волковницька-Виборна

1.07.1989г (36 років), Кривий Ріг, Україна
Пріорітетні посади:
керівник контакт-центру, керівник відділу продажів

Контакти:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ірина Волковницька-Виборна (E-mail)
FB профіль​

Телеграм

Володіння мовами:
українська- рідна, російська- рідна, англійська- читання, переклад,
ділова та технічна комунікація (письмово)

Освіта: Донецький Університет Економіки та Права,
факультет Економіки та Підприємництва, спеціальність- фінанси

Досвід роботи:
08.2023-07.2025
Керівник відділу продажу в інтернет-магазині Sezon Shop
Посадові обов'язки:
-керівництво відділом продажу та складу
-аналіз попиту та підбір оферів для реклами
-контроль якості обслуговування клієнтів (дзвінки,соц.мережі)
- вирішення проблемних питань із замовленнями
-комунікація з суміжними відділами
-ведення звітності обороту магазину
-контроль залишків на складі
-супровід технічних питань CRM-системи (Trend CRM та LP- CRM)

02.2021 - 07.2023
Керівник напрямку в IT компанії All Right
Посадові обов'язки:
-керівництво напрямом "вхідна лінія" -складання скриптів/ чек-листів
-проведення спільних зустрічей з командою/ 1to1 -прослуховування та
оцінювання дзвінків
-складання КПІ, підрахунок премій
-контроль та аналіз SLA по ринках
-аналіз звітів по лідам, що надійшли/ баланс пріоритетів і самоброні уроків
клієнтами - вивантаження фейлових оплат
- комунікація з адміністраторами з питань багів у системах/конфліктних
питань з клієнтами -заведення тасків по виникаючих
несправностям/комунікація з тех.підтримкою робочих систем/ контроль
реалізації тикетів - зустрічі з суміжними підрозділами / публікація новин
для відділу адміністрування - графік віджету з розподілу завдань в АМО
срм, налаштування тригерів в АМО срм
-додавання/видалення користувачів у робочі системи, контроль
надання/видалення доступів до робочих файлів
-перевірка наявності угод без відповідальних осіб /призначення
відповідальних

04.2018 – 01.2020
Керівник відділу продажів у КЦ “Expert call”
-прийом на роботу, навчання, контроль якості обслуговування, складання
графіка, підвищення ефективності роботи, покращення показників
-Написання та впровадження скриптів продажів, пошук та розробка
акційних пропозицій з метою збільшення середнього чека-Аналіз роботи
відділу (апрув, конверсія, середній чек, викуп), ведення звітності
-Відстеження ринку товарного бізнесу, оцінювання пропозицій
конкурентів, пошук трендових офферів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: