Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Ольга

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я Ольга Мошенська

Адреса Вишневе

Номер телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Email [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження 24-07-1994

Місце народження м.Київ

Стать Жіноча

Національність Українка

Сімейний стан неодружена

ПРОФІЛЬ

Добросовісна випускниця Факультету економіки, менеджменту і психології. Маю чудові навички в спілкуванні з
людьми, знаходжу підхід до кожного клієнта. Шукаю роботу в сфері адміністрування та фінансів (банківська справа).

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
вер 2012 - бер 2015 молодший спеціаліст
"ДВНЗ Коледж економіки і управління" ім.Вадима Гетьмана, м.Київ

вер 2015 - лют 2017 бакалавр
"Київський національний торговельно-економічний університет", м.Київ

ДОСВІД РОБОТИ
вер 2017 - гру 2017 старший лаборант кафедри сучасних європейських мов
"Київський національний торговельно-економічний університет", м.Київ
Ведення переговорів з викладачами, допомога у навчальному процесі, друкування
методичних матеріалів, ведення документації щодо навчального процесу.

лип 2016 - лис 2017 провідний кредитний фахівець відділу споживчих кредитів в Київському регіоні
ПАТ"Перший Український Міжнародний банк", м.Київ
Переговори з клієнтами. Підготовка пакета документів для укладання договорів та
надання кредитів. Аналіз фінансового стану фізичних осіб.Подання програм
кредитування на розгляд кредитного центру та документальне оформлення договорів.
Формування щомісячного архіву кредитних договорів.

лют 2018 - тра 2020 фахівець доовідково-інформаційного центру Управління клієнтського
обслуговування та телемаркетингу
ПАТ"Банк Форвард", м.Київ
Приймання вхідних дзвінків, здійснення вихідних. Консультування по діючим продуктам
банка, про стан рахунків, умови відкриття та закриття депозитів.

січ 2020 - бер 2022 оператор кол центру 1-ї лінії
Прат"Фарлеп Інвест"(компанія Вега), м.Київ
Консультування по фінансовим питанням, допомога у вирішенні питань по підключенню
та складання заявок на технічну підтримку.

МОВИ
українська,російська Вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: