Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10580202

Спеціаліст технічної підтримки

Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

НАЗАРІЙ ТИМОЩУК
Дата народження: 10-7-1995
Регіон: Віддалено
Телефон(и): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Спеціаліст з клієнтської підтримки (чати, e-mail)
ЗАРПЛАТНІ ОЧІКУВАННЯ 15000 грн.

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ

Вагомий досвід у роботі з клієнтами в міжнародній авіакомпанії у числі найкращих працівників;
- вільне володіння італійською мовою (усно та письмово);
- стресостійкість та вміння працювати під тиском часу, багатозадачність;
- вміння швидко набувати потрібні навички та засвоювати нову інформацію;
- готовність до виконання рутинної роботи.
Досвід роботи
Агент відділу офіційних скарг Simply Contact (IT-консалтинг / Послуги / Виробництво
(проєкт WizzAir) 1-9-2022 - устаткування)

1-3-2024 1. Відділ Сustomer Relation (Italian), обов\'язки:
- прийом та обробка скарг від пасажирів авіакомпаніі WizzAir в
електронному форматі італійською мовою;
- здійснення виплат та компенсацій за протоколом компанії;
- регулярна робота з конвертаціями валют з точністю до 0.01 EUR
- розв\'язання конфліктних ситуацій з пасажирами у форматі
ділового листування;
- обробка архівних листувань агентів, виявлення та усунення
кейсів-дублікатів (додаткова активність);
- регулярне ведення CRM системи (Salesforce), ідентифікація та
заповнення даних пасажира;

2. Відділ Official Claims (Italian):
- ділове листування в електоронному форматі з адвокатами,
юристами та іншими представниками пасажирів авіакомпанії
італійською мовою;
- розгляд скарг та здійснення грошових виплат на банківські
реквізити офіційних редставників пасажирів згідно з судовими
постановами;
- регулярне ведення CRM системи (Salesforce), ідентифікація
даних пасажира;
- консультації та підтримка нових працівників відділу;

Досягнення: - за термін роботи в компанії здобув звання
найкращого працівника місяця мінімум тричі (оцінювалась
кількість та якість опрацьованих кейсів за місяць);
- стабільний середній бал 4.9/5 за оцінками QAD щодо
ефективності моєї роботи;
- перевиконання KPI вдвічі в період високого сезону.

Комірник 1-3-2018 - 1-4-2022 Rosa (Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт)
Обов\'язки:

-відбір та перевірка товару згідно накладної за допомогою
програми 1С;

-прийом та відвантаження товару;

-укомплектування товару і підготовка його до відвантаження;

-підтримка чистоти робочої зони;

-викладка та фасовка товару згідно виду та термінів придатності;

-проведення щорічних ревізій всього складського асортименту;

-навчання та подальше наставництво нових комірників.

Освіта
Нововолинська загальноосвітня Повна середня освіта, загальна
школа І-ІІІ ступенів №2 Рік
закінчення 2013

Володіння мовами
Володіння мовами
Українська Вільне володіння

Італійська Поглиблений

Додаткова інформація
Вільний користувач ПК, пакету Office;
Володію базовими навичками 3D моделювання в Blender;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: