Резюме від 8 квітня 2024 Файл

Олександр

Оператор чата (клієнтська підтримка, Direct) асистент, менеджер з продажу

Вік:
25 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олександр Сивець
Мої сильні сторони включають відмінні комунікативні навички,
емпатію та розуміння потреб клієнтів, а також досвід роботи в умовах
високого тиску та технічну грамотність. Я вмію ефективно
співпрацювати в команді та аналізувати дані для покращення
обслуговування клієнтів, завжди готовий до навчання та
саморозвитку.
Контакти Досвід
Менеджер з продажу (буд. матеріали та інструменти)
Tg: @svlxxxx
Аналіз ринку: визначення потенційних клієнтів і ринкових
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») можливостей для інструментів.
Залучення клієнтів: пошук та переконання потенційних клієнтів
купити інструменти.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Укладання угод: оформлення контрактів та угод з клієнтами.
Підтримка клієнтів: надання післяпродажної підтримки та
28.02.1999
вирішення питань клієнтів

Івано-Франківськ Менеджер з продажу(автомобілі)

Освіта Проактивний контакт із клієнтами та надання інформаційної
підтримки, включаючи перевірку баз даних та надання детальної
інформації про автомобілі, їх характеристики та умови продажу.
Персоналізований підхід до клієнтів, з урахуванням їхніх вимог та
2021 SoftServe бажань, підтримка особистого контакту та допомога у виборі
Academy автомобіля, а також проведення укладання угод і оформлення
документації.
Тестувальник ПЗ
Клієнтська підтримка(банківська сфера)

прийом і обробка телефонних дзвінків, вирішував запитання та
проблеми клієнтів.
2022 English
записував інформацію про дзвінки в CRM систему,
Courses забезпечуючи точність та повноту даних.
Project12 Upper співпрацював з іншими відділами для ефективного вирішення
Intermediate питань клієнтів та постійного вдосконалення процесів
level обслуговування.

Клієнтська підтримка(освітня сфера)

надавав консультації про освітні програми та ресурси,
2019 - До відповідаючи на запитання та надаючи інформацію.
ефективне вирішення проблему навчанні, співпраця зі
сьогодні студентами та викладачами.
Львівський
Університет Менеджер з продажу
МАУП (бізнес консультант)
Бакалаврат
Безпосереднє консультування клієнтів у питаннях стратегічного
управління, фінансів, маркетингу та оптимізації бізнес-процесів,
спрямоване на досягнення їхніх цілей та забезпечення
стабільного розвитку компанії.
Мови Розробка та впровадження індивідуальних стратегій та
рекомендацій для оптимізації бізнесу клієнтів, а також надання
підтримки під час виконання запропонованих рішень для
Англійська досягнення успіху на ринку.
(Upper-
Intermediate)

Українська

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: