Резюме від 7 лютого 2024 PRO

Катерина

Офіс-менеджер, адміністратор офісу, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс менеджер ,менеджер адміністративної діяльності

з 05.2017 по 09.2020 (3 роки 4 місяці)
Дизайн студия, Київ (Дизайн студія интерьеру. Архитектурное бюро.)

У мої обов'язки входило - комунікація з відвідувачами, посередниками і підрядниками, адміністративно - господарська підтримка офісу, ведення офісних витрат, виконання доручень керівництва . Пошук потрібної інформації, робота з орг. технікою, Друг та оформлення проектів. Пошук товарів і вигідних пропозицій.
Пошук співробітників, розміщення вакансій.
Робота з комерційними пропозиціями і первинною документацією(по шаблонах).
Господарювання і дотримання порядку в офісі, забезпечення життєдіяльності офісу.

Адміністратор

з 05.2013 по 02.2017 (3 роки 9 місяців)
Студія танців, Київ (обслуговування)

Администратор

з 03.2013 по 04.2017 (4 роки 1 місяць)
Кафе, Київ (обслуговування)

Робота з клієнтами, реклама закладу. Підготовка залу до відкриття
- консультація гостей
- прийом замовлень
- організація процесів;
- розрахунок відвідувачів
- обслуговування банкетів, фуршетів, корпоративів

Адмінистратор, менеджер

з 06.2010 по 02.2013 (2 роки 8 місяців)
Обувная компания "osso", Киев (гуртовий продаж взуття)

Адміністративна робота,
- прийом/розподіл дзвінків;
- прийом, реєстрація та оформлення заявок, замовлень;
- робота з орг - технікою.
- набір тексту (Договорів, заяв та інших документів);
- господарювання та дотримання порядку в офісі;
- прийом товару
- забезпечення життєдіяльності офісу

Помічник адміністратора

з 01.2008 по 02.2010 (2 роки 1 місяць)
Салон Красоты, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Адміністратор залу (виставка )

з 01.2008 по 01.2010 (2 роки)
osso inter shoes, Київ (продаж)

Інформування покупців за запитом. Здійснення контролю за наявністю цінників на товарах, оформлення замовлень. Вхідні дзвінки, обробка кореспонденції, робота з орг технікою. Контроль порядку на робочому місці.

Адміністратор офіс -менеджер

з 01.2006 по 01.2008 (2 роки)
Спілка фахівців з нерухомості, Киев (Об'єднання спеціалістів з нерухомості)

- прийом та розподіл телефонних дзвінків, облік документації (по шаблонах), кореспонденція ;
- планування робочого дня;
- пошук інформації;
- уміння вирішувати проблемні ситуації без конфліктів.
- організаційно-технічне забезпечення діяльності офісу;
- організація прийому відвідувачів;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів)

Освіта

КНУТД

Финансы, Киев
Вища, з 2002 по 2006 (3 роки 11 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Adobe Photoshop Adobe Хореограф по восточным танцам , трайбл, йога разминка . Організація майстер класів

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Не маю шкідливих звичок.
Вмію встановлювати взаємні відносини, працювати та спілкуватися з людьми. Відповідальна, пунктуальна, дисциплінована, працьовита, ввічлива, швидко навчаюсь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: