Резюме від 11 березня 2024 PRO

Романія

Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів, менеджер по персоналу

з 03.2015 по 03.2017 (2 роки)
ТзОВ « Смарт Саппорт», Львів (IT)

•оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством;
•формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
•ведення та облік трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників;
•оформлення та облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і дотриманням графіків чергових відпусток;
•формування штатно-посадової книги
•пошук та підбір персоналу, його адаптація.

Юрист

з 03.2011 по 10.2014 (3 роки 7 місяців)
ЛФ ТзОВ “Золотий Екватор”, Львів (Заправки "WOG")

Юрист адміністрації ЛФ ТзОВ “Золотий Екватор”:
•договірна робота: опрацювання договорів поставки, договорів про колективну (бригадну) матеріальну відповідальність та їх додатків, ведення реєстру укладених договорів, контроль за виконанням договірних зобов'язань;
•аналіз внутрішньої нормативно-розпорядчої документації: накази, розпорядження, протоколи;
•підготовка листів, відповідей на запити суб'єктів господарювання, правоохоронних органів;
•забезпечення документообігу: реєстрація вхідної/вихідної документації, кореспонденції.
Ведення кадрової роботи:
•оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством;
•формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
•ведення та облік трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників;
•оформлення та облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і дотриманням графіків чергових відпусток;
•формування штатно-посадової книги.
Робота помічника керівника:
•прийом вхідних дзвінків, кореспонденції, факсів, повідомлень для співробітників;
•організація прийому гостей офісу;
•підготовка та оформлення необхідної документації,виконання доручень керівника;
•робота з електронною поштою, інтернет, вирішення повсякденних адміністративних питань.

Освіта

Львівська комерційна академія

Правознавство, Львів
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 8 місяців)

кваліфікація магістр з господарсько-правової діяльності

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Windows Знання офісних програм ЛІГА:ЗАКОН 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Документообіг

Додаткова інформація

Князь Романія Василівна
Українка, 1988 р. н., одружена, в/о
проживаю в м. Львів, вул. Кошиця 1/171
тел/м: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
__________
Мета
Влаштуватися на цікаву роботу з гідною оплатою та
перспективою кар'єрного росту
__________
Особисті якості
Відповідальна, терпляча, вмію працювати в колективі, прагну до розвитку і удосконалення, маю схильність до оптимізації. Швидко схоплюю нові ідеї, інтенсивно навчаюся. Здатна абстрактно мислити, виділяти головне, узагальнювати факти. Адаптуюся до будь-якої ситуації.
__________
Освіта
До 2006р. Навчання в школі та отримання свідоцтва про середню освіту.
Грамота за особливі досягнення вивченні англійської мови та правознавства
2006- 2011рр. Львівська комерційна академія, юридичний факультет (стаціонар),
диплом про отримання повної вищої освіти, спеціальність «Правознавство»,
кваліфікація магістр з господарсько-правової діяльності
__________
Досвід роботи 2011- 2014
Юрист адміністрації ЛФ ТзОВ “Золотий Екватор” (паралельно допомагала)
•договірна робота: опрацювання договорів поставки, договорів про колективну (бригадну) матеріальну відповідальність та їх додатків, ведення реєстру укладених договорів, контроль за виконанням договірних зобов'язань;
•аналіз внутрішньої нормативно-розпорядчої документації: накази, розпорядження, протоколи;
•підготовка листів, відповідей на запити суб'єктів господарювання, правоохоронних органів;
•забезпечення документообігу: реєстрація вхідної/вихідної документації, кореспонденції.
Ведення кадрової роботи (працювала одна і вела усю кадрову роботу для 700 працівників)
•оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством;
•формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
•пошук, підбір персоналу і проведення співбесід;
•підготовка висновків про професійні навики та особисті якості кандидатів;
•ведення та облік трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників;
•оформлення та облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і дотриманням графіків чергових відпусток, тощо.





2014-р.
Підбір персоналу і кадрова робота ТОВ «Юмакс-Україна»
•підбір персоналу;
•формування дієздатного кадрового резерву;
•організація стажування працівників;
•моніторинг та аналіз ринку праці;
•ведення та облік трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників тощо.
__________
Додаткові відомості

МовиУкраїнська, російська – володію вільно,
англійська - зі словником.
Володіння ПК
Операційні системи – Windows XP / 7 ;
офісні програми – MS Office ( Word, Exel),
1C – Бухгалтерія, пошук в Internet, Ліга-Закон, Документообіг.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: