Резюме від 5 вересня 2022

Inga

Customer Support manager

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet Windows

Додаткова інформація

Bodnar Inga
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Customer Support

Professional skills:
Management; CRM’s knowledge; 14 years sales experience; business processes optimization ; negotiation; consulting; presentations; cooperation with VIP clients; contracts signing; brand promotion; complaints processing; exhibits/events organization; website content; quality control.

Work experience:
Lithing Consult, international financial company.
10.2020 – 12.2021 - Head of Customer Support
Duties: CRM management; organization and quality control; assigning leads and tasks to agents; pools’ systematization and analysis; lead quality statistics; daily results reporting; working with payment systems (wires, psp, blockchain); processing withdrawals; communication with other departments and providing effective interaction; work process optimization; clients’ verification; processing customer request and solving negative reviews; salary report and bonus tables; preparing motivation staff; budget preparing/controlling/report.
Achievements: reduced customers’ withdrawals twice; reached target and increased agent productivity; optimizing business process.
05.2019- 10.2020 – Sale Support
Duties: CRM management; assigning leads; organization and control of agents; statistic reports; salary report and bonus tables.
Achievements: increased to Head of Customer Support.

White Rhino, international financial company.
02.2018 – 04.2019 – English customer support.
Duties: processing requests; working with objections and negative reviews; reaching tasks plan; employees training.
Achievements: increased KPI on 20 %; trained 4 employees (from junior to senior support manager)

Royal Consulting, consulting outsourced center in marketing and investments
10.2016 – 11.2017 – Manager of Kiev Branch (35 people in subordinate).
Duties: recruitment; organization and managing of call centers workflow; preparing job descriptions and training programs; analyzing and controlling work process; improving work efficiency; conferences organizing; reporting; budgeting; salary payment.
Achievements: exceeding of sales plans on 20%, reducing contractors' costs on 30%; employees training; preparing staff for foreign market – Vietnam and China; organizing training conferences for foreign partners (350-500 people)

Higher education: MBA WIUU, Kiev, 2005, BBA (Bachelor of Business Administration).

Courses/Trainings: 07.2017, GEBS, training «Active Sales»; 01.2014 – 02.2014,Top Shop - course «Тtelemarketing»; 10.2009 – 10.2009, Academy of Business Solution, course «Affective Sales»;
2017-2018, trainings “efficiency increasing”

Additional information: English – В2, Polish – В1, driver license - В, hobbies – yoga, reading, sport.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Спеціаліст Service Desk
Львів, Дистанційно

Customer support specialist, manager of communications, агент служби підтримки
Київ

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Рівне, Дистанційно

Спеціаліст help desk
Київ

Help desk specialist
15000 грн, Інші країни, Дистанційно

Спеціаліст help desk
60000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: