Резюме від 13 травня 2024

Мар'яна

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець із стандартизації, сертифікації та якості

з 10.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
ТзОВ "Західний центр розвитку бізнесу", Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Оформлення договірних документів на навчальні семінари
2. Оформлення договірних документів на послуги з сертифікації, технічного нагляду
3. Організація навчальних семінарів, супровід клієнтів компанії
4. Оформлення та видача сертифікатів відповідності на товари та послуги
5. Оформлення та видача посвідчень/сертифікатів про проходження навчання
6. Консультація клієнтів
7. Ведення звітності

Менеджер відділу логістики

з 11.2016 по 06.2018 (1 рік 7 місяців)
ТзОВ "Галіція Груп", Львів (Роздрібна торгівля)

•формування договорів з контрагентами
•контроль реалізації та залишків товару
•приймання, обробка та контроль замовлень у програмі 1С
•формування маршрутів доставки продукції
•обмін/повернення та списання продукції
•комунікація і вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.

Фахівець регіонального структурного підрозділу

з 12.2014 по 07.2016 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Айбокс", Львів (Фінанси, банки, страхування)

•моніторинг роботи терміналів поповнення рахунку
•ведення звіту по поломках комплектуючих, робота із ТМЦ (переміщення/заміна/ремонт)
•комунікація з партнерами компанії (формування договорів, пролонгація, акти звірки)
•ведення діловодства та бухгалтерії у програмі 1С
•оформлення документів на прийняття/звільнення працівників, відпустки, лікарняні.

Фахівець з організації роботи мережі кафе при АЗС

з 03.2014 по 09.2014 (6 місяців)
ПП "ОККО Нафтопродукт", Львів (Автобізнес та автосервіс)

•комунікація із постачальниками, замовлення продукції для АЗС, аналіз та розрахунок
•аналіз продажів на АЗС та робота над постійним підвищенням показників
•формування звітів, робота з актами звірки
•комунікація з працівниками АЗС та вирішення нагальних питань
•щомісячне проведення інвентаризацій, усунення розбіжностей інгредієнтів у програмі SAP
•проведення перевірок дотримання чистоти АЗС та якості обслуговування клієнтів
•відрядження у інші міста для відкритті нових АЗС та проведення навчання персоналу у відділі Hot-Cafe.

Спеціаліст відділу забезпечення продажів

з 06.2012 по 12.2013 (1 рік 6 місяців)
ПАТ "Альфа Банк", Львів (Фінанси, банки, страхування)

•робота із споживчими, готівковими, картковими, а також страховими продуктами банку
•проведення активних продажів із залучення клієнтів, аналіз фінансового стану
•подача кредитних матеріалів на розгляд у головний офіс у програмі Slolp
•підписання договорів та формування пакетів документів для надання кредитів
•формування звітних даних, контроль та аналіз оплат клієнтами
•стажування нових працівників, перевірка їх знання та розуміння усього обсягу роботи.

Освіта

НУ "Львівська політехніка"

Метрологічне забезпечення випробувань та якості продукції, Львів
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Ступінь магістра

Знання і навички

MS Office САПР Slolp

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: