Резюме від 20 жовтня 2023

Jeremiah

Customer support representative

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer Support Manager

з 10.2019 по нині (4 роки 7 місяців)
RollerCoin, Киев (Cryptocurrency Gaming.)

* Receiving and performing client requests via emails and skype calls.
* Building sustainable relationships and trust with client accounts through open and interactive communication.
* Updating client accounts in the customer service database.
* Email Marketing.

Customer Support Manager/Account Manager

з 07.2017 по нині (6 років 10 місяців)
BITMEDIA, Kiev (Digital Advertising)

*Receiving and performing customer requests via emails and skype calls.
*Building sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
*Updating customer accounts in the customer service database.
*Email Marketing.

Laboratory Manager

з 03.2016 по 03.2017 (1 рік)
Diamed Diagnostical Center, Accra (Health Care)

1.Excellent Laboratory Management and Delivery
2. Excellent customer relations and communication skills.
3. Increased Revenue

Додаткова освіта та сертифікати

University of Ghana.

2014, 4 years

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Medical Laboratory Scientist Receiving incoming calls Making outgoing calls Salesforce CRM Analytics Cold sales

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Німецька — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: