Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Andrii

Technical Support Engineer, Project Manager, Coordinator, Team Lead

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Technical Support Engineer

з 04.2023 по нині (1 рік)
PocketBank, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Technical Support Engineer

з 12.2022 по нині (1 рік 4 місяці)
HivePress, Дистанційно (IT)

HTML Developer

з 05.2021 по 07.2021 (2 місяці)
Approach X, Сyprus (IT)

Technical Support Engineer

з 02.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
Inqud, Estonia (Фінанси, банки, страхування)

- Interaction with the product;
- Product Systems Monitoring;
- Bug reports;
- Sorting and initial registration of issues in the JIRA ticket system;
- Writing instructions for managing systems;
- Setting up privileges in the client management system;
- Receiving information from clients;
- Providing customers with instructions on how to use the company products;
- Helping clients solve problems accessing our systems and websites;
- Updating and using relevant knowledge;
- Collecting as much information as possible about the problem, trying to solve it on your own or transferring it to developers / DevOps / system administrators.

HTML Developer

з 11.2020 по 02.2021 (3 місяці)
ESports Tech Limited, Malta (IT)

Specialist of the technical support department with business clients

з 01.2018 по 01.2021 (3 роки)
IdeaBank, Івано-Франківськ (Finance, banking, and insurance)

• ensure positive client experience through high quality service and communication thereby attaining client retention;
• handle client service or support related incoming requests;
• respond to and resolve complex client issues through incident recognition, research and isolation, resolution, escalation and follow up;
• research and resolve each client interaction to their utmost satisfaction;
• resolve incidents and fulfill requests through Tier 1 support;
• determine and record inbound requests and ensure customer issues bear proper notation.

Customer Services Specialist

з 01.2017 по 01.2018 (1 рік)
IdeaBank, Івано-Франківськ (Finance, banking, and insurance)

• quality communication and customer service to ensure their positive experience;
• resolve incoming requests from customers;
• provide requests for support to various departments, if the issue is not within your competence.

Освіта

Beetroot Academy

Frontend Web Development, Івано-Франківськ
Незакінчена вища, з 2020 по 2020 (5 місяців)

ІФІМ ТНЕУ

Менеджмент ЗЕД, Івано-Франківськ
Вища, з 2015 по 2019 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

freeCodeCamp, Responsive Web Design

2020
Сертифікат

Udemy, Certificate of completion HTML5 Ultimate Course

2021
Сертифікат

Udemy, Certificate of completion CSS3 Ultimate Course

2021
Сертифікат

Udemy, Certificate of completion Advanced jQuery Course

2021
Сертифікат

Coursera, Technical Support Fundamentals (Google Career Certificates)

2023
Сертифікат

Coursera, The Bits and Bytes of Computer Networking (Google Career Certificates)

2023
Сертифікат

Coursera, System Administration and IT Infrastructure Services (Google Career Certificates)

2023
Сертифікат

Coursera, Operating Systems and You: Becoming a Power User (Google Career Certificates)

2023
Сертифікат

Coursera, IT Security: Defense against the digital dark arts (Google Career Certificates)

2023
Сертифікат

Coursera, Google IT Support

2023
Сертифікат

Знання і навички

CSS HTML SASS WordPress Project management Bug tracking tools Material and technical support

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Director, Manager, Team Lead (Sales, Customer Service, IT, Support), Copywriter, Editor
70000 грн, Дистанційно, Київ

Customer service manager, Project manager
35000 грн, Дистанційно

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Project manager/Project Coordinator/Customer support
Дистанційно

Customer service manager (support), HR manager
50000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: