Резюме від 20 квітня 2023 PRO

Олексій

Помічник, асистент керівника, офіс-менеджер, керівник call-центру, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник центру роботи з клієнтами

з 09.2021 по 03.2022 (6 місяців)
"Дімако Словакія", Київ (Транспорт, логістика)

- Організація київського офісу компанії "з нуля".
- Створення контактного центру.
- Технічне та кадрове оснащення.
- Керування роботою підрозділу та безпосередня робота з клієнтами (транспортні компанії Європи). Робота з "холодною" та "гарячою" базами клієнтів за допомогою телефонії, месенджерів, інтернет-ресурсів і т.ін.
- Ведення всього виробничого процесу в CRM Bitrix24

Директор контактного центру / IT-директор

з 06.2007 по 10.2018 (11 років 4 місяці)
ТОВ "Скайінформ" / ТОВ "Скайконтакт", Київ (Аутсорсинговий контактний центр)

Задачі з ІТ:

- Створення "з нуля" двох контактних центрів на серверах та програмному забезпеченні AVAYA, Cisco, NICE та ін., а також з використанням хмарної АТС та CRM. Робота з Microsoft Dynamics CRM.
- Побудова технічної інфраструктури компанії. СКС, телефонія, локальні комп'ютерні мережі, побудова ЦОВ (IVR, CRM, HelpDesk, системи збору, обліку та зберігання інформації).
- Побудова каналів взаємодії з клієнтами (VoIP-телефонія, WEB відео-чат, IVR, мобільний зв'язок, E-mail, чат-бот, ITR, SMS, соц. мережі, моб. додатки...)
- Організація віддалених робочих місць, системи автоматичного навчання та тестування.
- Встановлення та налагодження ПЗ робочих станцій, серверів. Апаратне та програмне забезпечення роботи комп'ютерної техніки, серверів, мереж.
- Адміністрування та робота з контентом WEB-сайтів аеропорту «Бориспіль», Асоціації аеропортів України, «Національної авіадовідки».
- Розробка програм внутрішнього застосування (програми аналізу та звітності, конвертори, програма роботи з базою знань та ін.)
- Створення WEB-сайту компанії, рекламних банерів, візиток, плакатів, презентацій та ін. за допомогою Adobe Photoshop та інших графічних редакторів.

Задачі з керівництва КЦ:

- Організація та контроль роботи компанії в цілому.
- Пошук клієнтів, підготовка та проведення презентацій, підписання договорів, звітність та первинна бухгалтерія.
- Пошук та підбір персоналу, проведення інтерв'ю, графіки роботи, навчання, формування груп та підрозділів. Табелі робочого часу та розрахунок ЗП співробітників.
- Питання результативності та ефективності (КРІ), мотиваційні програми, раціоналізація, контроль дотримання SLA з замовниками.
- Статистика, аналітика, планування.
- Повний документообіг компанії

Начальник відділу ІТ

з 01.2002 по 09.2005 (3 роки 8 місяців)
Державна служба автомобільних доріг України. Українське Державне виробничо-технологічне підприємство «Укрдортехнологія», Київ (Будівництво та утримання автомобільних доріг)

- Організаційне, науково-методичне та технічне керівництво науково-дослідних, конструкторських та інших робіт відділу.
- Розробка проектів перспективних та річних планів роботи відділу щодо впровадження сучасних інформаційних технологій на підприємстві.
- Розробка тех. завдань, календарних планів, техніко-економічних обґрунтувань.
- Координація розробок алгоритмів та програм.
- Управління технічним та програмним супроводом комп'ютерної та офісної техніки, встановленням та адмініструванням локальних комп'ютерних мереж, телефонія.
- Технічний та програмний супровід науково-практичних семінарів, конференцій, виставок.

Керівник дев'яти наукових розробок у галузі програмного забезпечення, зареєстрованих в УкрІНТЕІ.

Освіта

Національний авіаційний університет

Факультет інформатики та обчислювальної техніки. Кафедра автоматизованих систем управління технологічними процесами., Київ
Вища, з 1997 по 2003 (6 років)

Стационар. Магистратура

Ліцей "Наукова зміна"

Економічне відділення, Київ
Середня спеціальна, з 1994 по 1997 (3 роки)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвід роботи керівником та помічником керівника. Адміністративні обовязки, документообіг, первинна бухгалтерія. Досвід більше 20 років в сфері контактних центрів у якості оператора, супервайзера, директора, ІТ-директора. Побудова з "нуля" чотирьох call-центрів, технічне та кадрове супроводження, розробка ТЗ, маршрутизація, алгоритми, скрипти, аналітика, КРІ, статистика, звітність, робота з різними CRM-системами,... Впровадження телефоніїї, VoIP, CRM, HelpDesk, DB, адміністрування робочих станцій, мереж, серверного обладнання, ПЗ...

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: