Альона
Адміністратор, офіс-менеджер
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 33 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4613548
Досвід роботи
Адміністратор салону краси
з 12.2020 по 01.2022
(1 рік 1 місяць)
Салон краси "Wizard", Київ (Краса, салони краси)
Спілкування з клієнтами, робота в програмі «BeautyPro», контроль роботи персоналу, інвентаризація товарів у салоні, ведення касової дисципліни (робота з касовим апаратом), замовлення продукції в роботу та на продаж, продаж косметики.
Старший адміністратор
з 04.2018 по 03.2020
(1 рік 11 місяців)
Махараджа Yoga&SPA, Харків (Краса, фітнес, спорт)
Представляла SPA на Міжнародній Премії Perfect SPA (жовтень 2018 р.). Перемогли у номінації "Кращий SPA-центр"
Обов'язки:
- Контроль роботи SPA-центру, організація закупівлі товарів для продажу та в роботу.
- Контроль технічного персоналу та СПА-терапевтів. Забезпечення роботи згідно з протоколами.
- Інвентаризація складів.
- Видача заробітної плати, ведення іноземних майстрів.
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Консультація з послуг SPA-центру, видача бонусних карток, продаж сертифікатів, робота в програмі 1С, ведення касової дисципліни.
Адміністратор офісу
з 12.2016 по 03.2018
(1 рік 3 місяці)
Кулінарна школа AlCuisine, Харків (Кулінарні курси та майстер-класи;)
- Консультація клієнтів про послуги школи, спілкування з гостями, ведення облікових записів та касової дисципліни.
- Контроль закупівлі, робота з персоналом, контроль роботи технічного персоналу.
- Редагування сайту та соціальних мереж, продаж сертифікатів, ведення клієнтської бази.
- Впровадження CRM та IP-телефонії.
- Переговори із запрошеними шеф-кухарями щодо проведення майстер-класів, складання розкладу на місяць.
- Видача заробітної плати.
Адміністратор СПА-центру та Barber Shop
з 10.2015 по 09.2016
(11 місяців)
ООО "Харків Палас", Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
• Підбір кадрів (пошук, проведення співбесід, перевірка рекомендацій).
• Робота з персоналом (адаптація, вступ на посаду, тимбілдинг, контроль роботи персоналу).
• Спілкування з гостями, презентація Спа-центру.
• Адміністративні обов'язки: ведення облікових записів, інвентаризація, формування заявок на закупівлю товарів, ведення касової дисципліни, робота у програмі Micros, робота з касовим апаратом, підрахунок підсумків місяця.
Досягнення:
• набуття досвіду спілкування з різними типами людей, уміння знаходити з ними спільну мову, що є невід'ємною та відповідальною частиною роботи адміністратора;
• набуття навички організовувати роботу великого підрозділу, контролювати якісне виконання посадових інструкцій.
Адміністратор та HR-менеджер
з 04.2015 по 10.2015
(6 місяців)
Barber Shop "Brutmen", Харків (Краса, салони краси)
Обов'язки:
•Пошук кадрів з нуля (складання профілю вакансій, пошук через різні канали, включаючи headhunting; проведення співбесід; закриття вакансій).
• Робота з персоналом (адаптація, курування на випробувальному терміні, планування навчання персоналу).
•Складання посадових інструкцій.
• Контроль роботи barber shop ( закупівля товарів, спілкування з клієнтами та постачальниками, ведення облікових записів; робота з касою; робота у програмах «YClients» та «BeautyPro»).
• Ведення бухгалтерії (нарахування та виплата заробітної плати).
• Маркетинг (ведення соціальних мереж (ВКонтакте, Facebook, Instagram), організація заходів, робота з рекламою).
Досягнення:
• досвід організації підприємства з нуля, що успішно функціонує barber shop із затребуваним персоналом.
Копірайтер
з 11.2012 по 04.2015
(2 роки 5 місяців)
Web-stroy, Харків (IT)
Написання статей для комерційних сайтів; адміністрування сайтів на CMS Joomla, Drupal; участь у просуванні сайтів (створення семантичного ядра для сайтів, розміщення прес-релізів на тематичних сайтах, аналіз видачі пошукових систем)
Освіта
Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Економічний, фінанси та кредит, Харків
Вища, з 2012 по 2015 (3 роки)
Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Соціологічний, методи соціологічних досліджень та маркетингу, Харків
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси англійської мови в American English Center
2013-2014, 11 місяців
Karazin HR School
2014, 4 місяці
Best professional training (адміністратор підприємств Beauty індустрії)
Квітень 2018
Тренінги "Premier Palace Hotel Kharkiv "з гостинності (роботі з гостями)
2016
Курси SMM від "Tommy.University"
Травень 2020 - Липень 2020
Курси Web-design від "Tommy University"
Липень 2020 - Вересень 2020
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
До роботи відношусь відповідально, ставлю задачі та реалізую їх (працюю на результат). Вмію проявляти увагу, зацікавленість, дружелюбність у спілкуванні з людьми, що незмінно допомагає мені у роботі з клієнтами. Своїми плюсами вважаю організованість і швидке навчання. Прагну до професійного зростання та постійного вдосконалення.
Якості: Енергійність, критичне мислення, організованість, працьовитість, рішучість, оптимізм, комунікабельність, відповідальність, стійкість до стресів, вимогливість в першу чергу до себе, вміння працювати в команді, постійно навчаюсь новому.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Web-designer, Freelance, 3 роки 10 місяців
- Старший администратор, Махараджа Yoga&SPA, 1 рік 11 місяців
Схожі кандидати
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Київ
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 грн, Київ, Бориспіль
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Київ
Бізнес-асистент керівника, офіс-менеджер
25000 грн, Київ