Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 березня 2024 PRO

Мар'яна

Помічник бухгалтера, 18 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший Спеціаліст Відділу банківських платежів Платіжного центру Фінансового департаменту Фінансової дирекції м. Львів АТ «Укртелеком».

з 10.2020 по нині (3 роки 6 місяців)
АТ Укртелеком, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Обов’язки: Формування виписок в Клієнт - Банках; Завантаження курсів валют з сайту НБУ України; Звірка С-до та підтвердження завантажених банківських виписок; Рознесення вхідних платежів; Відпрацювання вихідних платежів; Вивантаження вихідних платежів з Афіни в Клієнт-Банки; Завантаження платежів в Клієнт-Банки; Викладання файлів на прихід валюти (листи+рахунки – завантаження їх в Клієнт - Банк); Замовлення Довідок, Платіжних доручень в Клієнт – Банках та інше.
Робота в автоматизованих системах: АСКР - автоматизована система комплексних розрахунків (білінгова система); КАСУП АФІНА; Платіжний шлюз; Клієнт-Банки.

Спеціаліст Відділу банківських платежів Платіжного центру Фінансового департаменту Фінансової дирекції м. Львів АТ «Укртелеком»

з 07.2018 по 10.2020 (2 роки 3 місяці)
АТ Укртелеком, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Обов’язки: Рознесення платежів, коригування оплат юридичних та фізичних осіб, повернення коштів.
Робота в автоматизованих системах: АСКР - автоматизована система комплексних розрахунків (білінгова система), КАСУП АФІНА, Платіжний шлюз.

в.о. директор

з 08.2017 по нині (6 років 8 місяців)
ТзОВ"Львівбудмеханізація", Львов (оренда механізмів)

Підписання договорів між орендарями. Кадрова робота (ведення табеля використання робочого часу). Формування звітності в програмі М.Е.Doc IS. Ведення та робота з первинною документацією (виписка рахунків, розхідних накладних, актів виконаних робіт, довіреностей, внесення прихідних накладних, виписка та реєстрація податкових накладних, створення платіжних доручень, проведення банківських виписок). Контроль взаєморозрахунків з контрагентами.

Директор

з 05.2012 по 08.2017 (5 років 3 місяці)
ПП «ЮММО», м. Львів, Львов (оренда механізмів)

Підписання договорів між орендарями. Ведення табеля використання робочого часу. Формування та складання звітності в програмі М.Е.Doc IS. Ведення та робота з первинною документацією (виписка рахунків, розхідних накладних, актів виконаних робіт, довіреностей, внесення прихідних накладних, виписка та реєстрація податкових накладних, створення платіжних доручень, проведення банківських виписок). Контроль взаєморозрахунків з контрагентами.

Бухгалтер-економіст

з 06.1997 по 05.2014 (16 років 11 місяців)
Приватне підприємство «ЮММО», м. Львів, Львов (оренда механізмів)

Введення та обробка первинної документації. Робота з договорами і актами виконаних робіт. Контроль взаєморозрахунків з контрагентами.

Освіта

Львівський національний університет імені Івана Франка

Економіка і підприємництво, Львов
Вища, з 2008 по 2009 (9 місяців)

Напрямок підготовки: Облік і аудит Кваліфікація: спеціаліст.

Львівський інститут економіки і туризму

Економіка і підприємництво, Львов
Незакінчена вища, з 2004 по 2008 (3 роки 9 місяців)

Напрямок підготовки: Економіка і підприємництво. Облік і аудит Кваліфікація: бакалавр.

Львівський обласний навчальний центр Міністерства статистики України

Бухгалтерський облік, Львов
Середня спеціальна, з 1995 по 1997 (1 рік 9 місяців)

Напрямок підготовки:бухгалтер економіст промислових підприємств.

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet Інтернет-банкінг Афіна Ведення документації

Додаткова інформація

- Маю посвідчення водія кат. "В" і власний автомобіль.

- Наявність закордонного паспорта.
Додатково про себе: Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, сумлінність, дисциплінованість, оптимізм, здатність до швидкої адаптації і навчання, творчі здібності, аналітичний склад розуму, здатність до систематизації та структуризації інформації, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, вміння працювати в команді, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: