Резюме від 15 травня 2023 PRO

Аліна

Директор ресторану, управляючий, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник

з 11.2021 по 01.2022 (2 місяці)
Copper Dog Bar, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Запуск нового бару з нуля, що включає:
-участь у вирішенні проблемних питань пов'язаних із закінченням ремонтних робіт
-підготовка приміщень до відкриття (клінг, декор)
-закупівля необхідного обладнання, посуду, елементів декору
-формування команди персоналу
-первинне навчання персоналу
-укладання договорів з постачальниками (продукти харчування, алкогольні та безалкогольні напої)
-домовленості для подальшого налаштування і встановлення мобільного зв'язку, інтернету, охоронної та пожежної сигналізації
-складання плану первинної реклами з командою маркетологів (СMМ, Google Business, Trip Advisor)
-проведення переговорів з блогерами та видавцями для майбутньої співпраці
-участь у розробці та дизайні форми для персоналу
-розробка меню
-створення прогнозованого бюджету на перші 3 місяці роботи
-створення прогнозованого фонду заробітної плати на перший місяць роботи

Директор

з 05.2020 по 11.2021 (1 рік 6 місяців)
Ресторан «Самогонка Траторія», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття нового ресторану. Участь у всіх сферах підготовки до відкриття:
-створення меню
-формування команди персоналу, навчання персоналу
-укладання договорів з постачальниками (продукти харчування, алкогольні та безалкогольні напої, господарські товари, товари першої необхідності)
-підготовка приміщень ресторану до відкриття, закупівля необхідного обаднання та посуду
-первинна реклама перед відкриттям, стратегія зацікавлення потенційних гостей
-розробка енергогомічних планувальних рішень
- розробка та опрацювання трафіків відвідувачів та персоналу ресторану
-пошив форми персогалу
-підготовка необхідної документації до відкриття

Робота на посаді директора, яка включає:
-оплату постачальників (готівка, перерахунок)
-оплата та контроль комунальних платежів
-бюджетування, прогноз та досягнення поставлених цілей
-касова звітність: готівка, безготівка
-ведення касової дисципліни
-контроль персоналу, зацікавленість у роботі, мотивація
-розрахунок і нарахування заробітної плати
-оптимізація витрат:продукти, барний товар, господарські товари
-прийняття участі в рекламі на просуванні ресторану, організації тематичних івентів
-підбір персоналу, аналіз роботи
-кадрова дисципліна (ведення документації)
-пожежна безпека (ведення документації)
-охорона праці (ведення документації)
-максимальне охоплення всіх сфер роботи ресторану для ефективної та злагодженої роботи, яка приноситиме плідні результати.

Помічник бухгалтера; економіст

з 03.2019 по 04.2020 (1 рік 1 місяць)
ТзОВ «Технології розваг» ресторан «Ferenc», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з прихідною документацією в 1с: внесення прихідних накладних, списань по барному товару та господарських товарах
Співпраця з постачальниками
Контроль господарських витрат
Прийняття участі у бюджетуванні
Ведення, інвентаризація міні барів; аналіз міні барів: підрахунок приходів та продаж, розрахунок кінцевої собівартості

Адміністратор

з 02.2019 по 05.2020 (1 рік 3 місяці)
Hotel&restaurant Ferenc, Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з персоналом, яка включає:
-організація збалансованої роботи ресторану для виконання поставлених цілей та завдань; -навчання персоналу (тренінги, тематичні ігри, перегляд фільмів та роликів);
-контроль за виконанням поставлених завдань;
-контроль та планування робочого часу персоналу, збалансування робочого графіку;
-мотивування за допомогою премій та заохочень в роботі (наприклад безкоштовні гастро і винні тренінги з відомими шефами та сомельє);
-делегування повноважень, які не несуть за собою матеріальної відповідальності та відповідають по функціоналу займаній посаді;
-аналіз роботи кожної ланки персоналу, при потребі допомога у труднощах, які виникають під час роботи;
- фітбеки по роботі окремо кожного працівника особисто (надання порад для покращення якості роботи);
- допомога у всьому, що стосується роботи на ресторані, зокрема обслуговування гостей, прибирання, заміщення будь-якого працівника залу, за потреби;
-планування цілей та завдань, які персонал має виконати на протязі певного періоду (виконання поставленого плану по ресторану, збільшення продаж, збільшення кількості гостей, покращення якості обслуговування);
- регулювання роботи персоналу задля уникнення дизбалансу у функціонуванні ресторану.
Контроль роботи персоналу, допомога у вирішенні критичних питань та ситуацій
Робота з документацією
Проведення співбесід
Розробка меню, алкогольних та винних карт
Проведення інвентаризацій, їх аналіз
Заміщення офіціанта/бармена при потребі
Аналіз робочого часу працівників

Адміністратор (в 2015 році починала роботу в компанії як офіціант)

з 07.2015 по 11.2018 (3 роки 4 місяці)
Холдинг Емоцій Фест (Криївка), Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Користування програмою 1С на середньому рівні.

Робота з накладними.

Інвентаризація: обрахунок та аналіз.

Робота з персоналом.

Освіта

Національний Університет "Львівська Політехніка"

Бакалавр з туризму; магістр економіка довкілля і природних ресурсів, Львів
Вища, з 2012 по 2017 (5 років 3 місяці)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Помічник бухгалтера

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: