Резюме від 10 листопада 2023 PRO

Iraida

Начальник відділу якості, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу якості

з 02.2017 по нині (7 років 4 місяці)
ТОВ «РЛЦ», Бровари (Складська і транспортна логістика)

НАССР
FSSC 22000
ISO 22000
Iso 9001
Project management

Менеджер з якості (головний офіс)

з 10.2012 по 08.2014 (1 рік 10 місяців)
FM Logistic Russia (Транспорт, логістика)

Функціональні обов’язки:
Впровадження, підтримка та постійне покращення Системи Менеджменту Якості (СМЯ) відповідно до стратегії та політики компанії у сфері якості, внутрішніми правилами, процесами, вимогами Клієнтів та цінностями компанії.
А саме:
1.Впровадження СМЯ, згідно вимог керівництва компанії.
2.Розробка та контроль над виконанням задокументованих вимог до процесів компанії: процедури, інструкції.
3.Планування, організація та проведення внутрішніх аудитів, зокрема складська операційна діяльність (включаючи аудити втрат) та аудити функціональних служб.
4.Підтримка операційних менеджерів з питань забезпечення якості послуг за допомогою аналізу ризиків, своєчасної обробки фінансових претензій, скарг та рекламацій та аналізу причин їх виникнення, визначення та запровадження відповідних методів контролю, планування корегуючих дій у випадку відхилень від контрактних/внутрішніх показників.
5.Підтримка функціональних менеджерів у задоволенні вимог внутрішніх клієнтів.
6.Розробка та контроль над впровадженням нових стандартів.
7.Розробка та виконання проекту BCP – план відновлення бізнесу (керивник проекту).

Заступник генерального директора з якості, охорони праці та екології

з 05.2011 по 10.2012 (1 рік 5 місяців)
FM Logistic Ukraine (Транспорт, логістика)

Функціональні обов’язки:
Впровадження стратегії компанії у сфері якості, охорони праці та навколишнього середовища на рівні країни. Реалізація, підтримка та постійне вдосконалення Системи Менеджменту Якості (СМЯ), системи охорони праці та системи екологічного менеджменту згідно стратегії та політики компанії у сфері якості, внутрішніх правил, процесів, вимог Клієнтів, законодавства та цінностей компанії.
А саме:
1.Розробка стратегії, планування діяльності у сфері якості, охорони праці та навколишнього середовища та їх впровадження.
2.Впровадження, підтримка та постійне вдосконалення:
-СМЯ для забезпечення задоволеності Клієнтів,
-виконання вимог законодавства з охорони праці для зменшення кількості нещасних випадків, захворюваності та їхнього впливу на здоров’я працівників.
3.Підтримка операцій та функціональних служб під час тендерних процесів, запусків нових клієнтів та щоденному управлінні операціями з т.з. якості.
4.Регулярне інформування генерального директора про функціонування систем управління (СМЯ, ОП, ОНС), зокрема про досягнуті результати та зниження ризиків.
5.Організація документообігу.
6.Моніторинг змін законодавства в межах своєї відповідальності (якість, здоров’я та безпека, охорона навколишнього середовища).
7.Підготовка та виконання бюджету.

Заместитель директора по качеству

з 08.2010 по 04.2011 (8 місяців)
"Милкиленд", ЛМК "Прометей" (Харчова промисловість)

ПРОЕКТ
Виконано основне завдання: внутрішні виробничі процеси та якість приведено у відповідність вимогам законодавства та компанії

Головний технічний керівник

з 02.2010 по 07.2010 (5 місяців)
СП "Одеські дріжджі" (Харчова промисловість (дріжджовий завод))

ПРОЕКТ
Виконано основне завдання: внутрішні виробничі процеси та якість приведено у відповідність вимогам законодавства та компанії:
1. Контроль та планування виробництва
2. Контроль якості та оптимізація виробництва
3. Розробка внутрішньої документації
4. Проведення внутрішніх аудитів (оцінки) системи якості та погодження постачальників сировини та пакувальних матеріалів.
5. Контроль за закупівлею та використанням матеріалів та сировини
6. Підбір та управління персоналом
7. Підбір та контроль миючо-дезинфікуючих засобів
8. Контроль ефективності виробництва
9. Проведення планових навчань по системі управління якістю та безпеці продуктів працівникам.

Директор з виробництва

з 06.2009 по 02.2010 (8 місяців)
ТОВ "Молочна країна" (Харчова промисловість)

Функціональні обов’язки:
Усунення наслідків зараження виробничих ліній, відновлення якості продукції, розробка та узгодження бюджету, ефективне здійснення виробничих програм, визначення контрольних точок для виробничого процесу, реалізація проектів з економії, проведення перевірок виробничого процесу, облік сировини, витратних матеріалів.
А саме:
1.Облік продуктивності та впровадження ініціатив щодо оптимізації діяльності.
2.Навчання та контроль персоналу в питаннях виробничих процесів, харчової безпеки, лабораторних методів контролю якості та ефективності очищення обладнання.
3.Оцінка та затвердження постачальників сировини та витратних матеріалів.
4.Планування виробництва, відстеження продуктивності.
5.Планування робочих змін, інвентаризації.
6.Розробка безпечних методів ведення робіт для виробничого персоналу.
7.Взаємодія з комерційним відділом (дослідження попиту).

Специалист по качеству

з 10.2005 по 10.2008 (3 роки)
ЗАТ "Світоч" (Nestle) (кондитерское производство, кофе и сухие приправы)

Функціональні обов’язки:
Вибір на основі оцінки системи управління якістю та безпекою харчових продуктів (HACCP) постачальників через перевірки виробництва, внутрішньої і Лабораторної документації; участь в GMP проектах на інших заводах Nestle (Польща, Румунія, Україна); розвиток внутрішніх проектів; підготовка стандартів, технічних умов та інструкцій для виробничих ліній і використання засобів для чищення.
А саме:
1.Проведення внутрішніх та зовнішніх аудитів, вибір і затвердження постачальників сировини та пакувальних матеріалів.
2.Створення та підтримка бази даних постачальник / матеріал (спочатку - Excel, згодом - SAP, Vendor Audit Module).
3.Проведення регулярних тренінгів з якості для виробничого персоналу і постачальників.
4.Запуск нових та удосконалення діючих ліній (ланцюжок процесу, ліквідація або зниження ризиків, зонування, технічна частина і т.д.).
5.Координація діяльності команди по впровадженню основних принципів GMP, розробка системи НАССР.
6.Розробка проектів по економії.
7.Моніторинг роботи постачальника послуг по боротьбі з шкідниками на підприємствах і ДЦ, розробка та затвердження планів боротьби з шкідниками.

Освіта

Національний університет "Львівська політехніка", Інститут хімії та хімічних технологій

Біотехнологіі та біологічно-активних речовин, спеціальність "Біотехнологія", Львов
Вища, з 2000 по 2005 (5 років 3 місяці)

магистр

Додаткова освіта та сертифікати

ТзОВ «Європейський центр менеджменту якості та гігієни харчових продуктів Лілія»/«Внутрішній аудит» згідно ISO 22000

02.2007

Nestle, работа в системе SAP

11.2006

kpg training center (эффективные переговоры)

05.2013

DNV Business Assurance», внутрішній аудит відповідно до вимог ISO 19011 / ISO 9001.

2013

«KPG training center», ефективні переговори

2013

«Training Studio», управління конфліктом

2013

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer САПР HCL Notes Internet User SAP ERP Дизайн CAD ISO Аудит Разработка и внедрение в эксплуатацию новых производственных лин внедрение систем ISO, в т.ч. НАССР Audit

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Досягнення й успіхи, що придбані в ході навчання і кар'єри
Практичні результати, досягнуті в роботі (навчанні _ Брала активну участь у роботі команд по розробці нових проектів. Зокрема:
•по влаштуванню мийного відділення
•по організації роботи нової виробничої лінії (сухі приправи)
•впровадження систем ISO та НАССР

Професійні навички
Знання технології виробництва, основного технологічного устаткування та методів вдосконалення виробництва.
ISO 9001:2000, ISO 19000, ISO 22000, BRC (основи)
Знання GMP, HACCP та GWP (Краща Практика на Складах).
Ознайомлена із системами та методами проектування виробничих ліній.

Організаційні навички
Керувала групою, що відповідала за GMP.
Розробляла річні плани аудитів, прибирань і т.п.
Організовувала та проводила навчання працівникам та постачальника

Соціальні навички
робота з людьми, адаптивні якості, комунікативні властивостіКомунікабельна, відповідальна, наполеглива

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: