Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Олег

Аналітик бізнес-процесів, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Дистанційно, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник директора

з 04.2021 по 03.2022 (11 місяців)
Укра-Т, ТОВ, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• участь у формуванні стратегії компанії;
• участь у підготовці інвестиційних проектів;
• маркетингові дослідження, пошук постачальників та підрядників на внутрішньому ринку;
• пошук клієнтів на міжнародному ринку, представлення компанії на міжнародних маркет-плейсах;
• створення контенту та адміністрування веб-сайтів компанії;
• робота з базами контактних даних, автоматизована розсилка електронної пошти.

Менеджер систем якості (бізнес-аналітик)

з 03.2021 по 12.2021 (9 місяців)
ТОВ "Хлібодар", Рівне (Харчова промисловість)

дослідження, опис, моделювання та удосконалення бізнес-процесів, розробка внутрішніх регламентів та інструкцій в середовищі Business Studio

Помічник директора

з 08.2009 по 08.2017 (8 років)
ТОВ "Світ лайф", Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•участь у формуванні стратегії компанії;
•пошук постачальників та підрядників на ринку;
•підбір працівників, розробка системи мотивації працівників;
•розробка стандартів роботи та посадових інструкцій працівників;
•розробка та ведення внутрішніх управлінських звітів;
•організація внутрішнього документообігу;
•організація технічного забезпечення працівників;
•організація моніторингу за переміщенням працівників (транспортних засобів);
•керування базами даних компанії за допомогою 1С, SalesWork.

Доцент

з 07.1998 по 07.2020 (22 роки)
НУВГП, Рівне (Освіта, наука)

•викладання дисциплін економіко-теоретичного блоку;
•розробка навчально-методичних комплексів дисципліни (робоча програма, лекційний курс, мультимедійні презентації, завдання для поточного та підсумкового контролю знань студентів);
•розробка навчальних планів;
•участь у конференціях та підготовка наукових публікацій;
•підготовка наукових монографій та навчальних посібників;
•організація і проведення студентських олімпіад, турнірів, науково-практичних конференцій;
•підготовка студентів до участі в олімпіадах, турнірах, конкурсах наукових робіт.

Освіта

УДАВГ

Облік іаудит, Рівне
Вища, з 1993 по 1998 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Продаж Business Studio SalesWorks Збір (пошук), обробка, аналіз значних масивів інформації Вчасна підготовка звітів, презентаційних матеріалів; Чітке висловлення власної думки Collection, processing, analysis of large arrays of information Timely preparation of reports, presentation materials High-quality office software A clear statement of opinion Експортні операції Ведення CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Особистісні риси:
•самоорганізованість;
•націленість на результат;
•пунктуальність;
•відповідальність;
•самокритичність;
•відсутність «потягу» до соціальних мереж;
•без шкідливих звичок;
•православний українець.

Наявність власного легкового автомобіля, готовність до відряджень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: