Резюме від 3 червня 2022 PRO

Оксана

Економіст-аналітик, обліковець, менеджер ресторану, кафе

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 10.2019 по 07.2020 (9 місяців)
Бістро "Нектарин", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Зведення каси щодня
2.Інкасація готівки в кінці кожної робочої зміни (щодня)
3.Проведення інвентаризацій по 2-х закладах
4.Внесення результатів інветаризації в 1С
5.Розрахунки з постачальниками
6.Прийом товару
7.Щомісячні звіти про фін-госп.діяльність закладу, P&L звіти
8.Щоденний звіт, звіти на вимогу керівництва
9.Пошук товарів-аналогів чи нових постачальників
10.Нарахування і видача зарплати працівникам
11.Табелювання працівників
12.Створення калькуляційних карт по 2-х закладах
13.Бюджетування
14.Акти списання
15.Внесення прихідних накладних

Економіст

з 04.2019 по 05.2019 (1 місяць)
tikitai familia, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Робота в програмі iiko.

2. Робота з рухом грошових коштів (банківські виписки, каса директора, касові зміни)

3. Робота з товарообміном (прихідні накладні, розхідні накладні, акти списання, внутрішні переміщення товарів).

4. Технологічні карти

5. Проведення інвентаризацій.

Економіст-аналітик, адміністратор

з 12.2013 по 03.2019 (5 років 3 місяці)
Піцерія Челентано, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1.щоденний контроль руху товару з використанням автоматизованої системи контролю;
2.щоденний контроль цін закупки всіх продуктів та сировини;
3.щоденний контроль руху готівкових грошей;
4.щотижневий контроль якості готової продукції, дотримання персоналом стандартів поведінки і обслуговування відвідувачів на підприємстві;
5.зведення щомісячного звіту про фінансово-господарську діяльність підприємства;
6.ведення статистики попиту на продукцію основних асортиментних напрямків підприємства;
7.складання калькуляційних карт на основі технологічних карт;
8.аналіз попиту на головну продукцію та пошук шляхів його зростання;
9.аналіз та регулювання співвідношення між цінами закупівлі і реалізації;
10.співпраця з постачальниками
11.контроль роботи штатного закупівельщика та виїзд раз на тиждень з ним за товаром;
12.аналіз продаж та формування замовлень.

Економіст

з 07.2011 по 11.2013 (2 роки 4 місяці)
ТКС Менеджмент, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Занесення рахунків на оплату, здійснення платежів, контроль за їх здійсненням.
2.Формування звітів по доходам/витратам компанії (щоденний, щомісячний, щоквартальний, річний).
3.Визначення розмірів доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів, кредитних взаємовідносин.
4.Складання балансів доходів і витрат, касових планів і кредитних заявок.
5.Контроль за виконанням бюджету проекту.

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

з 09.2008 по 07.2011 (2 роки 10 місяців)
ТКС Менеджмент, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Контроль правильності внесення платіжних доручень.
2.Введення платіжних доручень в управлінський облік.
3.Своєчасне імпортування платіжних доручень в Клієнт-Банк.
4.Експортування банківських виписок з Клієнт-Банку та віднесення платежів на статті бухгалтерського обліку.
5.Контроль за залишками коштів на рахунках.
6.Виявлення відхилень сум залишків на рахунку в Клієнт-Банку та системі КУБиК 1С 8.1

Офіціант

з 06.2007 по 11.2007 (5 місяців)
Кафе-кондитерська "Цукерня", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

Національний університет "Львівська політехніка" (Львів)

Інститут економіки та менеджменту, спеціальність - Фінанси, Львів
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Досвід робота в iiko та profit.
•Маю лідерські та організаторські здібності.
•Швидко навчаюсь та адаптуюсь. Досконало володію MS Windows, основними складовими пакету MS Office, пошуковими та іншими web-ресурсами. Рівень досвідченого користувача.
•Досвід у організації різнопланових заходів - конференцій, презентацій, виступів, доброчинних заходів, конкурсів краси.
•Диплом магістра з відзнакою.
•Ряд статей та публікацій у наукових збірниках та журналах України.
Особисті якості
Стресостійка, відповідальна, швидко навчаюсь, комунікабельна, цілеспрямована, креативна, пунктуальна, вмію працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: