Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Артур

Інженер (технічна підтримка), 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник команди відділу технічної підтримки | Проектний менеджер (Technical Support Team Lead | PM)

з 01.2022 по 09.2022 (8 місяців)
KITSOFT, Київ (ІТ для держави та бізнесу)

Забезпечення безперебійної роботи команди другої лінія підтримки порталу «ДІЯ»,
Прийом та навчання нових співробітників відділу,
Технічний та консультативний супровід проектів ( документація, навчання тощо.),
Покращення алгоритмів роботи відділу ( тестування та впровадження нових підходів до робочих задач, робота зі статистичними даними тощо )
Контроль за виконанням стандартів роботи для відділу (правила постановки завдань та також їх оформлення, терміни реагування, флоу передачі послуг на підтримку тощо.),
Робота з великим обсягом інформації..

Менеджер з відділу технічної підтримки (Technical Support Engineer Line 2)

з 09.2019 по 12.2021 (2 роки 3 місяці)
KITSOFT, Київ (ІТ для держави та бізнесу)

Друга лінія підтримки порталу «ДІЯ»,
Технічний та консультативний супровід проектів (формування документації, навчання),
Усунення та ескалація технічних питань та проблем (формування та розподіл завдань для команди розробки на основі звернень першої лінії та контроль за термінами виконання),
Формування стандартів роботи для відділу (правила постановки завдань та також їх оформлення, терміни реагування, флоу передачі послуг на підтримку тощо.),
Робота з великим обсягом інформації..

Керівник ІТ відділу

з 12.2018 по 08.2019 (8 місяців)
Екві, Київ (Продаж запчастин для професійної кухонної техніки)

Створення "з нуля" каналу продажу через інтренет;
Оновлення технічного оснащення менеджерів;
Пошук і налагодження довгострокових відносин з підрядниками;
Постановка завдань і контроль за віддаленими співробітниками;
Тощо.

Менеджер по роботі з веб-майстрами (Affiliate Manager)

з 01.2018 по 11.2018 (10 місяців)
CpaMatica, Київ (Affiliate network)

• Організація взаємодії з поточними партнерами і веб-майстер, допомога при виборі програм, виникненні питань і вирішенні спірних ситуацій, консультування щодо використання продуктів компанії,
• Контроль трафіку від веб-майстрів (соціальні мережі, контекстна реклама, арбітраж і т. Д.),
• Залучення та пошук нових потенційних партнерів,
• Робота з великим обсягом інформації.

Менеджер відділу технічної підтримки клієнтів (Customer Support Manager)

з 01.2017 по 01.2018 (1 рік)
KITSOFT, Київ (ІТ для держави та бізнесу)

• Обробка та супровід звернень від клієнтів компанії,
• Технічний та консультативний супровід клієнтів,
• Усунення і ескалація технічних питань і проблем,
• Налагодження комунікації між клієнтом і командою розробки,
• Робота з великим обсягом інформації.

Менеджер відділу технічної підтримки клієнтів (Customer Support Manager)

з 02.2016 по 12.2016 (10 місяців)
ARGEST GROUP, Київ (Продаж квитків на транспорт (поїзд, автобус, літак) через власну платформу)

• Обробка та супровід заявок і запитів від агентської мережі,
• Технічне та консультативний супровід клієнтів,
• Усунення і ескалація технічних питань і проблем,
• Робота на навантаженої лінії, понад 100 дзвінків за зміну.

Спеціаліст з продажу і надання консультаційних послуг

з 05.2015 по 01.2016 (8 місяців)
Rozetka, Київ (Роздрібна торгівля)

• Прийом та оформлення замовлень,
• Консультація та ведення клієнтів до закриття покупки,
• Робота в CRM "BPM" і 1С,
• Робота на високонавантаженої лінії, понад 200 дзвінків за зміну.

Освіта

Національний Транспортний Університе

Економіки, економіст, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: