Резюме від 26 січня 2024 PRO

Ольга

Керівник відділу продажу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 02.2022 по нині (2 роки 3 місяці)
Покривельна компанія, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Систематична організація процесу продажу продуктів та послуг компанії. Максимізація обсягів продажів та підтримання високого рівня задоволеності клієнтів.

- Професійний досвід створення та ефективне управління телефонною інфраструктурою (Віртуальна АТС Binotel), з фокусом на оптимізацію комунікаційної інфраструктури та підвищення ефективності продажів.

- Впровадження технологій обслуговування клієнтів через телефон, чат та месенджери для забезпечення високого рівня обслуговування.

- Ефективне управління відділом продажів з використанням CRM-системи, з метою систематизації клієнтської інформації, визначення стратегій запитів потенційних клієнтів та підвищення результативності продажів.

- Створення та реалізація стратегій розвитку дистанційного обслуговування клієнтів, оптимізація комунікації та забезпечення
зручності для клієнтів.

- Моніторинг та аналіз результативності роботи команди з метою постійного вдосконалення та досягнення поставлених цілей.

- Створення позитивного та мотиваційного робочого середовища в відділі продажів з метою підвищення ефективності та підтримки продуктивного настрою співробітників))

Керівник відділу роздрібної торговлі

з 03.2020 по 12.2021 (1 рік 9 місяців)
Інтернет-магазин PODUSHKA.UA, Київ (Побутови та непродовольчи товари)

- Керування співробітників відділу. Планування, розподіл роботи та контроль виконання роботи. Складання графіка роботи менеджерів, табелювання.
- Аналіз показників компанії. Підготовка та узгодження алгоритму/технічних завдань для введення програм лояльності/Акцій для клієнтів.
- Операційний менеджмент - проведення регулярних зборів з менеджерами для виявлення та вирішення задач, надання нової інформації та позитивної мотивації співробітників).
- Складання методологій, скриптів, алгоритмів розмови для операторів.
- Контроль якісних та кількісних показників операторів, прослуховування дзвінків.
- Координація взаємодії між відділом продажів та супутніми відділами.
- Проведення аналітики за всіма показниками та вплив на підвищення показників.
- Розробка, впровадження та контроль основних показників ефективності роботи відділу.
- Підбір та навчання нових менеджерів та введення на посаду.
- Формування звітів - щоденних, щотижневих, на запит керівництва. Прорахунок статистичних даних компанії щомісячних, щорічних. Аналіз діяльності компанії.
- Консультування клієнтів та вирішення їх питань. Врегулювання спірних ситуацій з Клієнтами у телефонному режимі, чатах, on-line консультації, інтернет-зверненнях.
- Виконання інших завдань, одержаних від Керівництва.

Тво Керівника Контакт-Центру

з 03.2007 по 04.2019 (12 років 1 місяць)
ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Керування співробітників Контакт-Центру, що надають консультації в телефонному режимі (вхідні/вихідні дзвінки);
- Планування і розподіл роботи операторів, контролювання виконуваної роботи;
- Вирішення конфліктних ситуацій за допомогою бесіди з клієнтом;
- Надання письмових відповідей на звернення клієнтів (листи, on-line консультації, інтернет-звернення);
- Проведення співбесід, підбір і навчання персоналу;
- Складання методологій / алгоритмів розмови для співробітників. Проведення тренінгів.
- Складання звітів (щоденних, щотижневих, за запитом керівництва), опис нестандартних ситуацій і методи їх вирішення;
- Супровід софт / хард-коллекшен по Клієнтам-боржникам Банку. Надання статистичного результату керівництву;
- Підготовка та узгодження Рішень, Наказів, Посадових обов'язків, Тестових завдань, Службових Записок для врегулювання ситуацій, що виникають в процесі роботи;
- Контроль якості обслуговування клієнтів;
- Аналізування діяльності відділу. Внесення та розроблення пропозицій для оптимізації та підвищення ефективності роботи відділу.

Адміністратор Готельного комплексу "Леся Українка"

з 09.2002 по 06.2006 (3 роки 9 місяців)
АСК «Укррічфлот» Готельний комплекс «Леся Українка», Київ (Гостинично-ресторанная сфера)

Освіта

Київський Міжнародний Університет Цивільної Авіації

ФАО, Київ
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)

Спеціальність: Інженер-системотехнік по медичному діагностичному обладнанню

Додаткова освіта та сертифікати

Перші Київські Державні курси іноземних мов. Німецька

2001 – 2003

Вивчення англійської мови в компанії «Golden Staff»

2016

Тренінг «Програма персональної ефективності РЕР»

2017

Тренінг "Шлях до успіху"

2020

Тренінг "Позитивне мислення"

2020

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Пользователь Internet Windows Email CRM Бітрікс24 Битрикс24 Поштовий клієнт Почтовый клиент Google Zoom Досвід управління Контакт-Центром Координація роботи відділу Вмію мотивувати команду на досягнення поставлених задач Вмію розставляти пріоритети Ефективно вирішую питання Маю організаторські здібності, лідерські якості Аналізую, підвищую ефективность відділу При работе в интернет-магазине был увеличен средний чек в 1.8 ра Процент пропущенных звонков был уменьшен в два раза. Разработан и внедрен алгоритм работы с рекламациями. Процент отрицательных отзывов/жалоб уменьшился в 2 раза. Большой опыт управления Контакт-Центром, координации работы Умело мотивирую команду на достижение поставленных целей Умею расставлять приоритеты Стресостійкість Планування продажу Побудова відділу продажу Ведення переговорів Управління командою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

За час роботи пройшла етапи професійного зростання від оператора Контакт Центра до Керівника відділу.
Займаючи останню посаду знизила рівень плинності кадрів, одночасно збільшила показник контроля якості послуг, збільшила рівень продажів.

Маю великий досвід управління Контакт-Центром / відділом продажів. Координую роботу підлеглих, мотивую команду на досягнення поставленої мети, ефективно вирішую питання. Провожу аналітику за всіма показниками та впливаю на підвищення показників відділу продажу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: