Ольга
Керівник відділу продажу
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5828600
Досвід роботи
Керівник відділу продажу
з 02.2022 по нині
(2 роки 3 місяці)
Покривельна компанія, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- Систематична організація процесу продажу продуктів та послуг компанії. Максимізація обсягів продажів та підтримання високого рівня задоволеності клієнтів.
- Професійний досвід створення та ефективне управління телефонною інфраструктурою (Віртуальна АТС Binotel), з фокусом на оптимізацію комунікаційної інфраструктури та підвищення ефективності продажів.
- Впровадження технологій обслуговування клієнтів через телефон, чат та месенджери для забезпечення високого рівня обслуговування.
- Ефективне управління відділом продажів з використанням CRM-системи, з метою систематизації клієнтської інформації, визначення стратегій запитів потенційних клієнтів та підвищення результативності продажів.
- Створення та реалізація стратегій розвитку дистанційного обслуговування клієнтів, оптимізація комунікації та забезпечення
зручності для клієнтів.
- Моніторинг та аналіз результативності роботи команди з метою постійного вдосконалення та досягнення поставлених цілей.
- Створення позитивного та мотиваційного робочого середовища в відділі продажів з метою підвищення ефективності та підтримки продуктивного настрою співробітників))
Керівник відділу роздрібної торговлі
з 03.2020 по 12.2021
(1 рік 9 місяців)
Інтернет-магазин PODUSHKA.UA, Київ (Побутови та непродовольчи товари)
- Керування співробітників відділу. Планування, розподіл роботи та контроль виконання роботи. Складання графіка роботи менеджерів, табелювання.
- Аналіз показників компанії. Підготовка та узгодження алгоритму/технічних завдань для введення програм лояльності/Акцій для клієнтів.
- Операційний менеджмент - проведення регулярних зборів з менеджерами для виявлення та вирішення задач, надання нової інформації та позитивної мотивації співробітників).
- Складання методологій, скриптів, алгоритмів розмови для операторів.
- Контроль якісних та кількісних показників операторів, прослуховування дзвінків.
- Координація взаємодії між відділом продажів та супутніми відділами.
- Проведення аналітики за всіма показниками та вплив на підвищення показників.
- Розробка, впровадження та контроль основних показників ефективності роботи відділу.
- Підбір та навчання нових менеджерів та введення на посаду.
- Формування звітів - щоденних, щотижневих, на запит керівництва. Прорахунок статистичних даних компанії щомісячних, щорічних. Аналіз діяльності компанії.
- Консультування клієнтів та вирішення їх питань. Врегулювання спірних ситуацій з Клієнтами у телефонному режимі, чатах, on-line консультації, інтернет-зверненнях.
- Виконання інших завдань, одержаних від Керівництва.
Тво Керівника Контакт-Центру
з 03.2007 по 04.2019
(12 років 1 місяць)
ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Керування співробітників Контакт-Центру, що надають консультації в телефонному режимі (вхідні/вихідні дзвінки);
- Планування і розподіл роботи операторів, контролювання виконуваної роботи;
- Вирішення конфліктних ситуацій за допомогою бесіди з клієнтом;
- Надання письмових відповідей на звернення клієнтів (листи, on-line консультації, інтернет-звернення);
- Проведення співбесід, підбір і навчання персоналу;
- Складання методологій / алгоритмів розмови для співробітників. Проведення тренінгів.
- Складання звітів (щоденних, щотижневих, за запитом керівництва), опис нестандартних ситуацій і методи їх вирішення;
- Супровід софт / хард-коллекшен по Клієнтам-боржникам Банку. Надання статистичного результату керівництву;
- Підготовка та узгодження Рішень, Наказів, Посадових обов'язків, Тестових завдань, Службових Записок для врегулювання ситуацій, що виникають в процесі роботи;
- Контроль якості обслуговування клієнтів;
- Аналізування діяльності відділу. Внесення та розроблення пропозицій для оптимізації та підвищення ефективності роботи відділу.
Адміністратор Готельного комплексу "Леся Українка"
з 09.2002 по 06.2006
(3 роки 9 місяців)
АСК «Укррічфлот» Готельний комплекс «Леся Українка», Київ (Гостинично-ресторанная сфера)
Освіта
Київський Міжнародний Університет Цивільної Авіації
ФАО, Київ
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)
Спеціальність: Інженер-системотехнік по медичному діагностичному обладнанню
Додаткова освіта та сертифікати
Перші Київські Державні курси іноземних мов. Німецька
2001 – 2003
Вивчення англійської мови в компанії «Golden Staff»
2016
Тренінг «Програма персональної ефективності РЕР»
2017
Тренінг "Шлях до успіху"
2020
Тренінг "Позитивне мислення"
2020
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
- Німецька — середній
Додаткова інформація
За час роботи пройшла етапи професійного зростання від оператора Контакт Центра до Керівника відділу.
Займаючи останню посаду знизила рівень плинності кадрів, одночасно збільшила показник контроля якості послуг, збільшила рівень продажів.
Маю великий досвід управління Контакт-Центром / відділом продажів. Координую роботу підлеглих, мотивую команду на досягнення поставленої мети, ефективно вирішую питання. Провожу аналітику за всіма показниками та впливаю на підвищення показників відділу продажу.
Схожі кандидати
Керівник відділу продажів, директор з продажів, комерційний директор
Київ
Начальник відділу продажу, комерційний директор, керівник партнерської мережі
Київ
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Київ
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Київ, Харків
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажу
Київ