Резюме від 9 січня 2024

Юлія

Керівник, HR-менеджер, управляюча, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор салону брендового весільного одягу

з 09.2018 по нині (5 років 8 місяців)
Pollardi, Львів (Роздрібна торгівля)

- в підпорядкуванні 6 продавців, 2 швеї, 2 прибиральниці.
- веду весь облік салону. Виходячи з портрету споживача самостійно формую асортимент, активно співпрацюючи з фабрикою.
- контролюю строки пошиву та поставки в салон та замовникам безпоседньо.
- працюю в системі 1:с та Bitrix.
- проводжу інвентаризації
- складаю графік виходу на роботу та нараховую з/п
- активно веду сторінку інстаграм з залученням партнерів з організацією спільних воркшопів.
- повністю підтримую життєдіяльність салону ( від сплати рахунків до квітів і води на столиках)).
Самостійно організувала переїзд салону в більш прохідне місце.
Самостійно набираю, навчаю та адаптую свій персонал.
Проводжу час від часу тренінги для персоналу, сама, або залучаю зовнішніх тренерів.
Підняла прибуток салону на 65%.(в сезон)


-

Управляюча магазином

з 09.2015 по 09.2017 (2 роки)
ТзОВ «Тімсінтез»всеукраїнська мережа взуттєвих магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)

- відкривала магазин "з нуля" (відкрила 2 магазини у м.Львові)
-підбір персоналу, організація стажування та адаптація нових працівників. Сама розробляла план адаптації
-навчання персоналу(згідно стандартів фірми)
-підготовка та проведення тренінгів( як самостійно так і з залученням зовнішніх тренерів)
-атестація за допомогою "таємного клієнта"
-розробка системи нематеріальної мотивації
-вирішення конфліктних ситуацій
-організація корпоративів
-управління торговим процесом та персоналом
-складання робочих графіків та ведення табелів
-аналіз фінансових та інших показників (обсяг продажів, товарообіг, щоденні звіти про роботу магазину)
-підвищення якісних та кількісних показників обслуговування(створила базу постійних клієнтів)
-облік ТМЦ, інвентаризації
-контроль касової дисципліни
-співпраця з державними органами та орендодавцями.

Старший продавець

з 09.2011 по 09.2013 (2 роки)
«WOW SHOP», Львів (реалізація креативних сувенірів та подарунків)

-наставник для нових працівників
-формування щоденних звітів по роботі магазину
-планування графіку продавців
-забезпечення виконання планів продаж
-здійснення замовлення товару та підтримка необхідного асортименту
-участь в інвентаризації
-прийом товару та супровідна документація

Адміністратор торгового залу

з 02.2009 по 10.2011 (2 роки 8 місяців)
ФОП "Кукса", Львів (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

з 06.2005 по 04.2008 (2 роки 10 місяців)
ВАТ "Сенсус", Львів (Роздрібна торгівля)

Освіта

Львівська комерційна академія

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Вища, з 2004 по 2007 (2 роки 8 місяців)

Вивчала такі предмети, що можуть бути пов'язані з бажаною вакансією:
-Зовнішньо-економічна діяльність підприємства
- митна справа
-менеджмент під-тва
-електронна комерція
-трудове право
-організація захисту прав споживачів
-економічний ризик та методи його вимірювання
-ділова іноземна мова(англійська)
-фінанси організацій і під-тв
-етика ділового спілкування
-організація комерційного бізнесу.
Успішно пройшла практику в ресторані "Малехів"

Львівський кооперативний коледж економіки і права

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Середня спеціальна, з 2001 по 2004 (2 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

У 2020 закінчила школу «Lviv HR Solution» (спеціальність HR-менеджер)

2019 р, 5 місяців

2-ох денний тренінг «Фінансова грамотність мовою HR» Оксана Щур-Шахова

2019, 2дні

тренінг «Моделювання бізнес-процесів» Ясміна Шаалан

2019р, 1 день

«Підвищення особистої ефективності.Коучинг в дії» «Конфлікти в роботі. Види конфліктів.» «10

2017-2019

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Email 1С:Бухгалтерія Ведення соціальних мереж Бухгалтерський облік Google Google Drive Урегулювання конфліктів ● Знаю основні положення Кодексу законів про працю України Підбір персоналу, організація стажування та адаптація нових Навчання персоналу(згідно стандартів фірми) Підготовка та проведення тренінгів(самостійно+залучені тренери) Досвід організації подій(корпоративи, виїздні тренінги Управління торговим процесом та персоналом Досвід проведення співбесід Вести особисті справи співробітників Підготовка та проведення презентацій Робота в 1С бухгалтерії Знаю специфіку продажів різних груп товарів Правила проведення інвентаризації Маю досвід організації подій(корпоративи, виїздні тренінги, пр

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Готова до багатозадачності, люблю терміни та організованість.Люблю людей та легко знаходжу спільну мову і важелі впливу.Справедлива і чесна, що ціную і в інших.Захоплююся вивченням психології людських взаємовідносин та виговленням відкриток ручної роботи.Хочу працювати в команді і з командою над цікавими проектами.Готова залучити весь свій потенціал. Весела, з хорошим почуттям гумору. З великим задоволенням навчаюся новому.

- готова до відряджень
- водійські права: + кат. В
- Закордонний паспорт: +

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: