Резюме від 14 квітня 2023 PRO

Наталя

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник фінансового директора

з 09.2020 по 02.2023 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "Мобіжук", Львів (Роздрібна торгівля)

ТОВ «Мобіжук»
Львів, www.zhuk.ua
Заступник фінансового директора
Обов’язки:
- проектна работа по впровадженню нової облікової системи 1С КУП (написання бізнес-вимог до технічних завдань, тестування виконаних завдань, адміністрування, супровід до та після впровадження системи, підготовка матеріалів та проведення навчань для всіх департаментів, написання інструкцій по процесах);
- розробка облікової політики Компанії, регламентів та процедур з управлінського обліку (грошові потоки, доходи/витрати, товар, основні засоби та інше);
- оптимізація ключових процесів Компанії;
- оптимізація и автоматизація регулярних процесів департамента фінансів та інших департаментів;
- консультування та підтримка всіх департаментів з питань обліку та багато інших завдань.
результат – досягення основної мети проекту – скорочення штату департамента фінансів на 30% ще до запуску нової облікової системи; чистота та своєчасність обліку, прозорість операцій, контроль по всіх ділянках обліку.
Нова облікова система впроваджена з січня 2023 року.

Заступник фінансового директора з бюджетування

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
ООО ПТК АГРОМАТ Киев, www.agromat.ua, Киев (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
- створення системи бюджетування Компанії з нуля;
результат – 100% прозорості витрат; скорочення витрат на 5-8%, час на прийняття оперативних рішень скорочено в 2 рази; є рекомендації від CEO Агромат;
- постійне вдосконалення системи бюджетування Компанії, робота з департаментами з метою доопрацювання системи для більш зручного використання; автоматизація налагоджених процесів; робота в проектах;
- занурення в процеси Компанії на всіх рівнях, їх оптимізація;
- підготовка та захист річних та квартальних фінансових бюджетів компанії (PL, CF, BS);
- щомісячне складання оперативних бюджетів PL и CF;
- аналіз та контроль додаткових витрат департаментов понад бюджет.

Керівник напрямку бюджетування

з 11.2016 по 03.2019 (2 роки 4 місяці)
ООО "РУШ" Сеть магазинов Ева www.eva.ua, Днепропетровск (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
- створення і ведення стратегічної моделі розвитку бизнесу на 5 років;
- постійне вдосконалення системи бюджетування Компанії, робота з департаментами з метою доопрацювання системи для більш зручного використання, проведення навчань;
- підготовка та захист річних та квартальних фінансових бюджетів Компанії (PL, CF, BS);
- Щомісячне складання оперативних бюджетів PL та CF;
- участь у внутришніх проектах Компанії у складі робочої групи; був проведений проект автоматизації щоденого контролингу бюджетів; перерахунку бюджетів; часткова автоматизація оперативних бюджетів компанії;
- доопрацювання облікової політики спільно з іншими учасниками робочої групи;
- аналіз та контроль понадбюджетных витрат департаментів;
В підсумку проведення проекту з автоматизації оперативних бюджетів та бюджетного контролю, витрати часу на створення оперативних бюджетів суттєво скоротилися, контроль цих бюджетів відбувається автоматично в обліковій системі підприємства, що дозволило вивільнити час співробітників для участі в інших проектах.

Керівник напрямку бюджетування

з 03.2010 по 06.2015 (5 років 3 місяці)
ООО Торговый дом "Амстор", Донецьк (Роздрібна торгівля)

Основні види діяльності Компанії: ритейл, девелопмент, дистрибуція та логістика, будівництво.
Обов’язки:
- побудова системи бюджетування на рівні керуючої Компанії та бізнес-одиниць з нуля;
- складання та коригування регламентної документації, альбома форм для бюджетів;
- постійна робота з системою бюджетування для виявлення "вузьких місць" та подальшого доопрацювання системи;
- підготування та захист річних та квартальних фінансових бюджетів Компанії (PL, CF, BS); консолідація бюджетів;
- планування та ведення щоденного платіжного календаря Компанії;
- аналіз виконання бюджетів та коригування затверджених акціонерами планів поквартально;
- проведення робочих зустрічей та засідань з учасниками процесу бюджетування;
- участь в проектах з оптимізації та автоматизації бізнес - процесів финансовоі функції компанії;
- разробка облікової політики в команді з іншими підрозділами;
- формування регулярної звітності для власників;
- виконання інших завдань керівництва Компанії.

Результатом побудови системи бюджетування Компанії є:
- керівництво Компанії має чіткі та погоджені всіма підрозділами плани фінансових результатів;
- керівники всіх підрозділів отримують основні планові фінансові KPI, в розробці яких самі беруть участь;
- витрати компанії скоротилися та виглядають більш прозоро;
- эфективність роботи підрозділів зросла.

Головний бухгалтер

з 09.2009 по 03.2010 (6 місяців)
ТОВ "Азов-Рибпром", Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основна діяльність підприємства: вилов риби та інших ВЖР для виробництва свіжомороженої риби.
Обов’язки: повне ведення бухгалтерского та податкового обліку: контроль за обліком вилучених ВЖР, реалізацією; основні засоби, облік ТМЦ, каса, банк, заробітня плата, розрахунки з постачальниками та покупцями, підготовка звітності для фондів та інстанцій, ведення обліку ФОП, облік по загальній системі та єдиний податок.

Керівник тендерного відділу, бухгалтер

з 06.2004 по 06.2009 (5 років)
ООО "Группа компаний "Мост", Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки: підготовка, контроль, проведення тендерів до етапу укладення договору з підприємством-замовником, відслідковування змін в законодавстві з цього питання, підготовка документів для банківських гарантій та інша робота, пов’язана з тендерами, а також ведення обліку ТМЦ на великому підприємстві оптової торгівлі, склад, каса, банк, документообіг, звітність, підготовка пакету документів для отримання кредитів з наступним веденням та обслуговуванням кредитної справи.

Освіта

Донецкий Государственный Университет экономики и торговли им. М. Туган-Барановского.

Экономика предприятия, диплом специалиста "с отличием", Донецьк
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Елькон - консалтинговий та освітній центр, Управлінський облік

2018, 3 місяця

Український центр професійного розвитку

2020, Фінансовий менеджмент, 3 месяца

АССА DipIFR

2022 4 місяця

Знання і навички

MS Excel Навички створення ефективної комунікації всередині Компанії

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Водительское удостоверение Категория В
Личные качества: ответственность, порядочность, надежность, трудолюбие, быстрая обучаемость, коммуникабельность, инициативность, пунктуальность.
В свободное время занимаюсь спортом, путешествую, читаю

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: