Максим
Technical Support Specialist, 32 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Обухів
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ, Обухів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6460368
Досвід роботи
System Administrator
з 06.2021 по 01.2022
(7 місяців)
IMC, Kiev (Internet company)
Configuring routers, switches. Solution of issues of routing streams. Connection of legal entities and individuals. Help from technical support if they cannot handle the task.
Technical manager
з 05.2019 по 03.2020
(10 місяців)
"BT.9. Ukraine", Kiev (The company is a supplier of integrated solutions for real-time temperature chain management (CCM). Its X, Киев (Transportation, Logistics, Warehousing, International Logistics)
Consulting and supporting users, as well as monitoring the temperature chain during the supply and storage of goods.
Technical support specialist
з 10.2017 по 08.2018
(10 місяців)
FMGroup, Kiev (Restaurant business, TARANTINO family restaurant chain), Киев (Restaurant, Food Service Industry, Fast Food)
Technical support for the restaurant chain. Consultation on technical issues of users. System administration.
Telecommunications engineer
з 01.2006 по 09.2016
(10 років 8 місяців)
Eurotranstelecom, Kiev (The company "Eurotranstelecom" was created to build fiber-optic lines along the railways of Ukraine. The, Киев (Fiber Optic Communications)
Accidents were detected by our Network Monitoring System.
My responsibility was to monitor accidents on our network throughout Ukraine and abroad, 24/7, seven days a week. Our department consisted of 4 people, worked in shifts.
The main work consisted of receiving a phone call or e-mail from customers with a complaint about the service provided, as well as registering problems that appeared on the monitoring system.
All incoming complaints from customers by phone or email were logged in BugZilla.
When a complaint was received, the problem was analyzed, if the problem could be solved on our own, it was solved by our department. If it was impossible to solve the problem by our department, the problem was passed on.
If there was a complaint about the deterioration of communication related to problems in the IP sector, the problem was transferred to the IP department.
Problems on the backbone network, connecting new clients or adding new settings related to adding capacity to existing clients was performed by SDH DWDM department
Освіта
State University of Information and Communication Technologies, Kiev
Telecommunications, Киев
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки 2 місяці)
Telecommunication Systems and Networks
Додаткова освіта та сертифікати
School of English "Bridge School" (I have a certificate)
2012 - 2014
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
- Німецька — початковий
Додаткова інформація
• Ability and experience to assemble a PC, finding and replacing a faulty one.
• Knowledge and experience in setting up Android phones/smartphones/tablets.
• Windows/XP/7/8.1/10 - expert.
• Linux - user.
• Active equipment: Huawei, Cisco, Eltex, Dell, EdgeCore, LG, HP, BDCom, GCom, MikroTik.
• Bugzilla, Nagios, Zabbix, SDH, DWDM, TCP/IP, UDP, OSI, SMTP, IMAP, POP3, DHCP, DNS, VLAN, Telnet, EoIP.
Інші резюме цього кандидата
32 000 грн
Обухів, Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Системный администратор, IMC, 7 місяців
Схожі кандидати
Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Рівне, Дистанційно
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно
Спеціаліст help desk
60000 грн, Дистанційно
Спеціаліст help desk
Київ
Спеціаліст Service Desk
Львів, Дистанційно
Спеціаліст help desk
Київ