Резюме от 13 октября 2017 PRO

Коваль Ореста Володимирівна

Головний бухгалтер, заступник, 20 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
27 августа 1981 (36 лет)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний бухгалтер

с 08.2016 по наст. время (1 год 2 месяца)
ТОВ "Про Тек Вікна Україна", Львів (будівництво, оренда, надання аутсорсингових послуг)

Ведення бухгалтерського і управлінського обліку на великому підприємстві: нарахування заробітної плати по трудових договорах та винагород по цивільно-правових договорах, обізнаність у сфері специфіки нарахування заробітної плати. Формування вартості основних засобів в бухгалтерському та управлінському обліку, капітальне будівництво власним та підрядним способом, проведення звірок з підрядниками, ремонт та модернізація основних засобів та правила їх відображення в обліку, списання матеріалів та передача матеріалів в монтаж. Амортизація:методи, облік та відображення її в звітності та діяльності підприємства. Звітність по цінних паперах. Проходження аудиту. Специфіка співпраці з компанією з іноземними інвестиціями. Участь у складанні договорів з іноземними компаніями (бухгалтерська сторона). Розробка і калькуляція тарифів по деяких видах діяльності, що підлягають ліцензуванню. Співпраця з фізичними особами (не підприємцями) і володіння специфікою оподаткування операцій даного виду. Облік ПДВ. Володіння всіма специфіками і нововведеннями в законодавстві по ПДВ, вміння і розуміння як з ними працювати. Договори безповоротної позики та поворотно-фінансової допомоги між фізичними та юридичними особами, володіння специфікою оподаткування, відображення в обліку. Облік курсових різниць. Облік нарахованих банком відсотків. Облік нарахувань по виконавчих листах. Нарахування заробітної плати, відпустки, лікарняні, декретні, аліменти. Формування та проведення первинних документів (прибуткові та видаткові накладні, акти наданих послуг та виконаних робіт, податкові накладні, розрахунки-коригування до податкових накладних, рахунки, авансові звіти, касові та банківські документи), акти звірок з контрагентами, виписка та реєстрація податкових накладних, закриття періодів, визначення фінансових результатів. Нарахування та контроль за вчасною сплатою всіх видів податків. Робота з Клієнт-банком. Підготовка запитів для банку, розшифровки звітності. Підготовка та подання звітності в податкову, статистику, фонди. Робота в програмі МЕДок. Співпраця та листування з контролюючими органами. Співбесіди по питаннях підприємства на заслуховуваннях в контролюючих органах з питань оподаткування. Відписування на запити контролюючих органів. Формування запитів щодо отримання індивідуальних податкових консультацій для підприємства. Вільний середній рівень розмовної англійської мови (усно та письмово), навики спілкування.

Головний бухгалтер

с 03.2015 по наст. время (2 года 7 месяцев)
ТОВ "Львів-Агротех", Львів (гуртова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткуванням)

Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку(4 юридичних особи+6 ФОП): нарахування заробітної плати, відпустки, лікарняні, декретні, формування та проведення первинних документів (прибуткові та видаткові накладні, акти наданих послуг та виконаних робіт, податкові накладні, рахунки, авансові звіти, касові та банківські документи), акти звірок з контрагентами, виписка та реєстрація податкових накладних, закриття періодів, визначення фінансових результатів. Нарахування та контроль за вчасною сплатою всіх видів податків. Робота з Клієнт-банком (Приват, ОТП, Райффайзен). Підготовка та подання звітності в податкову, статистику, фонди. Робота в програмі МЕДок. Ведення кадрової справи: накази на прийом та звільнення працівників, ведення особових карток, книги обліку руху трудових книжок. Розробка наказів, положень, правил внутрішнього трудового розпорядку, рішень засновника про внесення змін до установчих документів. Внесення змін до установчих документів, співпраця з держреєстратором. Співпраця та листування з контролюючими органами. Участь в тендерах: формування пакетів документів, підготовка всіх необхідних документів. Проходження перевірок. Відписування на запити контролюючих органів. Формування запитів щодо отримання індивідуальних податкових консультацій для підприємства. Середній розмовний рівень англійської мови, навики спілкування з іноземними постачальниками.

Бухгалтер

с 08.2012 по наст. время (5 лет 2 месяца)
Фізична особа-підприємець, (ремонт офісної та побутотвої техніки)

Ведення обліку і здача звітності по ФОП ІІІ група+ПДВ, розрахунок і контроль за своєчасністю сплати всіх податків та внесків. Спілкування з контролюючими органами.

Головний (єдиний) бухгалтер філії

с 05.2011 по 05.2015 (4 года)
Львівська філія ТОВ "Р.Е.Й.В.", Львів (гуртова торгівля)

Організація та ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку: виписка накладних, рахунків, податкових накладних, робота з Клієнт-банком, проведення звірок з контрагентами, облік ТМЦ та НМА, нарахування заробітної плати, ведення кадрової справи, діловодства, забезпечення документообігу, формування та здача всіх видів бухгалтерської фінансової та податкової звітності, управлінська звітність, контроль договорів, наказів, довіреностей. Забезпечення щоденної звітності основному підприємству.

Головний (єдиний) бухгалтер

с 03.2011 по 09.2011 (6 месяцев)
ТзОВ "Прем'єрбуд", (гуртова торгівля будівельними матеріалами)

Головний (єдиний) бухгалтер. Ведення всіх ділянок обліку по юридичній особі і ФОП:первинна документація, нарахування заробітної плати, оформлення наказів, ведення особових справ працівників, формування і здача всіх видів бухгалтерської і фінансової звітності,забезпечення документообігу, а також навики у веденні протоколів зборів засновників підприємства, внесення змін в установчі документи та їх реєстрація в органах державної влади.

Головний (єдиний) бухгалтер

с 07.2010 по 12.2011 (1 год 5 месяцев)
ТзОВ "Техносервіс ЛТД", (Виробництво ЕОМ)

Робота з первинними документами, розрахунки, відрядження, ведення особових справ працівників, нарахування заробітної плати, довідки про доходи, облік експортно-імпортних операцій,податкова звітність, статистична звітність, звітність у фонди, підготовка пакету документів для участі в тендерах. Є досвід успішного проходження перевірок органами соціального страхування.

Головний (єдиний) бухгалтер

с 04.2010 по 07.2010 (3 месяца)
ПП "ТФ "Скорпіон", (оптова торгівля канцтоварами)

Робота з первинними документами, проведення розрахунків з постачальниками та бюджетом, ведення особових справ працівників, нарахування заробітної плати, довідки про доходи, робота з клієнт-банком, податкова звітність, статистична звітність, звітність у фонди, співпраця з контролюючими органами.

Бухгалтер

с 04.2008 по 04.2010 (2 года)
ТзОВ "Газда", (роздрібна торгівля паливом,прод. та непрод. товарами)

Завідуюча магазином і бухгалтер. Робота з первинними документами, співпраця з постачальниками, ведення договорів, виписка рахунків, накладних, податкових накладних, проведення звірок взаєморозрахунків, ведення таких ділянок обліку як Каса, Банк, Постачальники, Покупці, оформлення документів для виготовлення ліцензій, патентів, оформлення пакету документів для кредиту.


Образование

Львівська Комерційна Академія

Економічний. "Облік і Аудит", Львів

Высшее, с 09.1998 по 09.2003 (5 лет)

Магістр


Дополнительное образование

  • Регулярна участь в бухгалтерських семінарах (Мінімум 4 рази за рік)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    -повне володіння ПК: 1С: Бухгалтерія (версія 7, версія 8), Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
    -знання системи Клієнт-банк;
    -BEST ZVIT;
    -OPZ;
    -ГРОССБУХ;
    -ЛІГА;
    -М.E.DOC

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — эксперт
  • Украинский — эксперт

Рекомендации

  • Макара Олена Михайлівна
    0677484716
  • Шевченко Оксана
    Головний бухгалтер, Аптека матері і дитини, 380673708147
  • Оксана Сенишин
    Головний бухгалтер, НВП "Стимул", 0674508575

Дополнительная информация

Додаткова інформація:

- є досвід ведення декількох юридичних осіб та ФОП одночасно;

- відповідальна, пунктуальна, акуратна, емоційно витримана, комунікабельна, неконфліктна, стійка до стресів, є бажання і здатна працювати, як самостійно, так і в команді, самовдосконалюватися;

- є досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами (податкова, соцстрах, пенсійний фонд, УБЕЗ, інспекція праці);

- успішне проходження податкових перевірок;

- вміння і навики спілкування і листування з контролюючими органами;

- є досвід ведення бухгалтерського обліку по ФОП як на загальній системі оподаткування, так і на єдиному податку (ІІ та ІІІ група+ПДВ);

- знання управлінського обліку;

- повне володіння ПК: 1С: Бухгалтерія (версія 7, версія 8), Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;

- знання системи Клієнт-банк, BEST ZVIT, OPZ, Динай, Ліга, М.Е.Doc;

- знання діловодства, кадрової справи (є досвід успішного проходження перевірки інспекцією праці);

- знання окремих юридичних аспектів діяльності підприємства - оформлення договорів, наказів, довіреностей, ведення протоколів зборів засновникків, внесення змін до установчих документів;


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: