Резюме від 24 травня 2023 PRO

Артем

Директор по маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з продажу

з 11.2022 по 04.2023 (5 місяців)
Фермерске господарство УЛАР, Львів (Сільське господарство, агробізнес)

Задачі:
• Аудит поточного стану справ
• Впорядкування комерційної політики
• Впорядкування цінової політики
• Зменшення протермінованого дебіторської заборгованості
• Зменшення залишків складу довготермінового зберігання
• Ребрендінг
Результати:
• Визначені ключові продуктові напрямки та сформована товарна матриця
• Впорядковано та впроваджено прогнозування і замовлення на виробництво
• Розпочато експорт до ЄС
• Сформовано план маркетингу на 2023 рік
• Проведено сегментування клієнтів
• Напрацьовані нові основи ціноутворення та цінової політики в залежності від категорії клієнта.
• Досягнуто зниження операційної та протермінованого дебіторської заборгованності на 20%.
• Запущено процес ребрендингу головної компанії

Керівник напрямку власного імпорту

з 05.2022 по 10.2022 (5 місяців)
Мережа SPAR, Наш Край (www.spar.ua), Луцьк (Роздрібна торгівля)

Завдання:
- Збільшення відсотка товарів власного імпорту у загальному товарообороті
- Збільшення відсотка аналітичної націнки
- Диверсифікація асортименту за дохідогенеруючими категоріями
- Розширення географії постачальників Результати:
- Формування дорожньої карти розвитку напрямку із наявного ресурсу
- Формування та впорядкування бази потенційних постачальників
- Бюджетування напрямку
- Підписання ряду контрактів

Product owner

з 06.2021 по 12.2021 (6 місяців)
Dubaev Product inc., Одеса (Харчова промисловість)

Проектна робота

Директор з продажів та маркетингу, в підпорядкуванні більше 50 человік.

з 02.2014 по 05.2021 (7 років 3 місяці)
Nutram Petfood Ukraine ( https://petimpex.com/ , https://nutram.com.ua/), Одеса (Імпорт, виробництво та дистрибуція товарів FMCG)

Завдання:
- Побудова системи продажів
- Систематизація та цифровізація процесів
- Географічна експансія та розвиток продажів на території 25 областей України
- Укладання договорів із ключовими спеціалізованими мережевими гравцями ринку
- Налагодження роботи з регіональними та національними мережами (Fozzy, Епіцентр, Ашан, Рітейл груп, Таврія В, Копійка, РОСТ)
- Систематизація та масштабування партнерських відносин із іноземними постачальниками (Китай, ЄС, Канада)
- Побудова структури філій
- Розробка та адаптація системи мотивації та KPI
- Формування та управління робочими командами
- Управління проектами розвитку
- Виведення на ринок власних та партнерських торгових марок, нових продуктів
Результати:
- Отримання додаткових 5-7% прибутковості за рахунок впровадження диференційованої системи знижок-націнок за підсумками 2015 та 2016 років
- Приріст мережі партнерських точок на 24% за підсумком 2020 року до 2019
- Збільшення бюджету розвитку на 40% з постачальниками в період 2017-2019 років
- Середньорічний приріст обороту отриманого з філій на рівні 70-100% у 2020 році по відношенню до 2019
- Індивідуальний приріст за рядом мережевих клієнтів на рівні 150-200% у межах Персоналізованих планів розвитку асортименту
- Підвищення середньостатистичного рівня виконання замовлень з 70% до 85% за рахунок оптимізації процесів планування закупівель та складських операцій
– Виведення канадського бренду кормів у ТОП-3 за сегментом холістик продуктів в Україні за період 2016-2019 років.

Директор з маркетингу, у підпорядкуванні 7 осіб.

з 05.2013 по 02.2014 (9 місяців)
Softorg (https://softorg.com.ua/), Одеса (Імпорт та дистрибуція промислового обладнання та аксесуарів)

Завдання:
- Формування маркетингової політики компанії
- Формування та управління маркетинговим бюджетом
- Запуск програми лояльності
- Виведення на ринок нових продуктів та ТМ
- Впровадження системи підвищення кваліфікації персоналу
- Запуск online каналу продаж
Результати:
- Підвищення рівня якісно оброблених лідів на 20% за рахунок впровадження системи навчання торгового персоналу
- Приріст загальних продажів на 3% за підсумком 2 місяців з моменту запуску інтернет-магазину
- Підвищення рівня середнього чека на 10% за рахунок автоматизації процесу підказок та інструкцій для менеджерів через 1C
- Скорочення проблемних стоків на 10% за рахунок запуску системи їх виявлення та стимулювання збуту.

Директор з маркетингу, бренд-менеджер у підпорядкуванні 10 осіб.

з 04.2012 по 05.2013 (1 рік 1 місяць)
Miraton fashion market, Одеса (Роздрібна торгівля)

Завдання:
- Формування та управління маркетинговим бюджетом
- Формування та імплементація заходів щодо стимулювання збуту, планів трейд-маркетингових активностей
- Ребрендинг гуртового напрямку (ТМ Bellissimo)
- Запуск нового формату роздрібних магазинів-дискаутерів (Обувний.ua)
- Організація заходів з презентацій нових колекцій
- Керівництво програмою лояльності
Результати:
- Підвищення лідогенерації на роздрібних точках на 20% шляхом оптимізації структури витрат на рекламу
- Приріст продажів у рамках трейд-маркетингових заходів на 25% рік до року, за рахунок зміни формату проведення та реклами
- Приріст клієнтської бази на 15% у рамках сезонної презентації гуртового каналу, за рахунок проведеного ребрендингу
- Оптимізація витрат на маркетинг на 15% на сезон весна-літо 2013 року.

Керівник відділу продажів, менеджер по роботі з клієнтами.

з 09.2006 по 04.2012 (5 років 7 місяців)
РК Другое измерение (http://www.odim.com.ua/), Одеса (Брендинг, реклама, дизайн, поліграфія)

Завдання:
- Формування відділу продажів
- Залучення клієнтів національного масштабу (Шабо, Ювелірний дім Кімберлі, TGL, GOL, ТД Левада, ОМЖК)
- Організація та керівництво роботою проектних команд із внутрішніх та зовнішніх спеціалістів
- Формування цінової політики
- Побудова довгострокових відносин із підрядними організаціями
Результати:
- Підвищення середньомісячних доходів компанії на 15% у період 2007-2009 за рахунок довгострокового контракту з ТД Левада
- Отримання додаткового доходу від 5 до 15% від суми замовлення за організацію логістичного сервісу для клієнтів з мережевою структурою
- Максимізація чистого доходу на рівні 85-90% у межах кількох проектів, за рахунок продажу вже відпрацьованих, але не прийнятих концепцій іншим замовникам.

Менеджер виставки (Одеса Бот Шоу, Судноплавство)

з 09.2005 по 09.2006 (1 рік)
Судоходство Медіа Центр, Одеса (Організація та проведення виставок)

Освіта

Одеський Державний Інститут внутрішніх справ

Юриспруденція, Одеса
Незакінчена вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Одеський Національний Економічний Університет

Економіка підприємства, Одеса
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Київо-Могилянська Бізнес Школа. Программа управлінського розвитку "Менеджмент: основні вміння управлінця"

2020, 3дні

Києво-Могилянська Бізнес Школа. Программа управлінського розвитку "Розвиток бізнесу: що видаляти, а що зберігати".

2019, 3 дні

Знання і навички

MS Office 1C CRM Графічні редактори Антикризове управління Урегулювання конфліктів Проведення систематизації та автоматизації бізнес-процесів Роботи з інструментами продажів та маркетинг-міксу Роботи з іноземними партнерами Адміністрування роботи локальних та віддалених структур Проведення переговорів на різних рівнях Пошук точок зростання та оптимізації бізнес-моделі Розвитку територій та клієнтів Брендінгу та виведення торгових марок на ринок Коучинг та розвитк співробітників Кризис-менеджменту Публічні виступи, event-менеджмент Роботи на керівних посадах та на позиціях С-level Побудова бізнес-процесів та їх цифровізація Керівництво персоналом, навчання, мотивація, коучінг Проведення переговорів на ТОП рівні, Управління з маркетинговими та комерційними метриками Планування та бюджетування (понад $1млн) Розробки та імплементації комерційної та цінової політик Побудови партнерських програм та колоборацій Управління ассортиментом понад 5000 SKU Розробка та запуск нових продуктів Робота з digital інстументами (e-commerce, SEO, SMM) Публічних виступів Пошук нестандартних рішень Планування продажу Бітрікс24 FMCG-продаж Побудова відділу продажу Продаж B2B Ведення переговорів Управління командою Впровадження системи KPI Управлінські навички Працьовитість Уміння аналізувати Стратегічне планування Чесність Стратегічний маркетинг Контроль ROI Тактичний маркетинг Управління бюджетами Google Ads Побудова відділу маркетингу Маркетингова стратегія

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Італійська — середній

Додаткова інформація

Володіння мовами: Англійська – просунута, Італійська – розмовна, Українська, Російська – рідна.
Комп’ютерні знання: 1С, CRM, пакети Office та Adobe Grafics
Наявність чинних прав, стаж без аварійного керування понад 10 років, наявність власного авто.
Наявність біометричного закордонного паспорта та діючих віз.
Інші навички: публічних виступів, командної роботи, адаптації до нових сфер, вирішення конфліктних ситуацій, пошуку нестандартних рішень, мотивації себе та оточуючих.
Інтереси: мови, дизайн, література, подорожі, фрі дайв, футбол.
Готовність до відряджень та релекейту.
Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: