Резюме від 19 грудня 2021 PRO

Наталія

Менеджер з обслуговування клієнтів, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач складу / Менеджер з обслуговування клієнтів

з 07.2017 по 06.2021 (3 роки 11 місяців)
ТОВ "Балфорд Україна", Київ, Київ (Дистрибюція, торгівля)

- обслуговування клієнтів та надання інформації стосовно товару
- формування замовлень та видача товару безпосередньо покупцеві, кур'єру
- робота на семінарах і конференціях (активні продажі)
- ведення звітності з дистриб'юторами
- первинна бухгалтерія складу
- ведення касової звітності та проведення інвентаризацій
- активна участь у формуванні планів замовлень для поставок товару
- формування звітів продажів в розрізі менеджерів, контрагентів, номенклатури та ін.
- приймання товару від постачальника
- переоцінка та списання товару

Завідувач складу / HR-спеціаліст

з 12.2009 по 07.2016 (6 років 7 місяців)
ООО "Пост-Шопінг", Київ (Роздрібна торгівля)

- ведення обліку складу
- робота з клієнтською базою
- контроль за наявністю, підбором і придбанням допоміжних товарів
- ведення касової звітності та проведення інвентаризацій
- переоцінка та списання товару

Згодом отримала можливість виконувати більше завдань та мала більше обов'язків. Серед них була робота з перевізниками, статус нерегламентованого заступника директора та HR-спеціаліста.
Як HR-спеціаліст, мої обов'яки складалися з:
- створення резерву співробітників пошук потрібних фахівців
- організація стажування, підвищення кваліфікації
- участь в роботі по адаптації новоприйнятих працівників
- участь у вирішенні трудових конфліктів

Директор

з 08.2005 по 11.2009 (4 роки 3 місяці)
ТОВ "Євростиль", Київ (Роздрібна торгівля)

- замовлення нових колекцій
- робота з клієнтською базою
- підбір персоналу
- відкриття нових магазинів в Києві, так і в інших містах України.
- співпраця з рекламними організаціями
- розробка рекламних заходів
- контроль логістики (наявність продукції в країні, ведення переговорів з представниками фірми в інших країнах)

Фірма складався з 5 регіональних менеджерів і 26 продавців-консультантів.

Завідувач складу

з 04.1993 по 08.2003 (10 років 4 місяці)
Спільне українсько-німецько-ізраїльське підприємство "ПЕКОТОФ-SL", Київ (Роздрібна торгівля)

- ведення первинного складського обліку
- замовлення нових колекцій у постачальника
- робота з оптовими покупцями
- обслуговування клієнтів та надання інформації стосовно товару
- ведення касової звітності та проведення інвентаризацій
- приймання товару від постачальника
- переоцінка та списання товару
- оформлення митної та супутньої документації

Завідувач відділу

з 04.1983 по 07.1991 (8 років 3 місяці)
НВО "Горсистематехніка" Київського міськвиконкому, Київ (Державні організації)

Стрімкий кар'єрний розвиток з посади друкарки до завідувача відділу оформлення науково-технічної та проектно-конструкторської документації.
Перехід всіх секторів відділу на електронну техніку.

- керівництво працівниками відділу
- очолювання роботи зі складання графіків виконання замовлень, обліку виробітку і витрати матеріалів
- здійснення розстановки і організації праці співроюітників
- розподіл роботи між виконавцями відповідно до їх спеціальності і кваліфікації

Освіта

Київський інститут легкої промисловості (нині КНУТД)

Інженер технолог шкіргалантереї, Київ
Вища, з 1983 по 1989 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Київський університет ринкових відносин (КУРВ). Керівник адмін.служби

2016, 4 місяці

Знання і навички

Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet MS Excel MS Word Користувач ПК 1С:Предприятие Користувач Internet MS PowerPoint MS Access MS Outlook 1С:Підприємство Активний продаж Редактирование текстов Paint.NET Опытом успешных продаж и взаимоотношений с клиентами Наличие лидерских и управленческих навыков Владею компьютерными программами 1С.(7, 8.0, 8.1, 8.2, 8.3) Метод сліпого набору тексту Досвід успішних продажів і взаємин з клієнтами Комунікабельність та стресостійкість Робота з великою кількістю інформації

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Пустинська Леся Василівна

Пустинська Леся Василівна

Старший адміністратор, Магазин "Bandolera"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професіонал з великим практичним досвідом успішних продажів і взаємин з клієнтами.
Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри.
Учасниця тренінгу на базі Київського університету ринкових відносин "Від менеджменту творчості - до лідерства-служіння" - автор Канафотсая Г.П.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: