Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/784954

Директор, керівник виробництва

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Приватні консалтингові послуги в галузі бізнесу

з 09.2018 по нині (5 років 8 місяців)
Консалтингові послуги в галузі бізнесу

Директор

з 11.2017 по 07.2018 (8 місяців)
ТОВ"...", Львів (Виробництво м'яких меблів)

Директор ТОВ «...» - штат фірми 1000 осіб, 4 структурних підрозділи - меблеве виробництво


Ключові функції

· Оперативне управління фінансово - господарською діяльністю підприємства.
· Проведення переговорів з контрагентами, укладання та контроль за виконанням контрактів з іноземними та вітчизняними партнерами.
· Адаптація поставлених власником цілей та завдань до вимог українського законодавства.
· Підбір, формування команди та управління персоналом середньої ланки.
· Приведення фактичного та документального стану підприємства у відповідність до вимог законодавства (Екологія, охорона праці, пожежна безпека)
· Підвищення кваліфікації працівників основного виробництва за кордоном на материнській компанії.

Досягнення:
· Переукладання контрактів на більш вигідних для підприємства та материнської компанії умовах.
· Проведення успішних переговорів з контрагентами та вирішення спірних ситуацій за попередньо підписаними контрактами.
· Удосконалення документації для зменшення митних платежів материнської компанії підприємства.
· Зменшення зловживань зі сторони керівників середньої ланки при нарахуванні (табелюванні) відрядної зарплати працівників основного виробництва.
· Збільшення продуктивності праці працівників основного виробництва.
· Зміна принципів нарахування відрядної оплати праці працівників основного виробництва на окремих ділянках виробництва та впровадження системи мотивації і стимулювання працівників.
· Зупинення тенденції відтоку кадрів та покращення мікроклімату серед працівників.
· Покращення умов праці працівників основного виробництва.
· Модернізація охорони, посилення контролю запобігання крадіжок.

Директор

з 03.2012 по 11.2017 (5 років 8 місяців)
ТОВ "...", Львів (виробництво, легка промисловість - штат фірми до 100 осіб)

2013 - 2017 Директор ТзОВ «...» – виробництво, легка промисловість
2012-2013Директор з виробництва ТзОВ «...»
Ключові функції
•Організація безперебійної роботи виробництва, оперативне управління фінансово – господарською діяльністю підприємства, забезпечення досягнення поставлених власниками підприємства цілей і завдань.
•Впровадження принципів ощадного виробництва. Контроль і координація усіх процесів на виробництві.
•Активна діяльність у розвитку підприємства, вдосконаленні, модернізації та підвищенні ефективності виробництва.
•Складання бюджетів і відслідковування їх виконання.
•Оцінка нових маркетингових можливостей, виявлення тенденцій, ключових факторів впливу на бізнес.
•Підбір, формування команди та управління персоналом середньої ланки. Впровадження системи внутрішньої звітності.
•Впровадження системи відрядної оплати праці, системи мотивації і стимулювання працівників.
•Аналіз кредиторської і дебіторської заборгованості, зменшення дебіторської заборгованості та відтермінування платежів.

Досягнення:
•Розробка усієї системи планування виробництва та втілення її на базі програми 1С з урахуванням специфіки виробництва.
•Зниження витрат, зокрема собівартості продукції на 20-30% за рахунок ощадного використання матеріалів, підвищення продуктивності праці, автоматизації та оптимізації виробничих процесів, використання нових технологій.
•Впровадження ефективної системи складського обліку (штрихкодування).
•Перепрофілювання виробництва у зв’язку новими тенденціями і ситуацією в країні. Підвищення якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, значне збільшення асортименту продукції.
•Впровадження нових напрямків виробництва.
•Змінено підхід до індивідуальних замовлень, створення сайтів з продажу продукції, участь в місцевих та міжнародних виставках.

Фінансовий директор

з 07.2011 по 04.2012 (9 місяців)
ТОВ "...", Львів (Гуртова торгівля оптичними лінзами - штат фірми до 100 осіб)

•Організація і загальне керівництво фінансово- економічною діяльністю товариства
•Фінансово-економічне планування (складення прогнозів доходів/витрат, планів реалізації продукції, планів доходів)
•Фінансово-економічний аналіз усіх витрат
•Управління грошовими потоками
•Участь в стратегічному плануванні, моделюванні сценаріїв розвитку товариства

Комерційний директор

з 10.2003 по 07.2010 (6 років 9 місяців)
ПП "...", Львів (Послуги на ринку нерухомості, виробництво корпусних меблів, гуртова торгівля, видавництво - штат фірми до 100 осіб)

•Укладання та контроль за виконанням контрактів з іноземними та вітчизняними партнерами.
•Проведення переговорів, підготовка документації, узгодження замовлень
•Планування і контроль фінансової і цінової політики
•Аналіз ринку
•Організація і контроль працівників середньої ланки.
•Аналіз видатків, включаючи розробку та впровадження заходів щодо їх зменшення

Заступник генерального директора

з 09.1998 по 11.2001 (3 роки 2 місяці)
ТзОВ «...», Львів (Виробництво взуття для іноземних замовників, зовнішньо - економічна діяльність - штат фірми 400-500 осіб залежно від сезону)

•Створення фірми „під ключ”, налагодження роботи з митницею, торгово-промисловою палатою, санстанцією та іншими установами.
•Запуск виробництва
•Проведення переговорів, підготовка документації
•Узгодження замовлень
•Укладання та контроль за виконанням контрактів з іноземними та вітчизняними партнерами.
•Аналіз видатків, включаючи розробку та впровадження заходів щодо їх зменшення
•Організація і контроль за виконанням замовлень на всіх рівнях
•Планування і контроль фінансової і цінової політики
•Організація і контроль працівників середньої ланки
•Аналіз ринку
•Економічна оптимізація процесів замовлень, закупівлі, доставки, розподілу та зберігання

Освіта

Західний учбово-науковий інститут підготовки фахівців і менеджерів

Економіст, обік та аудит, Львів
Вища, з 2002 по 2003 (1 рік)

Диплом спеціаліста

Гете – Інститут

Німецька мова, м. Мюнхен (Німеччина)
Вища, з 1996 по 1997 (8 місяців)

Львівський Національний Університет ім. І. Франка

Факультет іноземних мов, німецька філологія, Львів
Вища, з 1993 по 1999 (5 років 9 місяців)

Диплом спеціаліста

Додаткова освіта та сертифікати

Курси операторів ПЕОМ

1995

Курси моделювання, крою та шиття (пройдені у зв'язку з бажанням отримати додаткову класичну освіту в даній галузі)

1998-2000, 2 роки

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Adobe Photoshop MS Access Робота з оргтехнікою CorelDRAW Клієнт-Банк 1C Банківська справа

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Водійське посвідчення категорії В, власне авто

Ділові якості

В моїй особистості є декілька сильних сторін – це відповідальність, ініціативність, порядність, рішучість, щирість, комунікабельність, пунктуальність, прагнення досягти високих стандартів у будь-якій справі. Я можу запропонувати організаторські здібності, багаторічний досвід роботи на керівних посадах, здатність швидко адаптуватись в різних напрямках виробництва та приймати нестандартні рішення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: