Резюме від 5 травня 2022 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8142106

Operation, BP, HR manager, PM, Analyst

Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Operation, HR, BP, PM, Analyst
Full time work, part-time, remote work

Work experience
COO

From 07.2020 until now
Retail chain, Kharkiv

Branch Manager

From 09.2019 to 11.2020
Education platform LABA, Kharkiv (E-Learning)

Head of the Department of the trade marketing

From 10.2018 to 08.2019
Symbol (D&G, MaxMara, Brunello Cucinelli, Isaia, Stefano Ricci, etc)

Kyiv (Luxury Retail chain)

Commercial Manager

From 05.2014 to 10.2018
Zara, Kharkiv (Retail chain)

Customer service supervisor

From 10.2013 to 05.2014
TM Marani, Харьков Kharkiv (Retail chain)

Quality and Certification Manager

From 05.2013 to 10.2013
Fozzy Group, Kharkiv (Retail chain)

Education
Yaroslav Mudryi National Law University

Law
Master's degree, from 2012 to 2017

Lugansk College of Economics and Law
Accounting and Auditing
Bachelor degree, from 2009 to 2012

Additional education
• Project Management (PMI provider (2019, 2,5 month)
• Project Management in IT (PMI provider) (2019, 2 month)
• HR, Bussines Procceses, Management (offline/online courses) (2018-2020)

Professional and other skills
CRM, 1С:Enterprise/Trade management, BPMN, PowerBI, UniPrice for 1C, Google: Ads,
Merchant Center, Tag manager, Google Analytics, Search Console, Jira, Trello, Asana,
Microsoft Office, Figma, Sketch, Confluence

Language
• English ─ Pre-Intermediate
• Russian. ─ Native
• Ukrainian ─ Native

Staff
* Team management (up to 100 persons)
* Organizational structure and staff functions
* Enhancing staff engagement and performance
* Building the Management Process in an organization.
* Personnel Assessment
* Mentoring, staff rotation; Training and staff development
* Construction of onboarding process and adaptation of new employees
* Staff support, facilitation
* One to One, Exit interview
* Scheduling, vacation/travel planning
* Formation and development of corporate culture

* KPI implementation and control
Project management:
* SDLC
* Development methodologies (Agile, Scrum, Kanban, FDD, etc)
* Requirements specification, User Stories, Use Case, User Flow, etc)
* Construction of the project team, roles in the team and mechanisms of their interaction
* PM tools (Trello, Jira, Confluence, CRM, Asana, Slack, MS Project, Office 365, etc)
* Risk Management
* Grooming, Estimation, Sprint planning, Meetings, Sprint review, Retrospective
Operations Management
* Writing and implementing business processes
* Documentation of business processes: instructions, procedures, rules
* Monitoring of compliance with corporate standards
* Control of record-keeping

* Business process improvements, automation

* Identification of inefficient business processes
Administrative activities

* Administrative and business management
* Representation in national institutions, communication with external partners
* Budget preparation and control, cost optimisation, procurement and supply management
* Trade negotiation, contracts
* Control and increased profitability of business
Intelligence, Sales:
* АВС, ХУZ, RFM, FMR, VEN, QRS
* calculation of the LFL in the context to 1 SKU and by groups
* Finding ways to increase turnover and sales growth
* Developing the supplier/customer base, customer service improvement

* Construction of sales/quality control department
* Ordering/changing the assortment of products, search for suppliers
* Quicker reaction to shifting demand, trends/environmental changes
* Organize an effective work of a warehouse, logistics
Marketing, Trade merchandising
* Analysis of the target audience

* Client engagement strategy planning

* Realization marketing activities

* Establishment of a merchandising standarts

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: