Резюме від 2 жовтня 2022 PRO

Лариса

Менеджер, фахівець, діловод, оператор ПК, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
62 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник загального відділу (канцелярія, внутрішні та організаційно-розпорядчі документи, звернення громадян), фахівець (документознавець)

з 02.1991 по нині (33 роки 4 місяці)
Концерн «МТМ», Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

Освіта повна вища - документознавець.
Організація документообігу на підприємстві, робота з різними видами документів, зовнішньою та внутрішньою кореспонденцією, зверненнями громадян, депутатів, внутрішніми організаційно-розпорядчими документами.
Організація та проведення навчань працівників з питань діловодства.
Розробка та застосування шаблонів внутрішніх документів підприємства, інструкцій, регламентів, методик.
Контроль виконавської дисципліни, методична допомога з питань діловодства.
Керування працівниками відділу.
Досвід роботи:
*товарознавець, економіст - відділ матеріально-технічного постачання: робота з документами (ТТН, прибуткові накладні, акти виконаних робіт) - 3 роки (1991-1994 р.);
* бухгалтер-фінансист, бухгалтер - бухгалтерія 10 років (матеріали, банк, каса, акти виконаних робіт): бухгалтер-фінансист - 8 років, бухгалтер (1С) - 2 роки; (1994-2004 р.).
* начальник організаційного,загального відділу - 16 років (з грудня 2004р.),
Досвід управління персоналом 16 років, у підпорядкуванні від 5 до 14 працівників (фахівці, діловоди, референт,кур’єр).
Здійснення організації документообігу підприємства, роботи канцелярії (вхідна/вихідна кореспонденція), приймальні директора, організації роботи з внутрішніми та організаційно-розпорядчими документами (накази, розпорядження, службові записки, протоколи, інструкції, розробка шаблонів документів), робота зі зверненнями громадян (10 років), зверненнями депутатів. Методичне забезпечення роботи підрозділів з питань документообігу. Керівництво відділом.
Впровадження за безпосердньою участю (2014 р.) електронного документообігу, робота в програмі СЭД XPages Dynamic.
Робота з офісною технікою: компьютер, принтер, сканер. Швидкісний і грамотний набір текстів українською і російською мовами, оформлення документів згідно законодавства у сфері діловодства та за шаблонами. Впевнений користувач Microsoft Office, Word, Excel, електронна пошта, Інтернет.
Комунікабельна, організована, енергійна, працьовита, пунктуальна, здатана швидко навчатися, відповідальна, чесна, порядна, оптимістична, маю організаторські здібності, до керівництва та колег ставлюсь з повагою.

Освіта

КНУКІМ, Запорізький факультет /Київський національний університет культури і мистецтв/

Документознавство та інформаційна діяльність, документознавець, менеджер органів державної влади та управління, Запоріжжя
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Запорізький металургійний технікум

Електроустаткування промислових підприємств та установ, технік-електрик, Запорожье
Незакінчена вища, з 1987 по 1991 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Семінари з діловодства

1995, 2021, самоосвіта

Харківський фінансово-економічний інститут. Спеціалізований курс за фахом «Бухгалтерській облік», кваліфікація - бухгалтер

1997-1998

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email Робота зі сканером Робота з принтером СЕД Постійний пошук удосконалення виконуваної роботи Впровадження СЭД XPages Dynamic

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: