Резюме від 6 травня 2024 PRO

Тарас

Client support manager, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Client support manager

з 10.2018 по 03.2023 (4 роки 5 місяців)
Trendhero.io, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

- Забезпечення професійної підтримки клієнтів у використанні сервісу через онлайн-чат та електронну пошту.
- Консультація клієнтів щодо функціонала та можливостей сервісу, відповіді на запити та розв'язання проблем.
- Технічна підтримка користувачів: розв'язання технічних питань, оплати та управління рахунками.
- Моніторинг та аналіз клієнтських запитів для покращення якості сервісу та підвищення задоволеності клієнтів.
- Ефективна співпраця з іншими відділами для розв'язання складних питань та запитів клієнтів.
- Дотримання встановлених стандартів та процедур обслуговування клієнтів.

**Навички:**

- Стресостійкість та емпатія.
- Ефективні навички консультування.
- Здатність до ефективної співпраці та роботи в команді.
- Технічна грамотність та розуміння основних аспектів сервісу.
- Відмінна організаційна здатність.
- Аналітичне мислення та уміння приймати обґрунтовані рішення.

Client support manager

з 10.2016 по 03.2022 (5 років 5 місяців)
Instaplus.me, Дистанційно (IT)

- Надання ефективної підтримки клієнтів через онлайн-чат та електронну пошту, допомога у розв'язанні запитів та проблем.
- Консультація клієнтів щодо функціонала та можливостей сервісу, активна взаємодія для розв'язання технічних питань, оплати та управління рахунками.
- Аналіз та моніторинг клієнтських запитів для покращення якості обслуговування та задоволеності клієнтів.
- Співпраця з іншими відділами компанії для ефективного розв'язання складних питань клієнтів.
- Строге дотримання корпоративних стандартів та процедур обслуговування клієнтів.

**Ключові навички:**

- Висока стресостійкість та здатність працювати в умовах високого обсягу запитів.
- Ефективність у консультуванні клієнтів та швидке реагування на їх потреби.
- Комунікативна співпраця в команді.
- Основи технічної підтримки та розуміння особливостей сервісу.
- Володіння організаційними навичками.
- Аналітичне мислення та здатність приймати обґрунтовані рішення.

Освіта

Харківський професійний ліцей харчової технології і торгівлі (ХПЛХТТ)

Факультет харчової технології та обслуговування на кухар, кондитер, офіціант, бармен., Харків
Середня спеціальна, з 2004 по 2006 (2 роки)

Факультет харчової технології та обслуговування на Харківському професійному ліцеї харчової технології і торгівлі надає підготовку учнів у спеціальностях кухар, кондитер, офіціант і бармен.

Додаткова освіта та сертифікати

Курс: "Графічний Дизайн" НЧ Промінь

2016, 2 місяці

freeCodeCamp «Адаптивний вебдизайн»

300 год навчання на курсі
Сертифікат

Masters Academy Front-end for beginners.

2023, 2 місяці

Знання і навички

Ведення CRM Аналітичне мислення Планування Стрессостійкість Розвиток Оптимізація. Тайм-менеджмент Робота із запереченнями Здатність до навчання Адаптивність

Знання мов

Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: