Резюме від 28 листопада 2022

Анна

Менеджер клієнтської підтримки, оператор контакт-центру, онлайн-консультант

Вік:
33 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець відділу сервісу для приватних клієнтів Контакт-Центру

з 01.2014 по 06.2022 (8 років 5 місяців)
АТ «МР Банк», Харьков (Фінанси, банки, страхування)

Робота з клієнтами роздрібного та малого бізнесу , також консультація англомовних клієнтів. Тестування і виявлення помилок в системі , з подальшою передачею до відділу розробки і підтримки користувачів.
За період роботи в контакт центрі також маю досвід на посаді Старший зміни ( підготовка звітів для керівника , контроль роботи працівників на зміні ,підготовка і навчання співробітників (складання допоміжних скриптів для персоналу), обслуговування VIP клієнтів.)

Фахівець з майнового страхування

з 11.2011 по 04.2013 (1 рік 5 місяців)
ПрАТ Страхова компанія «Теком», Харьков (Страхова компанія, фінанси)

Оформлення договорів майного страхування , також автострахування ( КАСКО , ОСЦПВ, зелена карта, страхування від нещасного випадку водіїв ), туристичне страхування . Також оформлення догорів страхування життя .

Оператор ( секретар ) заочного факультету

з 10.2009 по 11.2011 (2 роки 1 місяць)
Харківський національний економічний університет, Харьков (Освіта, наука)

Складання наказів , контроль оплати за навчання , написання і відправка листів для студентів і т.п

Секретар

з 02.2009 по 10.2009 (8 місяців)
ПрАТ Страхова компанія «Теком», Харьков (Фінанси, банки, страхування)

Ведення документообігу , оформлення договорів , підтримання життєдіяльності офіса , складання щомісячних звітів , виконання доручень директора

Освіта

Харківський національний економічний університет

Міжнародних економічних відносин , Туризм, Харьков
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Windows Email CRM Поштовий клієнт MacOS Операційні системи Jira Zoom

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Доброзичливість , вміння находити підхід до людини , стресостійкість , уважність до деталей , вміння слухати і розуміти потреби клієнтів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: