Резюме від 11 березня 2024 PRO

Анна

Адміністратор, офіс-менеджер, реєстратор, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший адміністратор клініки

з 09.2023 по нині (8 місяців)
ТОВ "Ліко-Мед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Адміністрування клініки, робота з страховими компаніями, звірка, звітність, договора. Прийом дзвінків, запис, консультування пацієнтів по послугам клініки. Робота в програмі Есімед

Адміністратор офісу

з 04.2014 по 04.2023 (9 років)
ТОВ "ЮБІАЙ", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

01.04.2014 – 28.04.2023 рр. Багатопрофільний холдинг «UBI», 14 направлень бізнесу (фарм. бізнес Heel, медицина, клініка "UBI", поліграфія "UBI Pack Studio", реклама, кейтеринг, логістика "UBI Logistic-UKR", магазини одягу "DN8", оранжерея, парк дикої природи «Беремицьке», нерухомість, будівництво, технічне обслуговування будівель).
Кількість працівників до 700 осіб.
Посада:
15.12.2017 – 28.04.2023 рр. Керівник секретарської групи, особистий асистент керівників
01.04.2014 – 14.12.2017 рр. Офіс-менеджер
Функційні обов'язки:
Управління секретарською групою:
•Підбір офіс-менеджерів.
•Навчання, адпптація та супроводження співробітників.
•Контроль виконання поставлених задач.
•Адміністрування IT-відділу (координація роботи системних адміністраторів).
Особистий асистент керівників:
•Адміністрування офісу.
•Підготовка та надання оперативної інформації керівництву.
•Оперативне виконання завдань керівників.
•Супроводження та контроль підписання бюджетів, документів.
•Ведення табеля обліку робочого часу співробітників.
•Ведення документообігу та ділового листування.
•Прийом та розподіл вхідних дзвінків (міні АТС).
•Реєстрація, розподіл вхідної/вихідної кореспонденції.
•Робота з кур'єрськими службами.
•Сканування, копіювання, архівування документів.
•Організація привітання співробітників (бюджетування, упакування подарунків, закупівля квітів).
•Організація привітання партнерів (бюджетування, закупівля подарунків, розподіл).
•Участь щодо озеленення об'єктів (складання бюджетів, підбір, закупівля рослин у садових центрах).
•Робота із внутрішньою базою 1С, CRM Бітрікс 24.
•Повне забезпечення життєдіяльності центрального офісу (закупівля всього необхідного канцтовари, кава, солодощі та інше).
•Контроль якості роботи прибиральниць та технічного персоналу.

Офіс-менеджер

з 03.2013 по 08.2013 (5 місяців)
ТОВ «Українська Академія Біологічної Медицины», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Прийом вхідних дзвінків (міні - АТС).
• Реєстрація вхідної/вихідної документації, кореспонденції.
• Виконання доручень керівника.
• Організація та контроль ведення документообігу.
• Робота з офісною технікою (сканування, копіювання документів)
• Оформлення заявок до 1С.
• Замовлення автотранспорту для працівників.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 09.2007 по 03.2011 (3 роки 6 місяців)
ТОВ «М-ІНФО», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Планування робочого часу директора.
•Організація та координація зустрічей.
•Виконання доручень директора та фінансового директора.
•Контроль використання корпоративного мобільного зв'язку.
•Прийом та розподіл вхідних дзвінків.
•Реєстрація вхідної документації, кореспонденції.
•Робота з документацією компанії.
•Робота з шаблонними договорами (редагування, погодження, підписання).
•Прийом заявок та обладнання на обслуговування у сервісному центрі компанії, контроль видачі обладнання замовнику.
•Організація корпоративних заходів.
•Повне забезпечення діяльності офісу:
-закупівля, розподіл канцелярських товарів.
- закупівля миючих засобів для офісу.

Освіта

Київський державний торгово-економічний університет

Товарознавство та торгівля, Київ
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Товарознавство продовольчих товарів.

Додаткова освіта та сертифікати

Університету економіки та права «КРОК»

2011, 3 місяці

Знання і навички

• Впевнений користувач ПК та офісних програм Word Excel Power CRM Комунікабельність Ведення документації Відповідальність Управління командою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвідчений користувач ПК MS Office: (Word, Excel, Power Point), CRM: Бітрікс 24, 1С.
Грамотне усне та письмове мовлення.
Організаторські здібності.
Знання ділового етикету.
Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
Навички забезпечення життєдіяльності офісу.
Стресостійкість.
Вміння розставляти пріоритети та працювати в режимі багатозадачност.
Здатність швидко навчатися.
За потреби готова пройти стажування/навчання для набуття нових знань для подальшої роботи.

Права кат В (стаж водіння 15 років)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: