Резюме від 8 квітня 2024 Файл

Виктория

Менеджер з розвитку фінансового бізнесу

Вік:
40 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Чала Вікторія Сергіївна
(15.10.1983 р.н., м. Харків)
Освіта: Українська інженерно-педагогічна академія.
• 2005 р. - бакалавр в УІПА, диплом спеціаліста за фахом «Менеджмент»;
• 2006 р.- магістратура в УІПА, диплом спеціаліста за фахом «Менеджмент організації».
Грудень 2023 р. по теперішній час.
Менеджер з розвитку фінансового бізнесу АТ «Укрпошта»
Посадові обов’язки :
Організовувала:
• Залучення контрагентів (проведення переговорів щодо умов співпраці з потенційними клієнтами (компаніями), підготовка комерційних пропозицій).
• Підготовка до укладання та погодження згідно затверджених у Товаристві вимог проектів договорів з контрагентами про надання фінансових послуг Товариством.
• Підписання, в рамках наданих повноважень, договорів та додаткових угод до них з приймання платежів, послуг з формування електронних реєстрів за прийнятими платежами, приймання, виплати, пересилання, обміну грошових переказів (у тому числі поштових) та суміжних (допоміжних) послуг до них, надання баз заборгованостей, виплати пенсій та грошової/соціальної допомоги та інших фінансових послуг.
• Відстоювання інтересів Товариства під час проведення перемовин або ведення поточної комунікації з клієнтами або потенційними клієнтами.

Розробляла та впроваджувала:
• Заходи, спрямовані на збільшення кількості споживачів Послуг, обсягів наданих Послуг, задоволення потреб клієнтів у Послугах.
• Проекти розпорядчих, нормативних, методичних та інших документів Товариства з питань напрямку фінансового бізнесу, забезпечує їх впровадження.
• Заходи, спрямовані на оптимізацію діючих нормативних документів та процесів, шляхом ініціювання пропозицій, щодо доцільності внесення змін.
• Заходи спрямовані на підвищення якості надання фінансових послуг.

Брала участь у:
• Формуванні планових показників напрямку фінансового бізнесу та контролює його виконання.
• Визначенні заходів з ліквідації причин, що призвели до нещасного (-их) випадку (-ів) у Підрозділі.

Забезпечувала:
• Надання методичної допомоги працівникам відділень поштового зв’язку (далі – ВПЗ) у процесі надання Послуг.
• Взаємодію з контрагентами, підтримку та розвиток ділових відносин та співпраці.
• Підготовку та проведення конференцій, семінарів, презентацій Послуг, надання консультацій щодо оформлення та функціонування Послуг.
• Розгляд та аналіз комерційних пропозицій, листів, звернень від контрагентів стосовно співпраці у напрямку надання фінансових послуг та виконання умов укладених договорів.
• Надання інформації відповідним підрозділам для проведення налаштувань договірних умов у програмних комплексах Товариства.
• Доведення до працівників ВПЗ інформації щодо укладених нових договорів/додаткових угод до договорів з контрагентами та умов, що ними передбачені (строки дії, тарифи, реквізити одержувача тощо).
• Здійснення заходів для виконання плану продажів Послуг та забезпечення виконання плану доходів від продажів Послуг Харківського регіону.

Здійснювала:
• Аналіз стану виконання показників, планів щодо напрямку фінансового бізнесу у Харківському регіоні
• Пошук та впровадження способів/інструментів збільшення обсягу продаж Послуг.
• Функції ініціатора (замовника) договорів з надання фінансових послуг Товариством (підготовка, оформлення, узгодження, укладення, контролю за належним виконанням договорів тощо), укладання та виконання яких входить до функцій та завдань, визначених розпорядчими документами Товариства. Здійснює припинення та/або зняття з обліку договорів, виконання яких втратило актуальність для Товариства.
• Ведення бази договорів, проведення аналізу їх ефективності для Товариства через аналіз обсягів наданих послуг та отриманих доходів.
• Створення бази потенційних клієнтів та плану залучення нових клієнтів, аналіз ефективності проведених власних заходів.
• В межах компетенції своєчасний розгляд звернень громадян та контрагентів.
• Погодження від імені керівника ініціатора проектів дохідних договорів за напрямком фінансового бізнесу, якщо ініціатором виступає менеджер з продажу фінансових послуг.

2.1.6. Виконує інші завдання керівника в межах функціоналу Департаменту фінансового бізнесу Товариства.

Липень 2023 р. по листопад 2023р.
Фахівець з обслуговування клієнтів АТ КБ «Приватбанк»
Посадові обов’язки:
-Продаж продуктів банка: кредити, страхування, депозити, картки.
-Відкриття рахунків фізичним особам та ФОП, оформлення депозитів, видача кредитів (підвищення лімітів по кредитним картам, кредит готівкою, авто в кредит, житло в кредит), відкриття пластикових карток, проведення ідентифікації клієнтів, контроль виконання планових показників. Виконання індивідуальних планових показників.
-Продаж продуктів в телефонному режимі.
Квітень 2023 р. по липень 2023р.
Начальник сектору підтримки фінансових послуг відділу послуг Харківської дирекції АТ «Укрпошта»
Посадові обов’язки:
-підтримка продажів відділень, виконання фінансового плану і плану продажу фінансових послуг на відділеннях. Взаємодія та співпраця з клієнтами (компаніями) підтримка, та розвиток ділових відносин;
-ведення бази договорів з продажу фінансових послуг;
-підготовка документів для укладання нових договорів, узгодження та підписання на рівні Дирекції;
-взаємодія з контрагентами щодо ведення договірної роботи;
-співпраця зі страховими компаніями та представниками підрозділів щодо супровіду продажів страхових договорів у поштових відділеннях регіону;
-обробка операційної інформації та оформлення аналітичніх звітів для операційного управління керівництвом Дирекції та залученими відділами;
-розгляд «проблемних» ситуацій та скарг, листування та вирішення питань щодо задоволення потреб клієнтів у якісному обслуговуванні.

Листопад 2012р.-червень 2022р.
Спеціаліст по обслуговуванні масових роздрібних клієнтів АТ «Сбербанк»
Посадові обов’язки:
-оформлення пакету послуг, продаж преміальних карт класу Platinum. Залучення депозитів, продаж депозитних сертифікатів.
- продаж партнерських продуктів: страховки (ОСАГО, страхування від нещадних випадків, страхування життя, нерухомості, туристичне страхування). Телемаркетинг (продаж продуктів, та залучення клієнтів в телефонному режимі).
- виплата та оформлення міжнародних переказів WesternUnion, MoneGram, Swift. Купівля/продаж валюти на міжбанкі. Оформлення платіжних доручень юридичних осіб, формування виписок. Оформлення та видача чекових книжок. Формування та зшив меморіальних документів дня.

Квітень 2012р.-листопад 2012р.
Старший касир АТ «Сбербанк Росії»
Посадові обов’язки:
-платежі клієнтів, в тому числі комунальні, валюто-обміні операції, виплата та оформлення міжнародних переказів WesternUnion, MoneGram, Swift, операції з дорогоцінними металами, продаж ювілейних монет, робота з позабалансом ( пластинкові карти, чекові та трудові книжки і др.), операції з видачі готівки, робота з POS терміналом, завантаження та розвантаження банкомата. Формування та зшив касових документів.
Квітень 2012р.-квітень 2012р.
Касир-операціоніст АТ «Піреусбанк МКБ»
Посадові обов’язки:
--платежі клієнтів, в тому числі комунальні, валюто-обміні операції, операції з видачі готівки, робота з POS терміналом. Формування та зшив касових документів.
Лютий 2010 р.-квітень 2010р.
Старший касир КБ «Хрещатик»
Посадові обов’язки:
-прийом платежі клієнтів, в тому числі комунальні, валюто-обміні операції, операції з дорогоцінними металами, продаж ювілейних монет, операції з видачі готівки, робота з POS терміналом, завантаження та розвантаження банкомата. Формування касових документів.
Серпень 2006р.-лютий 2010р.
Старший касир АТ «Укрпромбанк»
Посадові обов’язки:
-платежі клієнтів, в тому числі комунальні, валюто-обміні операції, операції з дорогоцінними металами, продаж ювілейних монет, робота з позабалансом ( пластинкові карти, чекові та трудові книжки і др.), операції з видачі готівки, робота з POS терміналом, загрузка та розвантаження банкомата. Формування та зшив касових документів. Опит роботи в касі перерахунку.
З липня 2008р. по 2010р.- завідуюча касою АТ «Укрпромбанк»
Контроль лімітів готівки сховища, належне зберігання договорів АТ «Укрпромбанк» , контроль роботи всіх касирів мережі. Контроль оформлених звітів, касових документів, меморіальних документів дня. Контроль своєчасного завантаження/розвантаження касет банкоматів. Виконувала зведення операційної каси. Формувала вивіз цінних посилок, та підготовку документів для вивозу валютних цінностей. Займалася веденням касових книг.

Додаткова інформація:
- володіння мовами: українська – вільно.
- володіння ПК на рівні користувача;
- розлучена, маю 1 дитину 7 років
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: