Резюме від 12 квітня 2024 Файл

Shola

Customer support representative, chat operator (call centre)

Вік:
23 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

OLUWASOLA ADU
PHONE: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
INSTAGRAM: adu_sola
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
EMAIL: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Address: Rua Virgilio Correia 84 ,Coimbra,
Portugal

WORK EXPERIENCE
PERSONAL SU M M A R Y EVENT WAITER
To be a part of a challenging TREATCRUISE,LAGOS,NIGERIA (2022-03 -2022-12)
• Provided excellent services to guest and have
goal-oriented community experience in working in fast paced environment.
• Serves food and drinks to guest in timely and efficient
putting my skills to use. I am manner
• I set up spaces ,arrange tables and chairs
not afraid to work hard and • I managed inventory by making sure there is enough
food and drinks available for guest
be flexible in order to adapt • I made sure guest were satisfied with their experience
and address their concerns .
to changes. RETAILER (2022-03 - 2022-12)
MINISO,LAGOS,NIGERIA
SKILLS •Answered customer questions about products and
services, helped locate merchandise, and promoted key
✓Organization items.
•Volunteered for extra shifts during holidays and other
✓Microsoft busy periods to alleviate staffing shortages.
•Delivered energetic responses to customers in-store
application and by telephone, going above and beyond to serve
needs.
proficiency •Prioritized helping customers over completing other

✓Excellent routine tasks in store.
•Arranged merchandise in a way that attracts customers
CUSTOMER SUPPORT REP( 2021-01-2022-
communication 01) KHARKIV,UKRAINE
✓ Self-motivated • Interacted with more than 500 customers by phone,
email and on the website to provide information.
✓Decision • Handled customers with professionalism and I was
always given a positive feedback
making • Escalating complex issues to supervisors or other
departments when necessary
✓Multitasking • I Processed orders, returns, and exchanges efficiently
and accurately.
abilities • I make further research on the company's product to
have high level knowledge in order to satisfy the
✓Problem- customer and know what to reply
• Documenting customer interactions and updating
solving the CRM system with relevant information.
• Interacted with my team members to achieve a
INTEREST common goal .

✓Interior EDUCATION
ARCHITECTURE( 2019-2023) Bachelors @
designing O.M BEKETOV NATIONAL UNIVERSITY OF
✓Fashion styles URBAN ECONOMY IN KHARKIV

✓Modelling SOFTWARES
Microsoft office, Designs software

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: