Резюме від 4 березня 2024 PRO

Юлія

HRD, HR generalist, кадровик

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-консультант

з 06.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
ТОВ/ФОП, Одеса (Медицина, здравоохранение, аптеки)

Супроводжую компанії по направленную кадрів:
-фармацевтичний напрямок.
-продуктовий рітейл.
Проведення аудиту по кадровом діловодству.
Підбір кадрів на вакантні посади.
Відстроювання оргсхеми.

Керівник відділу персоналу

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
Група компаній "Інтмакс", Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Група компаній "Інтмакс" - виробництво та збут промислових нагрівачів
Основний функціонал:
• Бюджетування HR, ФОТ, аналіз відхилень ФОТ.
• Управління HR процесами у компанії.
• Керівництво процесом відбору та адаптації персоналу.
• Впровадження нових інструментів в компанії.
• Оперативне закриття вакансій.
• Побудова організаційної структури підприємства.
• Створення регламентуючих документів (алгоритми, посадові інструкції, профілі компетенцій, графіки стажування, методичні матеріали, корпоративний кодекс)
• Запуск внутрішнього веб-сайту для комунікацій. Управління внутрішнім порталом для навчання, написання ТЗ для його покращення.
• Підвищення репутації підприємства у ЗМІ, як роботодавця.
Також до обов'язків входило організація та управління службою АХО. У підпорядкуванні було від 4 до 6 осіб.

HRD

з 09.2018 по 05.2019 (8 місяців)
Группа компаний "Танго" (меблі імпотр-експорт), Одеса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

•Керівництво департаментом персонала та комунікації (4 особи).
•Проведення співбесід усіх рівнів, перевірка документів претендентів.
•Робота над корпоративною культурою та іміджем Компанії.
•Персональна робота з колективом спрямована на зниження плинності кадрів.
•Підвищення лояльності працівників Компанії.
•Проведення службових розслідувань.
•Розробка орг-структури Компанії.
•Розробка системи оплати праці відділу продажів.
•Організація переїзду складського комплексу.
•Інспекції бізнес-процесів Компанії.
•Приймала участь у відкритті салону меблів та інтер'єру.

Начальник відділу кадрів

з 05.2018 по 09.2018 (4 місяці)
ТОВ "БК"Бастіон", Одеса (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

ТОВ "БК"Бастіон", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Була запрошена для наведення ладу у кадровому діловодстві перед перевіркою Держпраці.
•Запустила кадрове діловодство у повному обсязі (процедура прийому контрактів, договору, переведення (переміщення), звільнення співробітників відповідно до трудового законодавства);
•Ввела табелі робочого часу.
•Розробила кадрові документи (посадові інструкції, положення, правила тощо);
•Розробила штатний розклад.
•Підготувала звіт з військового обліку з повним формуванням особових справ;
•Вела особисті відносини, до перевірки.
•Складання та видача довідок про трудову діяльність;
•Найм персоналу
Досягнення:
Успішно пройдено перевірку з праці та військкомату.
Причина звільнення закінчився трудовий договір.

Керівник відділення персоналу

з 04.2017 по 04.2018 (1 рік)
Наталі Болгар, Одеса (Легкая промышленность)

Натали Болгар (виробництво жіночого одягу), Одеса
Управління персоналом. Документальний супровід.
•Розробила структуру Компанії (за системою Висоцький консалтинг).
•Вибудувала систему комунікацій та звітів персоналу.
•Запустила фінансове планування.
•Розробила пакет внутрішніх регламентів та документів, положень про підрозділи та посадові інструкції.
•Запустила у Компанії електронну комунікацію Бітрікс24.
•Найм та адаптація співробітників.

Керівник департамента персоналу та комунікацій

з 09.2012 по 09.2016 (4 роки)
ТОВ "Меркурій - авто", Макіївка (Автобизнес и автосервис)

Обяв'язки:
•Побудова HR-процесів з нуля (рекрутинг, адаптація, оцінка, навчання, утримання, матеріальна і нематеріальна мотивація, hr-бренд, корпоративна культура).
•Планування, організація, контроль за роботою 3 відділів усередині відділення: 1відділ - «напрямок персоналу»; 2 відділ - "комунікацій"; 3 відділ-«інспекцій та доповідей». У підпорядкуванні 5 осіб.
•Проектування раціональної організаційної структури.
•Розробка пакета внутрішніх регламентів та документів, положень про підрозділи та посадові інструкції.
•Створення та ведення системи обліку кадрів та кадрового діловодства.
•Побудова лінії комунікацій усередині Компанії та її межами, стежила за відсутністю заторів по комунікаційним лініям.
•Проведення службових розслідувань.
•Організація корпоративних заходів.
•Взаємодія із комунальними службами, орендодавцями, партнерами компанії.

Досягнення: Запуск роботи відділення персоналу та комунікацій з нуля. Запуск 2-х філій та 2-х роздрібних магазинів.

HR generalist

з 10.2010 по 11.2012 (2 роки 1 місяць)
Фабрика дверей "Меранті плюс", Макіївка (Строительная промышленность и деревообработка)

Обов'язки:
•Підбір персоналу на вакантні посади
•Проведення співбесід та тестувань
•Ведення обліку особового складу підприємства
•Оформлення наказів у програмі 1С за особовим складом (прийом, звільнення, переведення, відпустки)
•Ведення графіка та облік відпусток
•Ведення та облік трудових книжок
•Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву
•Проведення психологічного тестування колективу, вивчення психологічного клімату у колективі, написання програм із підйому «бойового духу» у колективі.
Досягнення: Проведення заходів щодо отримання дозволів на початок/продовження виконання робіт з підвищеною небезпекою

Освіта

СГПУ (Слов'янський державний педагогічний університет)

Психолог, Славянськ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа бізнесу Висоцький консалтинг

с 2012 - 2017г.

Знання і навички

Битрикс24 Обучение персонала Акцент Проведение тренингов

Інвалідність

Третя група.

Додаткова інформація

Контактные данные [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: