Роботодавці, як і шукачі, неідеальні й роблять помилки, які легко можуть вклякнути хорошого співробітника. Це не піде на користь ані компанії, ані кандидату на посаду.

Work.ua опитав 5 тисяч шукачів та склав список дій роботодавців, які шукачі не люблять найбільше.

Нічого натомість

Більшість, 30% опитаних, кажуть, що найбільше під час пошуку роботи їх дратує те, що в описі вакансії роботодавці не забувають вказувати вимоги до претендентів, але нерідко забувають розповісти, що отримає співробітник. Звичайно, шукачеві важливо знати, які навички потрібні для виконання роботи, але переваги компанії — не менш важливі.

Розкажіть коротко про умови роботи, корпоративну культуру, бонуси й приємні дрібниці, які чекають на майбутнього співробітника.

Просять неможливого

Трохи менше, а саме 29% шукачів говорять про те, що часто роботодавці просять неможливого. Вимоги бувають настільки завищені, що підійти може тільки супергерой. Який, якщо й існує, то навряд чи погодиться на зазначену заробітну плату.

Не повідомляють результати

Невизначеність і часто даремне чекання відповіді після співбесіди, яку часто так і не дають, злить 22% кандидатів.

Співбесіда — дуже важливий етап працевлаштування, шукач витрачає на нього свій час і сили, після чого хвилюється та залишається у підвішеному стані. Яким би не було ваше рішення, результат повідомити потрібно. Як це краще зробити Work.ua розповідав в матеріалі «4 фрази, які допоможуть відмовити кандидату».

Питання про особисте

На особисті питання під час інтерв’ю погано реагують 6% опитаних, тому обережніше підбирайте формулювання. Наприклад, замість прямого закритого питання: «Чи є у вас власний автомобіль?» можна спитати: «Чому ви віддаєте перевагу, коли добиратися на роботу?» Крім того, відповідь у цьому випадку буде більш інформативною.

Також важливо, наскільки вам дійсно необхідні відповіді шукача на особисті питання, наприклад, щодо відносин із чоловіком/дружиною, планів вийти заміж/одружитися або завести дітей. Як би на це особисте питання ні відповів шукач, ясно, що подібні плани легко змінюються, ніяких гарантій, наприклад, що цінний співробітник не піде в декрет, роботодавець отримати не зможе. І не повинен.

Необов’язкові дії

5% кандидатів скаржаться на те, що під час пошуку роботи їм доводиться виконувати завдання і проходити тести, які аж ніяк не стосуються роботи. Досить дивно проводити стресове інтерв’ю, просити кандидатів заповнювати анкети, вирішувати головоломки й робити інші нестандартні речі, якщо в цьому насправді немає ніякої необхідності.

Якщо вона є, просто її не видно неозброєним оком, поясніть її шукачеві.

Непідготовленість рекрутера до співбесіди

На це нарікають 3% опитаних. Як і шукач, роботодавець має бути готовий до інтерв’ю. Кандидат налаштований на співбесіду з професіоналом, який уже читав його резюме, підготував питання й може з легкістю розповісти про компанію та всі нюанси роботи. Відволікатися під час бесіди на телефонні дзвінки, читання пошти й розмови з колегами теж не варто.

Якщо ви дізналися в одному з пунктів себе, задумайтеся. Тому що тих, кого нічого не бентежить у роботодавців під час пошуку роботи лише 5%.


Читайте також