Що тримає ваших співробітників на роботі? Зручне робоче місце? Дружній колектив? Або веселі корпоративи?

Work.ua вибрав 4 причини, які можуть утримувати працівників у компанії, крім матеріальної мотивації, і провів опитування, щоби дізнатися, наскільки важлива кожна з них на думку самих працівників. У дослідженні взяла участь 4241 особа.

Колектив

21% з опитаних нами користувачів Work.ua віддали перевагу пункту «Відмінний колектив» за участю в опитуванні.

Звичайно, під відмінним колективом може матися на увазі різне. Для одного співробітника — це можливість у будь-який момент звернутися по допомогу до колеги. Для іншого — коли колеги завжди «за» загальну перерву на чаювання або спілкування поза роботою. Для третього — навпаки, коли сусіди по кабінету не влаштовують порожню балаканину і всі спокійно займаються своїми обов’язками.

Але є одна річ, яка все ж може схарактеризувати будь-який «відмінний колектив». Так зазвичай відгукуються про групу однодумців, людей, які підходять один одному за темпераментом і тому змогли зробити робочий процес максимально комфортним одне для одного.

Не дарма багато рекрутери під час підбору персоналу звертають увагу на характер претендентів, намагаються заздалегідь оцінити, чи зможе кандидат швидко влитися в колектив. Взаєморозуміння з колегами важлива складова задоволеності самою роботою.

Комфортне робоче місце і зручне розташування офісу

Цей пункт найважливіший після зарплати для 20% опитаних.

У поняття комфорту на робочому місці входить:

  • сучасне робоче обладнання;
  • зручні столи й стільці;
  • приємна температура і зволоженість повітря в приміщенні;
  • чисті місця загального користування (кухня й туалети).

Не варто недооцінювати важливість комфорту для працівника. Хочете повісити в туалеті один загальний рушник замість паперових серветок або галасливої ​​сушарки? Чи плануєте заощадити на електрочайнику й поставити такий, що тхне пластиком, зате недорогий? Або ж навіть не надавати питну воду, змушуючи співробітників самих на неї скидуватися?

Краще женіть ці думки й нехай вони тікають. Інакше побіжать співробітники. Дбайте про працівників, а вони у відповідь подбають про ваш бізнес.

Ще одна частина цього пункту — зручне розташування офісу. Більшість українців добираються до роботи громадським транспортом. Ранкові затори у великих містах плюс забитий під зав’язку автобус незнайомців зведуть нанівець робочий настрій будь-якого учасника цього процесу.

Будь-який співробітник віддасть перевагу, щоби місце роботи було ближче до дому, а дістатися до нього можна було пішки, після максимально короткої поїздки в автобусі або хоча б мати можливість скористатися не найбільш завантаженим маршрутом. Ну а якщо у вас є корпоративний транспорт — це величезна перевага серед інших роботодавців.

Перспективи кар’єрного росту

За результатами опитування можливість підійматися вгору кар’єрними сходами привертає 8% співробітників. Цим співробітникам важливо в принципі розуміти, куди рухається їхня кар’єра і які перспективи в них є у вашій компанії.

Тому про кар’єрне зростання важливо говорити не тільки на етапі працевлаштування, а й під час роботи.

Влаштовуйте one-to-one з працівниками, обговорюйте їхній подальший кар’єрний шлях у вашій компанії. Важливо відзначити, що на деяких посадах немає перспективи вертикального кар’єрного росту, але є можливість горизонтального. Цю інформацію також варто донести до співробітника.

Культура компанії й корпоративи

Близький співробітнику корпоративний дух і веселі корпоративи, які ми теж вирішили додати в опитування, впевнено пасуть задніх. Усього 3 % опитаних користувачів вказали їх як те, без чого не змогли б прожити на роботі.

Причина може критися в тому, що цим заходам у компанії не приділяють уваги, а корпоративні вечірки влаштовують дуже рідко й то силами самих співробітників. Водночас зблизити персонал на тлі загальних цінностей і винагородити його веселими святкуваннями на честь Нового року або професійного свята буває корисно для згуртованості колективу й задоволеності працівників.

Ложка дьогтю

Під час опитування Work.ua запропонував респондентам ще один варіант. Він звучав так: «Нічого з вищевказаного». Цей варіант вибрало найбільше учасників — 48 %.

Як коментар до такого результату варто зазначити, що опитування проводилося серед шукачів, які відвідують сайт, щоб знайти нове місце роботи. Можливо, влаштувавшись в іншу компанію ці респонденти змінять думку. Сподіваємося, це буде саме ваша компанія :)


Читайте також



Щоб залишити коментар, потрібно увійти.