Ми живемо у шаленому світі й просто божевільному інформаційному потоці. Кожному з нас щодня потрапляють на очі сотні рекламних оголошень, новин, іншої інформації. Згадайте, як швидко ви гортаєте стрічку соцмереж: привабливі дописи читаєте повністю, на посередніх затримуєте погляд лише на декілька секунд, непоказні безщадно скролите.

Те саме відбувається і з вакансіями на сайті пошуку роботи — якщо вони не виділяються на фоні конкурентів, то шукачі можуть просто їх не помічати. Трапляється й таке, що роботодавці несвідомо звужують коло потенційних кандидатів, роблячи текст не зовсім коректним. Work.ua розповідає, що потрібно зробити, щоб шукачі відгукувалися на вакансію активніше.

1. Вказати зарплату або підвищити зарплатну пропозицію

Одні роботодавці вважають, що, вказуючи у вакансії заробітну плату, ставлять себе у невигідне становище під час подальших переговорів про оплату праці. Інші впевнені — оприлюднюючи конкретні суми, тим самим допомагають конкурентам, бо вони можуть переманити фахівців вищою платнею.

Однак пропозиції про роботу з вказаною грошовою винагородою приносять більше відгуків. І це природно — шукачів бентежить невизначеність. Та і мало хто готовий витратити декілька годин свого часу на співбесіду, аби з’ясувати, що майбутньої зарплати ледь вистачить на життя.

Зарплата у вакансії однозначно спровокує активний потік відгуків. Якщо боїтесь оприлюднити конфіденційні дані, вкажіть хоча б «вилку» зарплати, а не конкретну цифру.

Інша причина низьких відгуків — конкуренти платять більше. Ви можете перевірити, чи дійсно річ у цьому і на скільки треба підняти зарплатну пропозицію, щоб шукачі надсилали резюме. План наступний: збільште вказану зарплату у вакансії. Якщо кількість відгуків зросла, то дійсно справа в оплаті. Зменшуйте та збільшуйте суму, дивіться, що відбуватиметься. Кількість надісланих резюме вас влаштовує? Вітаємо, ви знайшли правильну цифру.

2. Зазначити місце роботи

Отримати більше відгуків можна, всього лиш вказавши у вакансії адресу підприємства, компанії, ресторану чи магазину, куди ви шукаєте співробітника. І ось чому:

  • багато кандидатів шукають роботу саме за геолокацією, щоб бачити, як близько чи далеко доведеться ходити/їздити. І вже на цьому етапі вирішують, чи варта гра свічок;
  • робота поруч з домом — важлива додаткова перевага для багатьох. Дехто навіть готовий погодитися на меншу зарплату, якщо робота знаходиться неподалік від місця проживання;
  • на співбесіди з вакансій, де була вказана адреса, доходить на 15% більше шукачів;
  • очевидна причина — це просто зручно.

Витратьте усього 2 хвилини, додайте адресу та отримайте профіт.

3. Показати бренд роботодавця

Зараз більша частина працездатного населення — це покоління тих, хто хоче працювати у конкурентній компанії, саме тому таким важливим є бренд роботодавця. Соцпакет та печиво з кавою — звичайні речі, якими нікого не здивуєш. На перший план виходить статусність місця роботи. Люди прагнуть бути частиною чогось великого, важливого, відомого, працювати у компаніях з близькими цінностями. Працедавці, які вміють себе презентувати, отримують більше відгуків на вакансії.

Як показати бренд у вакансії:

  1. Будьте відвертими, розкажіть про свою компанію таку історію, щоб шукач негайно захотів стати її частиною.
  2. Переконайтеся, що при написанні вакансії ви використали усі складові бренду: логотип, опис місії, слоган тощо.

Додайте ілюстрації, наприклад той же логотип чи світлину колективу. Світ захопили візуали, і у цьому немає нічого страшного. Навпаки, це може зіграти на вашу користь. Візуальний контент збільшує довіру і лояльність до бренду, приваблює кандидатів, які розділяють ваші цінності.

4. Зосередитися на потребах шукача (але і про свої не забувати)

Часто зустрічаються вакансії, які нагадують довгий перелік «треба» та «повинен». Компанія висуває до майбутнього співробітника вимоги, практично не враховуючи його бажання. Не треба так. Якщо хочете отримувати цільові відгуки, сфокусуйтеся на потребах кандидата. Пропозиції про роботу, складені з акцентом на тому, що роботодавець може запропонувати співробітнику, отримують більше відгуків. Бо ідеальний кандидат вибирає вакансії, орієнтовані саме на його потреби.

Але не забувайте про себе. Знайдіть золоту середину між тим, що потрібно вам і що вигідного ви можете запропонувати. Приблизний план вакансії: спочатку приверніть увагу шукача вигодами, які він отримає від роботи у компанії. Далі дайте перелік основних вимог. Завершіть опис позитивними моментами, плюсами, адже остання інформація завжди краще запам’ятовується.


Бажаємо, щоб шукачі активно відгукувалися на ваші пропозиції, і робили це доти, поки резюме потрібного фахівця не опиниться у вашій поштовій скриньці.


Читайте також