- 1562
Як компанія Haski заощаджує $1000 на рекрутингу і пришвидшує обробку відгуків кандидатів
Ринок роботодавця себе не виправдав, кажуть рекрутери та HR-и. Знайти підхожого кандидата серед 100 відгуків так само важко. Ділимося з вами досвідом компанії Хаскі: як фахівці із найму оптимізували час і гроші на перегляд резюме.

На думку багатьох HR-ів, ринок роботодавця не виправдав себе. Зараз фахівцям із найму доводиться передивлятися велику кількість нецільових відгуків, на опрацювання яких йде чимало часу. З цією ситуацією стикнулася й Марія Лукаш — HR-менеджер компанії Haski, яка займається аутсорсингом складського і торгового персоналу.
Work.ua поспілкувався з Марією, дізнався, як змінився процес найму в компанії під час війни, які процеси довелося змінити й що може допомогти HR-у швидше обробляти відгуки на вакансії та економити свій час.

У наших процесах найму за час війни дещо змінювалося. Це стосувалося саме мотиваційної складової, зміна якої привела до впровадження інших критеріїв та результатів найму. Кількість співбесід та етапів відбору кандидатів ми не чіпали.
Щодо фінансової частини, то якщо в інших сферах не було можливості зменшити бюджет, в HR-відділі його довелося скоротити в три рази.
У складському рекрутингу ми перейшли повністю на безкоштовний пошук кандидатів — через телеграм-канали, групи у вайбері, наші контактні бази, черезтинне радіо. Для робочих спеціальностей цього вистачає.
Якщо говорити про офісні вакансії, то тут доводиться вмикати сайти з пошуку співробітників. Ми використовуємо запаси ще тих гарячих вакансій, які купували до війни, і закуповуємо для себе вакансії «Стандарт+», що раніше робили доволі рідко.
Тож, оскільки кількість вакансій зменшилася і ми перейшли на економний варіант, то витрачаємо зараз набагато менше, ніж раніше.
HR-відділ компанії Haski у повному складі
Ринок роботодавця ми відчуваємо тільки в гіршому сенсі, а не в кращому. У нас дуже багато нецільових відгуків. Ми публікуємо, наприклад, вакансію менеджера з продажу, яка розписана дуже грамотно, там вказані всі критерії, всі умови, наші побажання, але маємо на одну таку вакансію за день 100 відгуків, де тільки 10 резюме будуть відповідати вказаним критеріям. Як і до війни, знайти дійсно крутих кандидатів доволі важко.
До того як з’явилася СУН, щоб простежити, на якому етапі кандидат, нам доводилося використовувати месенджери, де ми вели з ним листування. Авжеж це було не зручно.
Після того як кандидат пройшов фінальну співбесіду, тоді ми вже вносили його в нашу базу, яка зберігається в Google-табличках. Там відстежувати дані було вже зручніше.
Минулого року ми з HR-директоркою задумалися про те, щоб придбати якусь CRM-систему. Довелося переглянути близько 15 варіантів, які ми шукали на різних ринках — місцевих і закордонних. Ми хотіли, щоб у CRM була прив’язка до job-сайтів, але вони коштували досить дорого, від 100-200 доларів на місяць, в середньому, або 1000 доларів на рік. Зустрічали різні CRM, але такої, щоб відповідала всім нашим вимогам, не знайшли, тому зупинили пошук.
Система управління наймом, яка з’явилася на Work.ua, полегшила нам життя, бо більшість вакансій, а це 90%, ми закриваємо за допомогою саме цього job-сайту. У невоєнний час у нас було відкрито понад 10 вакансій на постійній основі.
Я пам’ятаю, коли з’явилася СУН, у мене нараховувалося понад 100 відгуків. Без системи перегляд всіх цих резюме міг би зайняти пів робочого дня, але я тоді подумала: «О! То це я справлюсь за годинку, півтори та вже буду проводити співбесіди». Це був прикольний момент.
СУН дійсно економить час, а швидкість обробки відгуків і контактів кандидатів збільшилася у два-три рази. Декількох людей ми вже найняли, декілька пройшли до етапу фінальних співбесід, а через воронку найму я провела вже декілька сотень кандидатів. Система виявилася одразу дуже зручною, і виглядає так, наче була на сайті завжди. Я зараз вже не можу уявити, як було раніше.
Те, що на мою думку можна було б покращити:
- Хотілося б, щоб був фільтр за непереглянутими відгуками. Наприклад, якщо кандидат відгукується на іншу вакансію нашої компанії, щоб він переносився нагору списку.
- Не вистачає помітки на сторінці кандидата, через який месенджер з ним зв’язувалися. Тобто, щоб той застосунок, через який пишеш кандидату, підсвічувався. Тоді наступного разу не треба довго шукати, де велося листування з кандидатом.
- У нас своя специфіка найму — це первинна співбесіда, фінальна співбесіда, потім навчання. Було б круто, якби можна було додавати свої теки для сортування відгуків.
Думаю, СУН може бути корисна будь-кому, а особливо тим, у кого відкрито багато вакансій і на них багато відгуків.
Якщо хочете швидше наймати та ЗСУ допомагати — пройдіть тест з СУН за 2 хвилини та отримаєте знижку 250 грн на компанію + 250 грн ми передамо на ЗСУ 💪
Ви можете дізнатися більше про те, як використовують можливості СУН українські компанії Bottle та FlexoGroup.
Читайте також
- FAQ: відповіді на найпоширеніші запитання користувачів системою управління наймом Work.ua
- Навіщо бізнесам переходити на українську та як це робити? Суперчекліст
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.