Перший дотик роботодавця з потенційним працівником починається з вакансії. Що та як у ній написано напряму впливає на кількість відгуків. І щоб збільшити ваші шанси отримувати саме релевантні відгуки, ми започаткували нову рубрику «PRO-вакансії». Наші досвідчені рекрутери оглядають реальні вакансії від роботодавців, розбирають їхні сильні та слабкі сторони.

Читайте, беріть на олівець і покращуйте свої пропозиції роботи 😉

Вакансія №1

Добре, що в описі вказані сайт та інформацію про компанію. Це допомагає шукачам краще зрозуміти сферу діяльності та історію компанії. Також чітко прописані умови роботи.

Що можна покращити:

  1. Дискримінація за статтю та віком у вимогах. У вимогах вакансії мають бути вказані професійні навички й компетенції кандидата, але не вимоги до статі та віку. Нагадаємо, що в Україні діє закон: роботодавець, який замовив, виготовив або розповсюдив оголошення (рекламу) про вакансію, яка є дискримінаційною, може отримати штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати.
  2. Лукізм (дискримінація за зовнішністю). Чи додавати фото до резюме, чи ні — справа лише шукача. Водночас роботодавці мають оцінювати здібності кандидата за вказаними в резюме знаннями й навичками, досвідом роботи, досягненнями, але не за зовнішнім виглядом.
  3. Заголовок вакансії «SMM-менеджер, адміністратор офісу». Це не суміжні посади, вони з різних категорій — з маркетингу та адміністративної діяльності. Без чіткого портрета кандидату пошук може бути складним та довгим, відгуки — нерелевантні.
  4. Якщо кандидату все ж таки треба буде поєднувати ці два напрямки, тоді необхідно вказати який відсоток обовʼязків займатиме адміністративна робота, а скільки — маркетингова.
  5. Деталізувати обов’язки. «Ведення маркетингу: пости в соцмережах та інше» — дуже розмите формулювання. Краще вказати, які саме соціальні мережі має вести кандидат, яка періодичність публікації матеріалів тощо.

Вакансія №2

У вакансії добре прописані обовʼязки кандидата, є адреса та контактні дані.

Що можна покращити:

  1. Немає інформації про компанію. У вакансії не вистачає опису, який би ознайомлював потенційних кандидатів з історією компанії, скільки вона на ринку, які переваги має тощо.
  2. Нечітко прописані умови, вказано тільки графік роботи. Завдання вакансії — продати кандидату майбутню роботу, а оскільки конкуренція за кандидатів на ринку тільки зростає, це завдання із зірочкою. Тому рекрутерам базово необхідно детально прописувати умови роботи: зарплата та оформлення, який компанія пропонує соцпакет (відпустка, лікарняні, додаткові бонуси) тощо.
  3. У вакансії вказано, що графік може бути ненормованим — «сб/нд — на вимогу». Але відразу постає запитання, як часто вихідні дні будуть робочими та як саме вони оплачуватимуться?

Вакансія №3

Чітко окреслені обов’язки, що дає розуміння, чим потрібно займатися на роботі. Вказано рівень заробітної плати відразу у вакансії. Це зменшить кількість відгуків від кандидатів, у яких зарплатні очікування будуть вищими за бюджет. В описі вказано, як працює компанія в умовах вимкнень світла, що є наявність безперебійного живлення та інтернету. За теперішніх умов це актуальна та важлива інформація.

Що можна покращити:

  1. Винести в описі вакансії інформацію про компанію на перше місце. Кандидатам часто важливо знати спершу про те, що це за компанія, як давно на ринку.
  2. У заголовку вакансії варто вказати одну посаду, щоб отримати відгук саме від цільових кандидатів. Кожна з перерахованих посад у заголовку має свій функціонал і вимоги й не зовсім відповідає тим обовʼязкам, які вказані в описі.
  3. Загалом і зарплату, і графік роботи можна винести у поле «Умови роботи», щоб дотримуватись структури та зробити саму вакансії більш читабельною.
  4. «Потрібен співробітник — працівник офісу» — замість цього речення на початку варто вказати назву посади (оператор вхідної лінії, адміністратор тощо).


Якщо вам цікаво було ознайомитися з оглядом, у нас також є перша частина з ще трьома вакансіями. Сподіваємося, наші поради допоможуть вам зібрати команду мрії, яка вестиме компанію до успіху 💪🚀