Поради щодо того, як втриматися на новій посаді, заробити репутацію талановитого керівника та не втратити авторитет серед підлеглих.

Пропонуємо вашій увазі бестселер професора Гарвардської школи бізнесу та засновника консалтингової компанії Genesis Advisers Майкла Воткінса «Час пішов... Підкори посаду за 90 днів».

Про що?

Це справжній посібник для тих, хто рухається вгору кар’єрною драбиною. У ній відомий коуч розповідає, як влаштуватися на новому місці, знайти контакт з підлеглими та колегами, створити дієву систему, що приведе компанію до успіху. На зрозумілих прикладах автор демонструє, як вирішувати ті чи інші проблеми, з якими може зіткнутися новенький керівник.

Крім того, з цієї книги ви дізнаєтеся:

  • як підготуватися до нової посади;
  • що треба робити, аби швидше навчатися;
  • що таке ранні перемоги та як їх досягати;
  • навіщо будувати професійні альянси;
  • як правильно формулювати цілі, аби їх досягати у визначені строки;
  • чому управляти собою — не менш важливо, ніж управляти іншими.

Для кого?

Автор радить читати книгу керівникам будь-якої ланки, амбіційним працівникам та усім, хто не бажає задовольнятися однією посадою протягом усього життя. Вона ідеально підійде для тих, хто отримав підвищення в рамках своєї або іншої компанії.

Корисні цитати

  • Мистецтво ефективної комунікації полягає в тому, щоб повторювати основні ідеї в їхніх варіаціях, а не торочити весь час одне й те саме, як папуга.
  • Не можна дозволити ухвалювати рішення людям, які не розуміють усіх наслідків власного вибору: це значно підвищує ризик необачних вчинків.
  • Якщо ви в процесі переговорів про виділення ресурсів, а для особистої зустрічі з шефом треба пролетіти півсвіту — летіть!
  • Відсутність постійного контролю може стати справжнім подарунком, якщо вам дають усе необхідне для успішного здійснення задумів. І справжнім прокляттям, якщо вас тримають на короткому повідку.

Читайте також

Чтобы оставить комментарий, нужно войти.