Два місяці тому Work.ua запустив систему управління наймом — систему, яка значно полегшує нескінченний потік роботи фахівців з підбору персоналу.

Протягом цього часу ми активно знайомили рекрутерів та HR-менеджерів із СУН: проводили презентації, зробили простий та зрозумілий лендинг, створили тест з користування системою управління наймом, за проходження якого компаніям надається знижка 250 грн, а ще провели гру «Наймати та все встигати».

Під час цього заходу ми отримали від учасників чимало запитань та рекомендацій щодо удосконалення системи. Та оскільки запланованого часу не вистачило, щоб відповісти й прокоментувати їх, ми вирішили зібрати всю в інформацію в одну статтю.

Роз'яснення із перших вуст дають ідейні натхненники й творці СУН — керівник продукту Work.ua Станіслав Демяник та менеджер проєктів Work.ua Віктор Тащі.

Тож поїхали! 🚀

Запитували — відповідаємо

✔️ Система управління наймом від Work.ua — це ATS?

Наразі немає визначення, де починається ATS, але ми робимо все для того, щоб для кожної компанії СУН стала місцем ведення власної бази кандидатів.

✔️ Що потрібно, щоб почати працювати у системі управління наймом?

Власне, нічого особливого. Якщо ви зареєстровані як роботодавець, у вас є безплатний набір послуг, завдяки якому ви можете одразу користуватися СУН.

☝️ Розміщуйте вакансію, отримуйте відгуки, чи навіть знаходьте кандидатів у базі, й зберігайте їх, а далі обробляйте у власній базі кандидатів. Чи навіть просто додавайте своїх кандидатів. Усе.

✔️ Чи є можливість завантажувати кандидатів, чи будь-які інші дані у CRM-систему?

Можна завантажити кандидатів із СУН у вигляді файлу й завантажити у CRM-ситему або налаштувати інтеграцію із CRM за нашим API.

✔️ Якщо видалити кандидата з бази, а, наприклад, потім він відгукнеться, історія взаємодії з ним буде відкриватися?

Так.

✔️ Чи можна блокувати кандидата?

Самостійно — ні. Якщо кандидат порушує правила сайту, на нього можна поскаржитися службі підтримки Work.ua, і вже вона може заблокувати.

✔️ Чи можна додавати кандидатів до «чорного списку»?

Дивлячись, що таке «чорний список» 🙂 Якщо мається на увазі додавання кандидата до певного списку, щоб потім його не бачити, навіть якщо він відгукується на інші вакансії, — поки ні. Але ви можете просто видалити або поставити статус «Не підійшов», щоб кандидат не зʼявлявся серед нових.

✔️ Чи можна шукати кандидата за номером телефону по всій базі кандидатів?

Ми оберігаємо особисті дані кандидатів, тому не даємо можливості користувачам шукати за номером телефона. Але якщо ви відкрили контакти й кандидат уже знаходиться у вашій особистій базі кандидатів, то пошук ведеться по всій вашій базі.

✔️ Чи є в СУН плагін для автоматичного завантаження?

Поки що ні, але не виключаємо його появу в майбутньому.

✔️ Відмова показується лише у профілі компанії СУН? Чи бачить її кандидат?

Відмова надсилається кандидату, він її 100% бачить. Якщо йдеться про статус воронки найму та, взагалі, будь-які дії з кандидатом, то він цього не бачить.

✔️ Кандидати бачать, скільки разів рекрутер переглядає їхні резюме?

Лічильник кандидата рахує перегляди резюме на пошуку в загальній базі. А якщо роботодавець додав кандидата до СУН і працює з ним там, то лічильник не рахує щоразу відкриття резюме. Також якщо кандидат відгукується на вакансію, після першого перегляду йому надсилається про це сповіщення. А кожен наступний перегляд вже не показується.

Ідеї, рекомендації, поради

✔️ Коли змінюєш статус кандидата в СУН, то ліворуч пише статус «Змінено», а не, наприклад, кандидат «Не підійшов». Щось тут не так.

Ми вже це покращили: тепер пишемо «старий статус — новий статус» 👍

✔️ Незручно, коли одна людина відгукується на різні вакансії, але рейтинг кандидату можна поставити лише раз.

Якщо у кандидата буде декілька рейтингів, з'являться нові незручності, гарантуємо 😃 Насправді технічно реалізувати декілька рейтингів в одного кандидата достатньо складно. До того ж тепер рейтингом треба користуватися не так, як раніше. Зараз є воронка найму і якщо кандидат не підходить, то перенесіть його у статус «Не підійшов». А по іншій вакансії ведіть воронкою й ставте рейтинг.

✔️ При додаванні кандидата вручну з інших джерел зробити поле «Коментар», щоб туди можна було вписати, де знайшли кандидата або будь-яку важливу інформацію.

Зараз у СУН є така опція в полі «Де ви знайшли кандидата», а також поле «Додаткова інформація» у блоці «Загальна інформація» — там можна залишати записи. Коли ви додали кандидата, то до нього також можна лишити коментар, як і до інших.

✔️ Зробити календар, щоб можна було відмічати дату проведення співбесіди. Це був би вогонь! Тоді, крім Work.ua, можна більше нічим не користуватися.

Дякуємо, розуміємо, щось придумаємо 🤝

✔️ Є незручність. Коли у даних кандидата щось змінюється, то він не підіймається по списку, а лишається на тому ж місці. А коли, наприклад, відгукнувся ще раз, то треба догортати до нього, щоб прибрати рожевий кружечок (статус непереглянутості).

Зараз усе працює так. Коли по кандидату щось змінюється (будь-яка подія), напроти нього з’являється червона крапка. Якщо кандидат відгукнувся, йому запропонували вакансію чи додали до вакансії, він автоматично підіймається в списку. Можливо, цю проблему вирішить фільтр, подумаємо над цим.

✔️ Відгуки відображаються некоректно, якщо рекрутер заходить з іншої ел. пошти, яка не прив'язана до вакансії.

Якщо ви зайшли з іншої ел. пошти й це не ваша вакансія, ми не хочемо привертати зайвої уваги до того, що не потрібно. Заходьте з пошти, до якої прив’язані вакансії, або перенесіть вакансію до тієї ел. пошти, з якої ви працюєте.

✔️ Зробіть кнопочку, щоб можна було скопіювати електронну пошту кандидата.

Ми розуміємо, що так зручніше переносити дані про кандидата в особисту базу або написати йому з пошти, то, напевно, зробимо й це.

✔️ Додайте, будь ласка, категорію «Резерв» для резюме кандидатів і можливість відстежувати статистику за джерелами (і додавати вручну джерело кандидата).

Уже думаємо над цим. А додавати кандидата з інших джерел вручну можна просто зараз.

✔️ Додайте можливість дивитися, в якому районі проживає кандидат.

Нам не дуже подобається ідея одразу показувати домашню адресу кандидатів. Але, можливо, зможемо давати цю інформацію авторизованим перевіреним компаніям.

✔️ Зробіть так, щоб, коли рекрутер контактує з кандидатом повторно, його резюме підіймалося в списку. Коли пишу коментар, резюме не підіймається. Це незручно.

Саме так було спочатку, але ми відмовилися від цієї ідеї. Це ще більш незручно, бо коли рекрутер пише відмову, залишає коментар, що кандидат не підходить тощо, то кандидат підіймається у списку, а рекрутеру в цей момент, навпаки, треба його прибрати зі списку як невідповідного. Тож користуйтесь воронкою найму і все буде гаразд.


Якщо у вас лишилися запитання, пишіть їх у коментарях під цією статтею — на всі дамо відповіді. А ще будемо вдячні за ваші відгуки, наскільки система управління наймом спростила вашу роботу.


Читайте також