- 37400
3 фрази, щоб справити хороше враження в перші дні роботи
Успіх на робочому місці багато в чому залежить від спілкування. Це особливо важливо, коли ви тільки-но прийшли на нове місце роботи й потрібно показати себе.

Якщо ви хочете справити перше хороше враження на своє начальство, не соромтеся розповідати про свої успіхи, проявляйте ініціативу та не бійтеся брати на себе більше відповідальності. Заговоріть, щоб вас почули. Тоді вас помітять, запам’ятають і ви швидше почнете просуватися кар’єрними сходами.
Ось над чим я працюю
Розкажіть більш докладно своєму начальникові на зборах, які завдання ви виконали. Наприклад, не просто «склав звіт», а «зробив звіт за квартал, проаналізував результати, порівняв з минулим роком і склав рекомендації, як поліпшити роботу». Нехай керівник відразу знає, що ви грунтовно підходите до справи, не боїтеся складних завдань і блискуче їх вирішуєте.
В майбутньому я хочу взятися за більше проєктів
Співробітник, який не боїться відповідальності та готовий її брати на себе, завжди сподобається начальнику. Він знатиме, що у нього в команді є людина, на яку можна покластися, яка готова пробувати щось нове та оволодіти великою кількістю навичок.
Одна з рис, яку менеджери SpaceX Ілона Маска шукають в шукачах, — це прагнення до досліджень. Цікаві люди більш залучені, мотивовані та винахідливі.
Відповідальність, це не покарання, а привілей, тому не уникайте її, а отримуйте максимум користі від виконання нового завдання. Рости та розвиватися можна тільки без страху брати на себе більше.І бонусом до цього вас помітить ваш керівник.
Звичайно, це варто робити, тільки якщо у вас є сили й ви точно знаєте, що не будете систематично переробляти.
У мене є рішення
Співбесіди в Google включають різновиди питання: «Наведіть мені приклад випадку, коли ви розв’язали складну аналітичну задачу».
І це не заради красного слівця. Адже саме так можна перевірити стресостійкість і кмітливість кандидата.
У повсякденному робочому житті будуть речі, які або не працюють, або їх можна поліпшити.
Будьте готові поділитися проблемами або недоліками, а також рішеннями. Особливо, коли ви тільки-но прийшли на нову посаду. У вас ще свіжий погляд на процеси, можливо, ви вдосконалите систему.Нехай навіть ваше рішення може не спрацювати, але ваш начальник оцінить і запам’ятає, що воно у вас було.
85 коментарів
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
да , никого ничего не научило и выводы не сделали.
Существует испытательный срок, когда выясниться - нужен такой работник работодателю и стоит ли работать у данного работодателя. А становится сразу на задние лапки - не уважать себя, да и работодатель не сможет рассчитывать на лояльность данного сотрудника.
Для кого написана эта статья?
Явно не для профессионалов и умных работодателей.
нормальных людей стараются сделать безропотных скотов.
Бред, как по мне.
з.ы.
Если это правда и так оно и есть, с Гуглом мне явно не по дороге)
да, экспертов хоть отбавляй...
- Папа, не задавай глупых вопросов.
К слову, статья неплохая, но немного не соответствует реальности.
Разбор задач - в книге Гейл Л. Макдауэлл «Cracking the Coding Interview»
з.ы.
Eкатерина Ткачева, это Вы очень правильно!)
Ничто не изменилось и принципы тоже!
Мы нанимаемся и работодатель только и смотрит что с нас можно остричь.