Бути новачком на роботі — нелегко: незрозумілі задачі, незнайомі люди, нові правила. Та слідуючи порадам Марії Панченко, People Operations Director у Genesis, ви можете полегшити собі процес адаптації, а також зарекомендувати себе як хорошого фахівця.

Марія Панченко
Марія Панченко
People Operations Director у Genesis
  1. Уважно вивчіть внутрішні гайди, інструкції та мануали — у них містяться відповіді на 90% запитань, що виникають у перший тиждень роботи.
  2. Готуйтеся до чекпойнтів. Варто фіксувати свої запитання, проблеми, ідеї протягом тижня. Якщо цього не робити — з великою ймовірністю під час зустрічі з рекрутером або керівником щось забудеться і вона буде неефективною.
  3. Працюйте зі зворотним зв’язком та зробіть його інструментом розвитку, сприймайте зауваження як потенційні точки зростання.
  4. Не бійтеся ставити запитання. В офісі це зробити простіше, ніж довго пояснювати суть проблеми в текстовому повідомленні. Але краще зайвий раз уточнити, чи правильно ви зрозуміли завдання. Візьміть за правило писати фоловапи — повідомлення, які нагадують, про що ви домовилися.
  5. Проявляйте ініціативу. Пропонувати ідеї, знаходити слабкі місця в процесах — цінно, адже саме зараз ви маєте свіжий погляд на команду й компанію.
  6. Запасайтеся знаннями. Компанії готові інвестувати у ваш розвиток, тож скористайтеся цією можливістю й прокачайте слабкі місця у своїй професійній підготовці, які вже виявили.
  7. Давайте зворотний зв’язок роботодавцю. Якщо ви не згодні з чимось, вам некомфортно, незручно і ви бачите, як можна виправити проблему, — сміло діліться з керівником або HR-менеджером.

Сподіваємося, ці поради допоможуть вам швидко влитися в роботу та справити найкраще враження на колег.


Читайте також