Успіх кожного підприємства залежить від стилю керівництва, вибраної стратегії, планування тощо. Але найголовніший чинник успіху — люди, які працюють в компанії. Як наймати правильних людей? Як організувати пошук персоналу? Дізнайтеся з нашої інструкції.
Щоб найняти необхідну людину, треба виконати декілька кроків:
- Скласти вакансію — тобто детальний опис пропозиції роботи.
- Створити портрет кандидата — тобто визначитися, яку людину шукати.
- Підготуватися до співбесіди з кандидатом.
- Провести співбесіду, а далі — визначитися, хто з кандидатів вам підходить, і зробити йому пропозицію.
Коли спеціаліста найнято, час переходити до адаптації новенького.
А про це — в наступному розділі нашої інструкції.
Читайте також
- Як правильно адаптувати персонал
- Нащо та коли навчати персонал
- Як мотивувати персонал
- Як створити HR-бренд