Успіх кожного підприємства залежить від стилю керівництва, вибраної стратегії, планування тощо. Але найголовніший чинник успіху — люди, які працюють в компанії. Як наймати правильних людей? Як організувати пошук персоналу? Дізнайтеся з нашої інструкції.

Щоб найняти необхідну людину, треба виконати декілька кроків:

  1. Скласти вакансію — тобто детальний опис пропозиції роботи.
  2. Створити портрет кандидата — тобто визначитися, яку людину шукати.
  3. Підготуватися до співбесіди з кандидатом.
  4. Провести співбесіду, а далі — визначитися, хто з кандидатів вам підходить, і зробити йому пропозицію.

Коли спеціаліста найнято, час переходити до адаптації новенького.

А про це — в наступному розділі нашої інструкції.


Читайте також