Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Дмитрий

Керівник контакт-центру (відділ продажів)

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кобець Дмитро
Керівник Call-center;
Керівник відділу продажів; Керівник служби опікування клієнтами;
Керівник бізнес-підрозділу
(підтримка і обслуговування; продажі; клієнтський сервіс;)

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram, Viber, WhatsApp) • E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід управління роботи з клієнтами в різних напрямках: клієнтський сервіс; підтримка і обслуговування; продажі. Більше 10 років, кар'єрний шлях від оператора до керівника контакт-центру. З нуля створив, запустив і керував контакт-центром чисельністю 500+ співробітників. Приймав участь в розробці і реалізації стратегії клієнтського сервісу, яка поліпшила рівень сервісу на 20%. Адаптував та вдосконалив бізнес-процеси клієнтського сервісу, поліпшив показники SCI на 15%, та підвищив продажи на 10%. Створив і розвинув систему мотивації виконання KPI, покращив корпоративну культуру, чим скоротив відтік співробітників з 40% до 10%. Набирав та навчав співробітників, призначав їх на посади, формував команди, встановлював ключові показники ефективності, створював ефективну систему контролю якості, готував звіти, аналітику та презентації. Маю бізнес освіту Executive MBA. Володію 4-ма мовами (українська, російська – вільно (C2); польська (A2) – базово; англійська – вище середнього (B1)).
Ключові компетенції

• Організація, управління, контроль виконання бізнес-процесів;
• Організація і забезпечення безперебійної роботи контакт центру, оперативне управління;
• Забезпечення високого рівня клієнтського сервісу і клієнтської підтримки;
• Розробка та встановлення KPI; Моніторинг якості та контроль виконання KPI;
• Розробка скриптів та алгоритмів роботи (клієнтський сервіс; підтримка і обслуговування; продажі);
• Навчання та наставництво;
• Аналіз та підвищення рівня задоволеності клієнтів;
• Розвиток корпоративної культури;
• Лідерство та формування команди та її управління;
• Навички міжособистісного спілкування (емоційний інтелект), самомотивація.
Досвід роботи

Керівник контакт центру, YABLUKA
(Грудень 2023)
Обов’язки:
• Організовувати та контролювати роботу групи менеджерів з продажів в офісі;
• Контролювати якісні та кількісні показники операторів, моніторинг та оцінка дзвінків з метою поліпшення показників;
• Створенні систем мотивації, визначення KPI;
• Управління та організація роботи персоналу;
• Розробка скриптів та алгоритмів роботи;
• Аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання;
• Координація взаємодії з іншими підрозділами;
• Участь у підборі та адаптації працівників;
• Складання графіка роботи контакт центру, створення комфортних умов роботи;
• Формування та ведення звітності.

Військова служба в лавах ЗСУ (63 ОМБ)
(Лютий 2022 – Березень 2023)
• Командир відділення; Старшина взводу; Заступник командира взводу.

Керівник контакт центру, Lamoda
(Листопад 2018 – Грудень 2021)
Обов’язки:
• Забезпечення безперебійної роботи контакт центру 24/7;
• Забезпечення високого рівня клієнтського сервісу;
• Участь в розробці та реалізація стратегії, щодо обслуговування клієнтів;
• Розробка та реалізація заходів, щодо покращення обслуговування клієнтів;
• Контролювати якісні та кількісні показники операторів, моніторинг та оцінка дзвінків з метою поліпшення показників;
• Створенні систем мотивації, визначення KPI;
• Управління та організація роботи персоналу;
• Розробка скриптів та алгоритмів роботи;
• Аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання;
• Координація взаємодії з іншими підрозділами;
• Участь у підборі та адаптації працівників;
• Складання графіка роботи контакт центру, створення комфортних умов роботи;
• Формування та ведення звітності.
Досягнення:
• Розробив і реалізував проект «Емпатія» (спілкування мовою клієнта/адаптація бізнес процесів під вимогі клієнта/довіра клієнту/і інше), покращення показників SCI на 15%;
• Створив і розвинув систему мотивації виконання KPI, покращив корпоративну культуру, чим скоротив відтік співробітників з 40% до 10%;
• Розробив і реалізував проект «Кабінет психолога», який значно знизив рівень стресу у працівників на роботі на 40%.

Керівник відділу спеціальних проектів, Lamoda
(Червень 2017 – Листопад 2018)
Обов’язки:
• Забезпечення роботу відділу спеціальних проектів, її керівників груп та супервайзерів;
• Розвиток альтернативних каналів спілкування з клієнтами (месенджери/соціальні мережі);
• Робота с негативними відгуками, скаргами клієнтів;
• Контролювати якісні та кількісні показники операторів, моніторинг та оцінка дзвінків з метою поліпшення показників;
• Створенні систем мотивації, визначення KPI;
• Управління та організація роботи персоналу;
• Розробка скриптів та алгоритмів роботи;
• Аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання;
• Координація взаємодії з іншими підрозділами;
• Участь у підборі та адаптації працівників;
• Складання графіка роботи відділу, створення комфортних умов роботи.
Досягнення:
• Розробив і реалізував проект «Кар'єрний шлях оператора» - скоротивши відтік співробітників на 10%;
• Розробив і реалізував проект «Розвиток контакт-центру амбасадорів корпоративної культури» - скоротивши відтік працівників на 10%, підвищивши лояльність до 7%.

Керівник групи операційного відділу, Lamoda
(Грудень 2016 – Червень 2017)
Обов’язки:
• Управління командою супервайзерів та їх операторами;
• Участь в створенні систем мотивації, визначення KPI;
• Участь в розробці і вдосконаленні скриптів
• Проведення набору співробітників, формування ефективної команди;
• Проведення тренінгів та навчання співробітників;
• Контролював та покращував якість роботи персоналу.
Досягнення:
• Розробив та впровадив програму оцінки кандидата на посаду менеджера;
• Створив та впровадив практичні інструкції для роботи операторів, супервайзерів, керівників груп за напрямками.

Провідний фахівець відділу обслуговування та продажу банківських продуктів (операційний менеджер), Альфа-Банк
(Жовтень 2012 – Грудень 2016)
Обов’язки:
• Управління відділом обслуговування та продажу банківських продуктів;
• Проведення підбору та формування ефективної команди;
• Контролювати якість роботи співробітників;
• Складання звітності роботи відділу.
Досягнення:
• Розробив та впровадив систему коучінгу, завдяки якій ефективність співробітників підвищилася на 17%, а кількість скарг зменшилася 25%;
• Розробив та впровадив систему онлайн-моніторингу за картами сегменту VIP, завдяки чому збільшилася кількість транзакцій та підвищилася лояльність клієнтів на 15%.
Освіта

ВУЗ
(Січень 2021 – 2022 )
EMAS Business School – Global Executive MBA
(Вересень 1999 – Червень 2005)
Київський Національний Університет імені Т.Г. Шевченко – спеціаліст у галузі господарського права

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: